Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Nowy Sącz: Wykonanie, dostawa i montaż mebli przeznaczonych na doposażenie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 3 w Nowym Sączu przy ul. Kilińskiego 79
Numer ogłoszenia: 278397 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli przeznaczonych na doposażenie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 3 w Nowym Sączu przy ul. Kilińskiego 79.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zamówienie dofinansowane w ramach przyznanej dotacji celowej na realizację zadnia pod nazwą Mój Prawdziwy Dom - zadanie z zakresu opieki nad dzieckiem i rodziną 2010r. II. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli przeznaczonych na doposażenie Rodzinnego Domu Dziecka Nr 3 w Nowym Sączu przy ul. Kilińskiego 79. III. Zamawiający dzieli zamówienie na części, zwane dalej Zadaniami, tj.: 1. Zadanie I - Wykonanie, dostawa i montaż nowych mebli domowych; 2. Zadanie II - Wykonanie, dostawa i montaż nowych mebli ogrodowych; 3. Zadanie III - Wykonanie, dostawa i montaż nowych meblościanek. IV. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. V. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00-5, 39.14.20.00-9, 39.11.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 444 43 68, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Cena: 8,25 PLN + koszty przesyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż nowych mebli domowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach Zadania I - Wykonawca jest zobowiązany do wykonania, dostawy i montażu nowych mebli domowych, oraz zainstalowania w pomieszczeniu kuchennym zmywarki przeznaczonej do zabudowy oraz zabudowy zlewozmywaków. a) Zmywarka i zlewozmywaki zostaną dostarczone Wykonawcy przez Zamawiającego. b) Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący Zadania I, tj. rodzaj zamawianych mebli, wymiary, charakterystyka wykonania, wygląd oraz przewidywana maksymalna ilość zamawianych mebli, został określony w Załączniku nr 1 do specyfikacji, będącym jednocześnie szczegółowym kosztorysem ofertowym. c) Meble powinny być wykonane na połączeniach mimośrodowych. d) Zamawiający określając kolory mebli wzorował się na wzorniku kolorów ze strony internetowej: http://www.mdm.kronopol.pl/Plyty-laminowane/Kolekcja (wchodząc na płyty laminowane a następnie na kolekcja). W przypadku blatów kuchennych korzystał ze strony internetowej http://www.mdm.kronopol.pl/Blaty-kuchenne/Kolekcja#/ (wchodząc na blaty kuchenne a następnie kolekcja). e) Meble powinny być wykonane z materiałów dla konkretnych mebli w kolorach wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do specyfikacji lub z materiałów o równoważnych parametrach, o podobnym kolorze i strukturze. f) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania mebli zobowiązany będzie do dokonania pomiaru w pomieszczeniach w których montowane będą meble, celem ich dokładnego dopasowania do pomieszczeń (zmywarki przeznaczonej do zabudowy i zlewozmywaków). g) Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia mebli określonych w załączniku nr 1 do specyfikacji na własny koszt do Rodzinnego Domu Dziecka Nr 3 w Nowym Sączu przy ul. Kilińskiego 79 wraz z ich wniesieniem, montażem oraz ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. h) O terminie dostarczenia mebli i ich montażu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego z 2 - dniowym wyprzedzeniem. i) Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00-5, 39.14.20.00-9, 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż nowych mebli ogrodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący Zadania II, tj. wymiary, wzory, charakterystyka wykonania, ilość sztuk został określony w Załączniku nr 2 do specyfikacji, będącym jednocześnie szczegółowym kosztorysem ofertowym. b) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia mebli określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji na własny koszt do Rodzinnego Domu Dziecka Nr 3 w Nowym Sączu przy ul. Kilińskiego 79 wraz z ich wniesieniem, montażem oraz ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego miejscach w ogrodzie. c) O terminie dostarczenia mebli i ich montażu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego na 2 dni przed terminem ich dostarczenia. d) Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00-5, 39.14.20.00-9, 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż nowych meblościanek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szczegółowy zakres zamówienia dotyczący Zadania III, tj. rodzaj zamawianych mebli, wymiary, wzory, charakterystyka wykonania, ilość sztuk został określony w Załączniku nr 3 do specyfikacji, będącym jednocześnie szczegółowym kosztorysem ofertowym. b) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania mebli zobowiązany jest do dokonania pomiaru w pomieszczeniach w których montowane będą meble, celem ich dokładnego dopasowania do pomieszczeń. c) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia mebli określonych w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji na własny koszt do Rodzinnego Domu Dziecka Nr 3 w Nowym Sączu przy ul. Kilińskiego 79 wraz z ich wniesieniem, montażem oraz ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. d) O terminie dostarczenia mebli i ich montażu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego na 2 dni przed terminem ich dostarczenia. e) Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na dostarczone meble..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00-5, 39.14.20.00-9, 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa i montaż 6 szt. komory akustycznej na potrzeby studentów Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawy produktów leczniczych
- Dostawa emulsji asfaltowej
- BZP.271.3.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - działki niezabudowane
- Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1513 K, 1516 K, 1528 K, 1532 K, 1544 K, 1567 K, 1568 K, 1570 K
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Wymiana krzeseł na sektorze VIP na Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach.
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
- Dostawa mebli gabinetowych i wypoczynkowych oraz elementów umeblowania do Kancelarii Sejmu
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.