To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-16
Elbląg: Usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 278422 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209712 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Elbląski Szpital Specjalistyczny z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Elblągu, ul. Komeńskiego 35, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 239 44 01, 55 239 44 95, faks 55 239 45 77.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Średnia miesięczna ilość prania wynosi 7.000 kg 1. Usługi prania następującego asortymentu: 1) bielizny pościelowej ( poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady płócienne, podkłady gumowe) 2) bielizny operacyjnej ( prześcieradła, podkłady , serwety) 3) odzież operacyjną ( bluzy, spodnie, fartuchy, sukienki) 4) bielizny pacjentów ( pidżamy, szlafroki, koszule nocne, podkoszulki) 5) uniformów oraz odzieży ochronnej i roboczej pracowników, 6) wyposażenia łóżek (koce, materace, poduszki, udogodnienia), 7) inne ( ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, pokrowce na materace) 8) mopów, ścierek itp. 2.Usługa obejmuje: 1) moczenie, pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, wykańczanie (uszlachetnianie), składanie oraz sortowanie ( według ustaleń z magazynierem Zamawiającego); 2) krochmalenie wyznaczonego asortymentu tj. obrusy, parawany, fartuchy płócienne; 3) dezynfekcja w komorze dezynfekcyjnej materacy, poduszek , a innego asortymentu na zlecenie Zamawiającego; 4) czyszczenie chemiczne; 5) naprawy krawieckie ( cerowanie, przyszywanie guzików, troczków, wszywanie zamków, wciąganie gum do spodni od pidżam, naprawa nap); 6) prasowanie garsonek, fartuchów, bluz, spodni ( na kant)odbiór asortymentu brudnego przez wykonawcę, załadunek i transport, rozładunek czystego asortymentu do magazynu czystej bielizny Zamawiającego na koszt Wykonawcy; 3.Wymagania i opis przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi prania asortymentu i jego dostarczenia w ciągu 24 godzin wraz z transportem. Usługa ma być wykonana przez co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku; 2) Wykonawca odbierze asortyment brudny z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego raz dziennie od godz. 10.00 do godz. 11.00 w każdy dzień świadczonej usługi; 3) Wykonawca dostarczy czysty asortyment do magazynu czystej bielizny Zamawiającego w każdy dzień świadczonej usługi raz dziennie w godz. 6.00 - 7.00 Wykonawca dostarczy czysty asortyment w takiej samej ilości jaką odebrał z magazynu w dniu poprzednim; 4) Upoważniony przedstawiciel Wykonawcy dostarczający pranie jest zobowiązany do oceny jakościowo - ilościowej czystego prania po dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego. Kontrola ta w obecności pracownika Zamawiającego odbywać się będzie każdorazowo. W przypadku braku zastrzeżeń kontrole ograniczą się do niezbędnego minimum; 5) w przypadku zwiększonej ilości dni wolnych od pracy, strony mogą uzgodnić termin wykonania usługi z trzydniowym wyprzedzeniem, celem zapewnienia ciągłości; 6) w przypadku nie wywiązania się z terminów świadczonej usługi w zakresie odbioru brudnego i dostarczenia czystego asortymentu jak również niedostatecznej jakości i ilości pranego asortymentu, Zamawiający ma prawo do wnoszenia reklamacji na piśmie za pomocą faxu, e-mail, telefonicznie lub osobiście; 7) Wykonawca ma obowiązek natychmiastowej odpowiedzi na w/w reklamację w formie pisemnej; 8) ważenie asortymentu brudnego odbywać się będzie u Zamawiającego w obecności upoważnionego pracownika Wykonawcy; 9) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną; 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił dokumenty zdawczo - odbiorcze brudnej i czystej bielizny w ilości wynikającej z potrzeb ( druki samokopiujące, 3 egzemplarze, o treści wg załącznika nr 1 do umowy); 11) Wykonawca we własnym zakresie prowadził będzie drobne naprawy szwalniczo-krawieckie między innymi przyszywanie guzików, łat, cerowanie, zszywanie, naprawa zamków itp.. w ciągu 72 godzin. W przypadku nieprawidłowego wykonania naprawy Zamawiający zastrzega sobie ponowne oddanie asortymentu do naprawy i zwrócenie ponowne w ciągu 24 godzin; 12) Wykonawca powinien oddzielać rzeczy uszkodzone i naprawiać je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć uszkodzony suwak, gumki, uzupełnić troki, napy, itp., ponosząc koszty potrzebnych materiałów; 13) W przypadku nie wywiązania się z usługi prania w czasie 24 - godz. Wykonawca zobowiązuje się wydać zastępczo brakujący asortyment; 14) Terminy wykonania usług określone w niniejszym paragrafie obowiązują Wykonawcę niezależnie od rodzaju przeszkody uniemożliwiającej realizację usługi. W przypadku zaistnienia takiej przeszkody Wykonawca zobowiązany jest zastępczo, na koszt i ryzyko własne zlecić wykonanie usługi innemu wykonawcy oraz niezwłocznie poinformować Zamawiającego o przeszkodach uniemożliwiających wykonanie usługi; 15) Wykonawca nie może zlecać powierzonych mu zadań podwykonawcom; 16) Okresowo min. 1 X kwartał Zamawiający będzie dokonywał oceny usługi prania na formularzu F4142. Kopie protokołu otrzyma Wykonawca. