Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Sadowne: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sadownem w roku szkolnym 20012/20013
Numer ogłoszenia: 278588 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadowne , ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, woj. mazowieckie, tel. 025 6753251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadowne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sadownem w roku szkolnym 20012/20013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci w stosunku ułamkowym 1/2 trasy do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sadownem w roku szkolnym 20012/2013. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę z podziałem na części w zakresie: Część 1. Trasa Nr 1 - Sadowne, Brzuza, Szynkarzyzna, Grabiny, Rażny, Wilczogęby, Zarzetka (Lipieniec), Sadowne. Około 36 km. Odwiezienie uczniów po zajęciach tą samą trasą. Trasa Nr 2 - Sadowne, Sadoleś, Morzyczyn Włóki, Morzyczyn Włościański, Płatkownica, Sojkówek, Wilczogęby, Sadowne. Około 44 km. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą. Trasa Nr 3 - Sadowne, Orzełek, Bojewo, Kołodziąż, Sokółka, Brzózka, Sadowne. Około 43 km. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą. Część 2. Trasa Nr 4 - Sadowne, Krupińskie, Zieleniec, Ocięte, Sadowne. Około 17 km. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą. Wyznaczony autobus winien służyć wyłącznie na tej trasie do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia nieodpłatnie miejsca opiekunom wyznaczonym przez Urząd Gminy w Sadownem. Miejsce zabierania opiekunów wyznacza Urząd Gminy w Sadownem. Trasy mogą ulec niewielkim modyfikacjom.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełniania tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadanie przynajmniej 2 zarejestrowanych autobusów - o ilości miejsc siedzących min. 59 (1 szt.) i 49 (1 szt.) do przedmiotu zamówienia w części 1 - o ilości miejsc siedzących min. 45 (2 szt.) do przedmiotu zamówienia w części 2 Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełniania tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest zatrudnianie kierowców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane kwalifikacje i uprawnienia (minimum 2 kierowców). Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełniania tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełniania tego warunku według zasady spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególności dopuszczalne są zmiany: - korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. - ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy. - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, np. konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadowne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sadowne
ul. Kościuszki 3
07 - 140 Sadowne
Pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sadowne ul. Kościuszki 3 07 - 140 Sadowne Pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sadownem w roku szkolnym 20012/20013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 1 - Sadowne, Brzuza, Szynkarzyzna, Grabiny, Rażny, Wilczogęby, Zarzetka (Lipieniec), Sadowne. Około 36 km. Odwiezienie uczniów po zajęciach tą samą trasą. Trasa Nr 2 - Sadowne, Sadoleś, Morzyczyn Włóki, Morzyczyn Włościański, Płatkownica, Sojkówek, Wilczogęby, Sadowne. Około 44 km. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą Trasa Nr 3 - Sadowne, Orzełek, Bojewo, Kołodziąż, Sokółka, Brzózka, Sadowne. Około 43 km. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sadownem w roku szkolnym 20012/20013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trasa Nr 4 - Sadowne, Krupińskie, Zieleniec, Ocięte, Sadowne. Około 17 km. Odwiezienie po zajęciach tą samą trasą.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SADOWNE
więcej: przetargi SADOWNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Tczów w 2025 roku
- USŁUGA DOWOZU UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.