Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-16
Trzebnica: dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium
Numer ogłoszenia: 278628 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120920, faks 71 3121498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów zużywalnych, sprzętu laboratoryjnego, testów oraz dzierżawa aparatów medycznych do laboratorium, wg potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe. 2. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Pakiety nr: 13, 21, 22, 23 - 12 miesięcy od dnia 29.11.2013r. Pozostałe pakiety - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 3. Kryteria oceny ofert: 1) Dla pakietów: 1, 7, 17 -19, 23, 25, 29. Cena brutto- 100%; 2) Dla pakietów: 2-6, 8-16, 20-22, 26-28. Cena brutto - 80% Jakość - 20%; 3) Dla pakietów: 24. Cena brutto - 80% Parametry techniczne - 20%..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.61.00-6, 33.14.10.00-0, 33.12.41.31-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 1) ustawy PZP, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 2), jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy PZP) oraz przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - co najmniej dwie dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż wartość brutto oferty (wg załącznika nr 4 do SIWZ), Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw do różnych jednostek o mniejszym zakresie dla uzyskania wymagalnej wartości porównywalnej (np. jeżeli razem wartość brutto oferty wynosi 30 000 zł, należy przedstawić co najmniej 2 dostawy o wartości min. 30 000 zł każda). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 3) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy PZP). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, określony w art. 22 ust 1 pkt. 4) ustawy PZP jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP) oraz załączy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) i posiadają stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo, oraz że Wykonawca dostarczy powyższe dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - wg załącznika nr 5 2. Certyfikaty/ foldery wymienione w formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik nr 2 do SIWZ) - dotyczy pakietów nr: 10, 11, 15. 3. PRÓBKI (w osobnym opakowaniu), na podstawie których będzie dokonana ocena w kryterium jakości. Wymagania oraz sposób oceny jakości zawiera załącznik nr 2a do SIWZ dla pakietów: 2-6, 8-16, 20-22, 26-28.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Formularze asortymentowo-cenowe - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) Dokumenty wymienione w Rozdz. IX pkt. B i C SIWZ, 4) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 5) PRÓBKI wraz z wykazem złożonych próbek (w osobnym opakowaniu). 6) Wykonawca załączy Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną notarialnie) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6 lit. b). 7) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy PZP). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 PZP). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność względem Zamawiającego za należyte wykonanie umowy oraz żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt. B ppkt. 6 SIWZ składa osobno każdy z Wykonawców, b) oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdz. IX pkt B ppkt. 1-4 SIWZ składają Wykonawcy wspólnie. 8) Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a) zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego, b) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, c) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku obniżenia cen producenta, d) zmiana producenta towaru w sytuacji wycofania z produkcji określonego towaru przez dotychczasowego producenta, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiana jest możliwa tylko przy zachowaniu dotychczasowego wynagrodzenia lub jego zmniejszenia, a zaoferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ, e) zmiana w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową lub wygaśnięcia rejestracji, przy czym zmiana ta będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym. Zmiana może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania, numeru katalogowego bądź nazwy produktu, f) stronom przysługuje prawo ograniczenia asortymentu objętego przedmiotem umowy o pozycje, które wyłączone zostały z produkcji i nie ma dla nich równoważnika, lub cena równoważnika jest wyższa od ceny w umowie a Zamawiający nie wyraził zgody na jej podwyższenie, g) w przypadku nie zrealizowania zamówienia w okresie określonym w § 7 wzoru umowy, strony mogą przedłużyć okres realizacji umowy do czasu wyczerpania zamawianego asortymentu określonego w formularzu cenowym, h) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, i) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę i próbki należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrektora. Oferty i próbki będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 7.30 - 14.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa aparatu do badania układu krzepnięcia z instalacją wirówki laboratoryjnej wraz z dostawą odczynników do badań układu krzepnięcia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa aparatu do badania układu krzepnięcia z instalacją wirówki laboratoryjnej wraz z dostawą odczynników do badań układu krzepnięcia. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki do oznaczania grup krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do oznaczania grup krwi. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki lateksowe, szybkie testy immunochemiczne oraz barwniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki lateksowe, szybkie testy immunochemiczne oraz barwniki. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Probówki i drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki i drobny sprzęt laboratoryjny. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Testy immunoenzymatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy immunoenzymatyczne. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.35.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Suche testy (paski) do analizy moczu z dzierżawą czytnika do ich analizy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suche testy (paski) do analizy moczu z dzierżawą czytnika do ich analizy. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dzierżawa dwóch automatycznych aparatów do morfologii krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników i krwi kontrolnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa dwóch automatycznych aparatów do morfologii krwi obwodowej wraz z dostawą odczynników i krwi kontrolnej. