To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Warszawa: Usługi opiekuńcze w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze wchodzące w zakres świadczeń pomocy społecznej określony w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społeczne
Numer ogłoszenia: 27852 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 248781 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, ul. Żurawia, 00-680 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280712, fax 022 6269132.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze w tym: pielęgnacyjne i gospodarcze wchodzące w zakres świadczeń pomocy społecznej określony w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w tym: pielęgnacyjnych i gospodarczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004r., o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 z późn. zm.) dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, zamieszkałymi przy ulicach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Usługi wykonywane będą na terenie Dzielnicy Śródmieście w domach podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej uprawnionych do korzystania z tych usług w dni powszednie oraz w soboty, niedziele i święta w okresie od 01.02.2008r. do 30.09.2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 897765 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA SŁUŻBY SPOŁECZNEJ KOŚCIELAK SPÓŁKA JAWNA
- Agencja Służby Społecznej, B. Kościelak Spółka Jawna, ,, ul. Kwiatowa 7A, 02-579 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 897 765
- Oferta z najniższą ceną: 897 765 / oferta z najwyższą ceną: 1134864
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością będącej mieszkańcem Gminy Brudzeń Duży w ramach programu Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością dla JST-edycja 2025-powtórzony
- "Świadczenie usług asystenckich oraz opiekuńczych osobom potrzebujących wsparcia (OPW)/uczestnikom projektu (UP), w tym osobom z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania i/lub przebywania -powt.
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ramach projektu 'Wspieramy, aktywizujemy i opiekujemy!".
- Świadczenie usług opiekuńczych u klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętajnie w miejscu ich zamieszkania w okresie od 01 marca 2025 r. do 31grudnia 2025r
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.