Og³oszenie z dnia 2013-12-20
P³ock: Rewitalizacja zajezdni KM- P³ock Sp. z o.o.
Numer og³oszenia: 278499 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacja Miejska - P³ock sp. z o.o. , ul. Przemys³owa 17, 09-400 P³ock, woj. mazowieckie, tel. (024) 3675167, faks 0243675114.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kmplock.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: spó³ka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rewitalizacja zajezdni KM- P³ock Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja zajezdni KM- P³ock Sp. z o.o. obejmuj±cego: 1) Demonta¿ istniej±cej instalacji elektrycznej hali obs³ug-naprawczej nr 2 2) Roboty demonta¿owe instalacji sanitarnych w hali nr 2 3) Rozbiórka hali nr 2 4) Demonta¿ istniej±cej instalacji elektrycznej hali obs³ug-naprawczej nr 3 5) Roboty demonta¿owe instalacji sanitarnych w hali nr 3 6) Rozbiórka hali nr 3 7) Demonta¿ istniej±cej instalacji elektrycznej w budynku magazynowym 8) Rozbiórka budynku magazynowego 9) Budowê nowej hali Obs³ugowo-naprawczej wraz z niezbêdn± infrastruktur± 10) Budowa wiaty na odpady 11) Wykonanie instalacji elektrycznych 12) Wykonanie instalacji wewnêtrznych 13) Wykonanie instalacji sieci zewnêtrznych 14) Dostarczenie i zamontowanie wyposa¿enia technologicznego hali 15) Zagospodarowanie terenu.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.35.00.00 - Instalacje mechaniczne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 150.000,00 z³
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
2.1. Spe³nienie warunku, o którym mowa w ppkt 1.1.2. w SIWZ oceniane bêdzie na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1.5. Ze z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ, ¿e Wykonawca posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia polegaj±ce na budowie budynku przeznaczonego do naprawy pojazdów wraz z zapleczem socjalno- biurowym o ³±cznej powierzchni zabudowy nie mniej ni¿ 1000m2. 2.2. Spe³nienie warunku, o którym mowa w ppkt 1.1.2. oceniane bêdzie na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1.5 Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: 2.2.1. Minimum jedno Stanowisko Okrêgowej Stacji Kontroli Pojazdów (OSKP) odebranej i dopuszczonej do u¿ytkowania przez Transportowy Dozór Techniczny (TDT), 2.2.2. Minimum jedno Stanowisko myjni szczotkowej wraz z infrastruktur± do podczyszczania ¶cieków myjni.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dla wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dysponowaæ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w ka¿dej z nastêpuj±cych specjalno¶ciach: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, drogowej bez ograniczeñ, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ. W/w osoby musz± posiadaæ aktualne za¶wiadczenia o wpisie na listê cz³onków Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (daj±cych prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych) wed³ug Za³±cznika nr 8 do specyfikacji. Ostateczny Imienny wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowi±zany bêdzie przedstawiæ Zamawiaj±cemu najpó¼niej w dniu zawarcia umowy. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osób bior±cych po stronie Wykonawcy udzia³ w realizacji przedmiotu umowy pod warunkiem, posiadania przez te osoby uprawnieñ nie mniejszych ni¿ osoby wskazane w ofercie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
3.1. Spe³nienie warunku, o którym mowa w ppkt. 1.1.4. w SIWZ oceniane bêdzie na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 1.4. Wykonawca musi wykazaæ, i¿ posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 2.500.000,00 z³otych.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacjê dotycz±c± podwykonawców zgodnie z za³±cznikiem nr 6 Dowód wniesienia wadium Formularz oferty Tabelê elementów scalonych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci przed³o¿onej w niniejszym postêpowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 1.1. Zmiany podwykonawcy, na wiedzy i do¶wiadczeniu którego opiera³ siê Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu ( w oparciu o art. 26 ust.2a ustawy pzp). Zmiana podwykonawcy mo¿e nast±piæ pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e nowy podwykonawca spe³nia warunki w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca oraz brak jest w stosunku do niego podstaw do wykluczenia. 1.2. Zmiany osób, na wiedzy i do¶wiadczeniu którego opiera³ siê Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Zmiana mo¿e nast±piæ pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e nowa osoba spe³nia warunki w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowa osoba oraz brak jest w stosunku do niego podstaw do wykluczenia. 