Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-07
Kraków: Rozbudowa instalacji elektryczno-logicznej sieci komputerowej pod potrzeby telefonii VIP w Oddziale ZUS w Krakowie i podległych Inspektoratach
Numer ogłoszenia: 278360 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Krakowie , ul. Pędzichów 27, 31-080 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 424 61 27, 4246500, faks (012) 424 61 47, 6345719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa instalacji elektryczno-logicznej sieci komputerowej pod potrzeby telefonii VIP w Oddziale ZUS w Krakowie i podległych Inspektoratach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące realizację zadania rozbudowy okablowania strukturalnego kat. 5e z dedykowanym zasilaniem w pomieszczeniach Oddziału ZUS w Krakowie, Inspektoratu Nowa Huta, Inspektoratu Krowodrza, wykonania połączeń światłowodowych pomiędzy punktami dystrybucyjnymi w budynkach Oddziału ZUS w Krakowie, Inspektoratu Krowodrza, Inspektoratu Łagiewniki, Inspektoratu Podgórze oraz rozbudowy dedykowanej instalacji elektrycznej do zasilania sieci komputerowej w budynku Oddziału ZUS w Krakowie. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31 października 2011 r. winny być wykonane i oddane do eksploatacji połączenia światłowodowe w budynku Oddziału ZUS w Krakowie i 72 dni od daty podpisania protokołu wprowadzenia na teren budowy - całość przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art.67 ust. 1 pkt 5. Zamówienie publiczne realizowane w procedurze poniżej 4 845 000 euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 72.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązani są wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywania będzie na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, oraz w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywania będzie na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, oraz w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywania będzie na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, oraz w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywania będzie na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, oraz w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywania będzie na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, oraz w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do niniejszej Specyfikacji); -pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) określające zakres umocowania dla osoby/osób podpisujących ofertę - jeżeli umocowanie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać osobę pełnomocnika poprzez podanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych; -pełnomocnictwo określające zakres umocowania dla pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp (dotyczy w szczególności spółek cywilnych i konsorcjów).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych (I piętro) w ZUS O/Kraków, ul.Pędzichów 27, 31-080 Kraków, pok. 127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 11:00, miejsce: ZUS O/Kraków Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych I piętro,pok. 127, ul.Pędzichów 27,31-080 Kraków lub przesłać na adres:ZUS O/Kraków,ul.Pędzichów 27,31-080 Kraków z dopiskiem oferta-pok.127..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego oświetlenia wraz z wyznaczeniem przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu służbowego
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przejścia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzyżowaniu z ul. Czeremchową
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Modernizacja klatki schodowej i parteru budynku gminnego przy ul. Głównej 9 w Domaniewicach
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych, ul. Zemborzycka 82 w Lublinie (...)
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowa kompleksu sportowego Orlik przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 1 przy Al. Spółdzielczości Pracy 65
- Modernizacja systemu dystrybucji sygnałów audio w budynku Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu
- "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń parteru budynku Zespołu Szkół w Wysokiem na Klub Malucha"
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.