eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólSprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-20

Nowa Sól: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 278570 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250388 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości zamówienia niższej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 207 000 euro. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w budynkach Starostwa Powiatowego w Nowej Soli oraz terenów przyległych do tych budynków. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje : 1) kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w niżej wymienionych obiektach: a) budynek Starostwa Powiatowego w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3b (realizacja usługi: 26 miesięcy ); b) budynek Ratusza segment A w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3 (aktualnie remontowany; realizacja usługi: od daty zakończenia remontu; orientacyjny termin zakończenia remontu: 01.10.2016r. ); c) budynek Ratusza segment B w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3 (realizacja usługi: 26 miesięcy); d) pomieszczenia biurowe Wydziału Społecznego i Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności - w budynku przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli ( realizacja usługi : do czasu przeniesienia do obiektu przy ul. Moniuszki w Nowej Soli) . 2) utrzymanie czystości i porządku na ciągach komunikacyjnych pieszych, jezdnych, parkingach oraz zieleńcach terenów przyległych do budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Moniuszki w Nowej Soli ( realizacja usługi: 26 miesięcy) ; 3) pielęgnację zieleni przynależnych do budynków Starostwa Powiatowego przy ul. Moniuszki w Nowej Soli ( realizacja usługi : 26 miesięcy), zgodnie z Zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 1 do SIWZ) oraz projektem umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Zamawiający informuje, iż zakres zamówienia, o którym mowa w ppkt 1 lit. b) i lit. d), co do miejsca, w którym będzie świadczona usługa oraz terminów w których będzie wykonywana jest zakresem orientacyjnym, który jest uzależniony od zakończenia remontu i uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku - nowej siedziby Zamawiającego przy ul. Moniuszki 3, a co za tym idzie sukcesywnego opuszczania pomieszczeń obecnie użytkowanych. Zatem cena oferty Wykonawcy skalkulowana za przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ, będzie stanowić maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Ostateczne rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia - umowy nastąpi w oparciu o zasady podane we wzorze umowy ( załącznik nr 8 do SIWZ) oraz w formularzu oferty (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Na podstawie art.29 ust.4 pkt 4 ustawy pzp ,w związku z art.36 ust.2 pkt 9 lit.d ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 8 osób bezpośrednio wykonujących czynności, o których mowa w Zakresie rzeczowym przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SIWZ) , w tym min. 2 osoby w pełnym wymiarze czasu pracy, pozostałe osoby na min. ? etatu. 5. Wszystkie osoby wykonujące czynności będące przedmiotem zamówienia nie mogą być karane za przestępstwa przeciwko mieniu. 6. Wszystkie osoby wykonujące bezpośrednio czynności będące przedmiotem zamówienia powinny być wyposażone przez Wykonawcę w jednolitą odzież roboczą i imienne identyfikatory ze zdjęciem. 7. Urządzenia techniczne i sprzęt, materiały i środki czystości oraz środki higieniczne do wykonywania usługi zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt Wykonawca. 8. Urządzenia techniczne i sprzęt muszą być sprawne technicznie i bezpieczne, zgodne z obowiązującymi wymaganiami i przepisami. Muszą być energooszczędne. 9. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości i środki higieniczne muszą być bezspornie dobrej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające atest PZH, bezpieczne dla zmywanej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące. 10. Usługa powinna być wykonywana zgodnie z przepisami sanitarnymi tak, aby użyte w celach czyszczących substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia, życia człowieka i środowiska, tzn. w szczególności odpowiadały wymogom ustawy z dnia 25.02.2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2011 r.Nr 63 poz.322 ze zm.). Termin wykonywania zamówienia: od dnia 01 listopada 2015 r. do dnia 31 grudnia 2017 r., z zastrzeżeniem rozpoczęcia realizacja usługi sprzątania wewnątrz Ratusza segment A przy ul. Moniuszki 3 w Nowej Soli od zakończenia remontu i uzyskania pozwolenia na użytkowanie...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 99.91.92.00 - 99.91.92.00 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEJUR Sp. z o.o., ul. Szkolna 14, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 356980,50

  • Oferta z najniższą ceną: 356980,50 / Oferta z najwyższą ceną: 493538,52

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.