1.3. Zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia : 1.3.1. Zmiany technologiczne, w szczególno¶ci: a) pojawienie siê na rynku czê¶ci, materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji do realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; b) konieczno¶æ zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. 1.3.2. Zmiany organizacji spe³niania ¶wiadczenia w przypadkach, gdy jest to uzasadnione potrzebami Zamawiaj±cego tj: a) Zmiana harmonogramu robót lub zmiana innych ustaleñ dotycz±cych terminów spe³niania ¶wiadczeñ w ramach umowy. Zmiana taka nie mo¿e poci±gaæ za sob± zmiany wynagrodzenia. b) Zmiana zasad dokonywania odbiorów przedmiotu zamówienia, je¶li nie zmniejszy to zasad bezpieczeñstwa i nie spowoduje zwiêkszenia kosztów dokonywania odbiorów, które obci±¿a³yby Zamawiaj±cego. 1.4. Zmiany terminów p³atno¶ci wynikaj±ce z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a tak¿e zmiany samoistne, o ile nie spowoduj± konieczno¶ci zap³aty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w wiêkszej kwocie. 1.5. Wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. -wyst±pienia nieprzewidywalnych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy), -tr±by powietrznej, huraganu, gradobicia, po¿aru, powodzi, 1.6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 14 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiana ta mo¿e spowodowaæ wyd³u¿enie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy lub Wykonawca. 1.7. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê kierownika budowy oraz innych osób bior±cych po stronie Wykonawcy udzia³ w realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeñ losowych oraz w przypadku niewywi±zywania siê z pe³nionych obowi±zków. Inicjatorem zmiany mo¿e byæ Zamawiaj±cy i Wykonawca. Zmiana musi nast±piæ na osoby, które spe³niaj± warunki okre¶lone w SIWZ. Zmiana wymaga zg³oszenia w formie pisemnej w ci±gu 3 dni od powziêcia informacji stanowi±cej podstawê do wprowadzenia zmian. Zmiany te nie wp³yn± na termin wykonania prac i nie spowoduj± zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 1.8. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w formie aneksu w przypadku: -konieczno¶ci wykonania zamiennej dokumentacji projektowej, -konieczno¶ci przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnieñ prawnych lub technicznych -wstrzymania budowy przez w³a¶ciwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcê robót budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu itp., -wyst±pienia innych nieprzewidywalnych i uzasadnionych okoliczno¶ci -zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT, z uwagi na zmianê przepisów w tym zakresie. 1.9. Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za zrealizowan± czê¶æ umowy oraz wszystkie spe³nione ¶wiadczenia. 2. Postanowienia z niniejszego rozdzia³u stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w szczególno¶ci zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmplock.eu
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Komunikacja Miejska - P³ock Sp. z o.o., 09- 400 P³ock, ul. Przemys³owa 17.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Komunikacja Miejska - P³ock Sp. z o.o., 09- 400 P³ock, ul. Przemys³owa 17 - sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo uniewa¿nienia postêpowania przetargowego w przypadku braku dofinansowania przedmiotu umowy z powodu nie otrzymania ¶rodków, o które Zamawiaj±cy ubiega siê w ramach inicjatywy Jessica wdra¿anej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- "Dostawa sprzêtu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w P³ocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu p³ockiego"
- ¦wiadczenie us³ugi serwisowania aparatury i sprzêtu medycznego bêd±cego na stanie Mazowieckiego Wojewódzkiego O¶rodka Medycyny Pracy (SPZOZ).
- Bie¿±ca konserwacja pomieszczeñ biurowych i sal rozpraw w budynku S±du Okrêgowego w P³ocku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej nr 15 w P³ocku"
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Wykonanie i dostarczenie elementów miejskiego brandingu
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zo¶ka" w Celestynowie
- Robota budowlana polegaj±ca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbêdn± infrastruktur± i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej oraz Jednostki Ratowniczo-Ga¶niczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotycz±ce balkonu i p³askorze¼by figuralnej nad portalem elewacji pó³nocnej zabytku stanowi±cym pierwotne g³ówne wej¶cie do budynku Teatru w Legnicy
- Budowa budynku biurowego kancelarii le¶nictw Drogoradz i Turznica
- SVA/4620-179/2025: Budowa kot³owni olejowej wraz z instalacj± c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.