To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-06
Słubice: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach sądu przy ul. Jedności Robotniczej 15, ul. Mickiewicza 3 i ul. Piłsudskiego 4 w Słubicach oraz zapewnienie środków do właściwej dezynfekcji toalet, środków higienicznych ( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz środków czystości odpowiednich do czyszczenia i konserwacji poszczególnych rodzajów powierzchni sprzątanych.
Numer ogłoszenia: 278348 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185188 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Słubicach, ul. Jedności Robotniczej 15, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 095 7582466, faks 095 7580515.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach sądu przy ul. Jedności Robotniczej 15, ul. Mickiewicza 3 i ul. Piłsudskiego 4 w Słubicach oraz zapewnienie środków do właściwej dezynfekcji toalet, środków higienicznych ( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz środków czystości odpowiednich do czyszczenia i konserwacji poszczególnych rodzajów powierzchni sprzątanych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach sądu przy ul. Jedności Robotniczej 15, ul. Mickiewicza 3 i ul. Piłsudskiego 4 w Słubicach oraz zapewnienie środków do właściwej dezynfekcji toalet, środków higienicznych ( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) oraz środków czystości odpowiednich do czyszczenia i konserwacji poszczególnych rodzajów powierzchni sprzątanych. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: usługa wykonywana będzie codziennie, w dniach pracy Sądu, po godzinach urzędowania, z wyjątkiem pomieszczeń, w których sprzątanie odbywać się będzie w obecności pracownika Sądu w godzinach urzędowania (archiwa, serwerownie, magazyny dowodów rzeczowych, kasa, kancelaria tajna) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar Sp z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, Słupsk, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76632,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76632,00
Oferta z najniższą ceną: 76632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288000,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.