eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaDostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Edukacja kulturalna w sieci Pałacu Kultury Zagłębia dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Dąbrowa Górnicza: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Edukacja kulturalna w sieci Pałacu Kultury Zagłębia dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Numer ogłoszenia: 278426 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałac Kultury Zagłębia , Plac Wolności 1, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2622061, faks 32 2622603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palac.art.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Edukacja kulturalna w sieci Pałacu Kultury Zagłębia dofinansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2010r. Nr 113 poz 759 z póżn. zm.) 1.Wszystkie elementy zamówionego sprzętu muszą być fabrycznie nowe (nieużywane)wyprodukowane nie wczesniej niż 2011r.Monitory i laptopy w momencie odbioru przez Zamawiającego nie mogą zawierać martwych pikseli. 2. W przypadkach , których Zamawiajacy dokonał opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia , Wykonawcy zobowiązani są do oferowania urządzeń określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub równoważnych o parametrach tego typu , lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca udziela bezpłatnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 m-cy liczony od daty dostawy i po wykonaniu protokolarnego odbioru przez obydwie strony przedmiotu zamówienia . 4. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji oferta zostanie odzrucona , jako niespełniająca wymagań Zamawiającego. 5. Wszystkie przeglady okresowe w okresie gwarnacji wykonuje sprzedawca na swój koszt i ryzyko. 6. Serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania . Warunki gwarancji muszą zezwalać na dokonywanie zmian w konfiguracji sprzętu i dołączanie dodatkowych urzadzeń. Czas reakcji na zgłoszoną reklamację wynosi dwa dni robocze licząc od czasu powiadomienia przez Zamawiajacego ( fax, telefon, mail) 7. Specyfikacja sprzętu (minimalne wymagania) stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiajacy żąda złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły : spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły : spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły : spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ ( wskazana data podpisania) 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegajacych się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza ( dotyczy również spółki cywilnej) 3.zobowiaznie innych podmiotów , w szczególności pisemne, do oddania dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystnia z nich przy wykonaniu zamówienia , wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Wskazane jest , aby zobowiązanie zawierało minimum:1.dane pozwalające na identyfikację stron, 2. zakres udostepniania ( w zakresie wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia i sytuacji finansowej) oraz jego podstawa (np. umowa przedwstępna przyrzekająca zawarcie umowy o udostępnienie , umowy o podwykonawstwo, o współpracy, porozumienie o delegowaniu pracowników, umowa o świadczenie usług doradczych ,know-how i inne umowy nienazwane) 3.cel i czas udostępniania ( obejmujacy okres realizacji zamówienia ) Uwagi: 1.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykoanwcę majacego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamawiajacy może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczacych przedłozonego dokumentu. 2. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadków podmiotów , na zasobach, których na zasadach określonych w art 26 ust. 2b ustawy polega wykonawca, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia , że złożone przez Wykonawcę informacje są nieprawdziwe zamawiający zgodnie z dyspozycją art 304 k.p.k - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 7. Dokumenty wchodzące w skład oferty , w tym również te przedstawione w formie oryginałów , nie podlegają zwrotowi przez Zamawiajacego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.w zakresie zmiany terminów realizacji zamówienia na skutek wystąpienia siły wyższej . Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy , występujące po podpisaniu umowy a powodujące niemożliwość wywiazania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. 2. w zakresie zmiany obowiązujacych przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palac.art.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pałac Kultury Zagłębia siedziba tymczasowa na czas remontu: Dąbrowa Górnicza ul. Wojska Polskiego 52..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 09:30, miejsce: Pałac Kultury Zagłębia siedziba tymczasowa na czas remontu 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Wojska Polskiego 52 parter pokój Nr 6 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.08.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków z Unii Europejskiej. 2. Zamawiajacy nie wymaga wniesienia zabezpieczenia nalezytego wykonania umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.