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2) zapewnienie w cenie usługi opakowań zapewniających bezpieczny transport bielizny np. worki płócienne kolor biały lub foliowe w kolorze czarnym i czerwonym, , oraz wózków jezdnych do umieszczania worków z brudną bielizną w wystarczającej ilości; 3) stosowanie oddzielnych środków transportu na brudny i czysty asortyment lub wyposażonych w hermetycznie zamykane kontenery ( inne pojemniki szczelnie zamknięte) zabezpieczającej oddzielenie asortymentu czystego i brudnego w środku transportu; 4) dostarczenie ubrań roboczych personelu na wieszakach, zabezpieczonych pokrowcami ochronnymi z folii; 5) stosowanie profesjonalnych środków piorących i dezynfekcyjnych ( które powinny posiadać wymagane atesty i certyfikaty), gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia asortymentu, zapewniających odpowiedni poziom bieli, trwałości koloru, wytrzymałości asortymentu na rozciąganie, odpowiednich walorów użytkowych; 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy będących przedmiotem usługi i zobowiązuje się do odkupienia zniszczonego lub zaginionego asortymentu w ciągu 5 dni od daty protokołu zdawczo - odbiorczego, w którym został ujawniony brak lub uszkodzenie asortymentu; 7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację usługi pralniczej i transportu bielizny wobec Zamawiającego i organów kontroli; 8) odpowiedzialność za czystość mikrobiologiczną pranej bielizny; 9) stosowanie odpowiednich standardów i procedur higienicznych podczas prania i transportu bielizny, w przypadku niedoprania, usługa zostanie wykonana powtórnie na koszt Wykonawcy nie później niż w ciągu dwóch dni od momentu stwierdzenia w/w defektu; 10) segregowanie asortymentu czystego wg. Rodzaju asortymentu w worki po uprzednim schłodzeniu i dostarczenie do magazynu bielizny czystej Zamawiającego; 11) segregacja ma polegać na tym, że każdy rodzaj przedmiotu ma być pakowany wg asortymentu; 12) ścisłe przestrzeganie godzin odbioru brudnego i dostawy czystego asortymentu okresowo raz na kwartał, w terminie do 30 dnia każdego ostatniego miesiąca kwartału, dostarczenie kierownikowi Działu Utrzymania Czystości Zamawiającego wyników (kserokopii) badań mikrobiologicznych pranej bielizny; 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli mikrobiologicznej dostarczanej bielizny bezpośrednio po przywiezieniu z pralni, bez wcześniejszego powiadomienia Wykonawcy, lecz w obecności jego przedstawiciela na koszt Wykonawcy; 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli procesu prania, stosowanych środków piorących i dezynfekcyjnych oraz warunków transportu bielizny; 15) Wykonawca raz na rok, na swój koszt, ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu kopie badań skuteczności procesu dezynfekcji komory dezynfekcyjnej wykonanej przez Stację Sanitarno- Epidemiologiczną. 5.Wymagania dotyczące technologii prania: Pralnia, w której będą świadczone usługi powinna spełniać wysoką jakość, zapewniającą pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych. Pomieszczenia, w których będzie wykonywana usługa prania bielizny musi spełniać wymogi przepisów sanitarno-epidemiologicznych stosownie do prowadzenia tego typu działalności (prania bielizny szpitalnej). Pralnia piorąca bieliznę z zakładów opieki zdrowotnej powinna mieć opracowane szczegółowe procedury przyjmowania, transportu, dezynfekcji i prania, a także czyszczenia i dezynfekcji całego wyposażenia powierzchni, pomieszczeń pralni i higieny pracowników (dezynfekcja rąk, stosowanie środków ochrony osobistej, itp.). Pralnia powinna mieć udokumentowane warunki procesu prania oraz dezynfekcji w komorze dezynfekcyjnej. Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnego badania z poprawnej działalności komory dezynfekcyjnej nie starsze niż 60 dni. Odpowiednie zapisy dotyczące kontroli jakości wody, stosowanych procesów pralniczych z dokładnym opisem warunków i stężeń oraz zakresem temperatury i czasu jej utrzymania powinny być każdorazowo umieszczane w książce kontroli i udostępniane na każde żądanie Zamawiającego. Środki piorąco-dezynfekujące winny posiadać atesty oraz dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien przeprowadzać kontrolę mikrobiologiczną czystej bielizny, wysuszonej, przygotowanej do pakowania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca jeden raz w kwartale przekazywał Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych. Zamawiający będzie miał prawo do przeprowadzania we własnym zakresie okresowych kontroli czystości mikrobiologicznej. Środki piorąco-dezynfekujące winny być dozowane automatycznie. Wykonawca usługi powinien uwzględniać w technologii prania wymogi producenta produktu (np. odzież operacyjna z dodatkiem włókna węglowego) w zakresie temperatury, środka chemicznego czy sposobu suszenia. 4.Wymagania sprzętowe: - tunel pralniczy jako podstawowe urządzenie pralnicze - komora do dezynfekcji kocy, kołder poduszek i materacy - komputerowa stacja dozowania chemii pralniczej - komora do dezynfekcji i mycia wózków transportowych - wydzielone pralnice do prania bielizny operacyjnej - tunel Finischera do serwisowania bielizny barierowej - wózki transportowe z otwieraną jedną ścianą o wymiarach nie mniejszych niż 700x800x1800.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi pralnicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369885,00
Oferta z najniższą ceną: 369885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 413280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Rozbudowa ulicy 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego w Elblągu
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci w dwóch pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- Usługa prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.