Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Warszawa: Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych dla SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, realizowany w ramach PO IiŚ 2007-2013, działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego dla projektu kluczowego pod nazwą: Budowa i remont oraz doposażenie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - Etap 2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 278587 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. + 48 22 22 99 931, faks +48 22 22 99 933.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych dla SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, realizowany w ramach PO IiŚ 2007-2013, działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego dla projektu kluczowego pod nazwą: Budowa i remont oraz doposażenie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - Etap 2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych i wyposażenia do baz w Gliwicach, Lublinie, Olsztynie i Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań (części). Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Gliwicach. Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Gliwicach. Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Lublinie. Zadanie nr 4 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Lublinie. Zadanie nr 5 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Olsztynie. Zadanie nr 6 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Olsztynie. Zadanie nr 7 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych i wyposażenia - Oddział w Warszawie. Zadanie nr 8 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Oddział w Warszawie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda wypełniania kolumny F- Producent, model / typ oferowanego artykułu w Formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, znajdującym się na druku załącznika nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla każdego z zadań. Wykonawca powinien wypełnić wszystkie pozycje w Formularzu cenowym. Nie wypełnienie choćby jednej pozycji będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach i w zakresie określonym w załączniku nr 3 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe w Warszawie, ul. Księżycowa 5, pokój 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2013 godzina 12:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01- 934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat pokój nr 100 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup realizowany w ramach PO IiŚ 2007-2013, działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego dla projektu kluczowego pod nazwą: Budowa i remont oraz doposażenie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - Etap 2, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Gliwicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Gliwicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Gliwicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Gliwicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Lublinie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych - Filia w Olsztynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Filia w Olsztynie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych i wyposażenia - Oddział w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonych pomieszczeniach mebli medycznych i wyposażenia - Oddział w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Oddział w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Zakup wraz z dostawą, montażem i rozmieszczeniem w wyznaczonym pomieszczeniu szafy na małe butle tlenowe - Oddział w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH
- Dostawa sprzętu koszarowego
- Dostawa krzeseł na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- 2/2025/meble i asystory stomatologiczne Dostawa i montaż mebli i asystorów stomatologicznych ujęta w 2 pakietach
- Budowa i rozbudowa infrastruktury publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.