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szybkie testy immunochemiczne ( immunochromatograficzne) do wykrywania antygenu wirusów w wymazach z nosa, gardła i aspiratach oskrzelowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkie testy immunochemiczne ( immunochromatograficzne) do wykrywania antygenu wirusów w wymazach z nosa, gardła i aspiratach oskrzelowych. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt jednorazowy laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy laboratoryjny. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakośc - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Bakteriologia. Testy identyfikacyjne, krążki do antybiogramów oraz diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Testy identyfikacyjne, krążki do antybiogramów oraz diagnostyczne. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: BAKTERIOLOGIA (podłoża gotowe na płytkach, buliony i inne).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BAKTERIOLOGIA (podłoża gotowe na płytkach, buliony i inne). Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Testy bakteriologiczne do wykrywania Enterobacteriaceae, testy diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy bakteriologiczne do wykrywania Enterobacteriaceae, testy diagnostyczne. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Bakteriologia. Paski plastikowe - do określenia minimalnego stężenia antybiotyku hamującego wzrost badanego drobnoustroju (MIC).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Paski plastikowe - do określenia minimalnego stężenia antybiotyku hamującego wzrost badanego drobnoustroju (MIC). Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Bakteriologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Bakteriologia. Podłoża mikrobiologiczne: gotowe podłoża na płytkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Podłoża mikrobiologiczne: gotowe podłoża na płytkach. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Bakteriologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Bakteriologia. Butelki do posiewów krwi, płynu mózgowo-rdzeniowego i innych płynów ustrojowych kompatybilne do automatycznego systemu do posiewów krwi BD BACTEC 9050.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Butelki do posiewów krwi, płynu mózgowo-rdzeniowego i innych płynów ustrojowych kompatybilne do automatycznego systemu do posiewów krwi BD BACTEC 9050. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Bakteriologia. Surowice do aglutynacj szkiełkowej dla Salmonella sp. Szybki test lateksowy do identyfikacji antygenów O enteropatogennych szczepów Escherichia coli - EPEC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Surowice do aglutynacj szkiełkowej dla Salmonella sp. Szybki test lateksowy do identyfikacji antygenów O enteropatogennych szczepów Escherichia coli - EPEC. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Bakteriologia. Zestaw do barwienia metodą Grama..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Zestaw do barwienia metodą Grama. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Bakteriologia. Testy do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych i oznaczenie lekowrażliwości drożdżaków na antybiotyki przeciwgrzybicze - metoda manualna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Testy do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych i oznaczenie lekowrażliwości drożdżaków na antybiotyki przeciwgrzybicze - metoda manualna. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Testy z zakresu gastroenterologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy z zakresu gastroenterologii. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Testy z zakresu immunoserologii tranfuzjologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy z zakresu immunoserologii tranfuzjologicznej. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników oraz z dzierżawą aparatu zastępczego do gazometrii i elektrolitów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników oraz z dzierżawą aparatu zastępczego do gazometrii i elektrolitów. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Dzierżawa analizatora immunologicznego z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu dzierżawionego oraz dzierżawa aparatu zastępczego dla przynajmniej markerów zawału mięśnia sercowego ( troponiny) , z podłączeniem aparatu głównego do LIS, instalacją wirówki laboratoryjnej z kątowy rotorem na co najmniej 30 probówek nie mniejszych niż 5 ml.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora immunologicznego z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do aparatu dzierżawionego oraz dzierżawa aparatu zastępczego dla przynajmniej markerów zawału mięśnia sercowego ( troponiny) , z podłączeniem aparatu głównego do LIS, instalacją wirówki laboratoryjnej z kątowy rotorem na co najmniej 30 probówek nie mniejszych niż 5 ml. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. parametry techniczne - 20
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Dostawa odczynników do analizatora Integra 400 wraz z dzierżawą urządzenia zastępczego pracującego z tymi samymi odczynnikami oraz z zamontowaniem wirówki laboratoryjnej z kątowym rotorem na 36 probówek nie mniejszych niż 5 ml.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do analizatora Integra 400 wraz z dzierżawą urządzenia zastępczego pracującego z tymi samymi odczynnikami oraz z zamontowaniem wirówki laboratoryjnej z kątowym rotorem na 36 probówek nie mniejszych niż 5 ml. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Testy alergologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy alergologiczne. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.34-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Testy z zakresu autoimmunologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy z zakresu autoimmunologii. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Bakteriologia. Testy do diagnostyki: Mycoplasma/Ureaplasma - ocena półilościowa, identyfikacja, test lekowrażliwości - metoda manualna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Testy do diagnostyki: Mycoplasma/Ureaplasma - ocena półilościowa, identyfikacja, test lekowrażliwości - metoda manualna. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Bakteriologia. Szczepy wzorcowe zgodnie z zaleceniami EUCAST 2011.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bakteriologia. Szczepy wzorcowe zgodnie z zaleceniami EUCAST 2011. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- "Sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej jednorazowego użytku"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Trzebnica (polegająca na wymianie opraw na ledowe)
- ,,Remont pobocza gruntowego - droga powiatowa nr 1319D" z podziałem na dwa zadania.
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, rękawic i opatrunków specjalistycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów naczyniowych (ZP-49/2025)
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.