Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Prudnik: Zakup samochodu typu mikrobus-9 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 278629 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych , ul. Mickiewicza 10, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 436 35 30, fax. 077 436 35 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu typu mikrobus-9 osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego (rok prod. 2008) samochodu, 9 osobowego (8 +1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Własności techniczno-użytkowe - Silnik 1,9 TDI (turbodiesel) - Moc [KM] 102 - Skrzynia biegów manualna 5-biegowa - Rozstaw osi: 3.400 mm - kolor zielony niemetaliczny -nadwozie 9 miejscowe -poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera -ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania -EDS - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego zapobiegająca poślizgowi jednego z napędzanych kół, tracącego przyczepność podczas ruszania w niekorzystnych warunkach drogowych -ASR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego w czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego -MSR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem -ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania -wspomaganie układu kierowniczego z bezpieczna kolumną kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach -hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu -przygotowanie do montażu radia : antena w szybie przedniej, 2 głośniki -dźwignia zmiany biegów w formie joysticka -czujnik kontroli zapięcia pasów kierowcy -immobiliser -drzwi przesuwne z prawej strony -podłoga wyłożona wykładziną gumową z osłoną krawędzi bagażowej -ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej (drugi wymiennik ciepła umieszczony z tyłu po prawej stronie przestrzeni pasażerskiej) -dogrzewacz - zwiększający wydajność grzewczą w przedziale pasażerskim i skracający czas pracy zimnego silnika -rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach -oświetlenie stopnia wejściowego -dodatkowe tylne światło STOP -okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej po lewej stronie w I rzędzie -komfortowe wyłożenie ścian bocznych i dachu -uchwyty do mocowania ładunku -lampka oświetlenia przestrzeni bagażowej po lewej stronie -fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparciem odcinka lędźwiowego -podwójne siedzenie obok kierowcy -siedzenie dwuosobowe (ze składanym oparciem) + jednoosobowe w I rzędzie siedzeń (możliwość szybkiego demontażu) -siedzenie trzyosobowe (ze składanym oparciem) w II rzędzie siedzeń (możliwość szybkiego demontażu) -klimatyzacja z regulacją manualną -drzwi tylne skrzydełkowe -osłony przeciwsłoneczne z lusterkami make- up -schowki na okulary w podsufitce -regulowane podświetlenie tablicy rozdzielczej -nawiewy na słupkach B -centralny zamek -elektrycznie sterowane lusterka i szyby w kabinie kierowcy -światła przeciwmgielne -radio CD -autoalarm -dywaniki gumowe do kabiny kierowcy -przyciemniane szyby -dodatkowy komplet opon zimowych -komplet felg aluminiowych -hak holowniczy - Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych (DWIE OSOBY): a) zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego b) zamontowanie dodatkowych kierunkowskazów w tylnych narożnikach dachu pojazdu c) oznakowanie pojazdu z przodu i tyłu pojazdu symbolem inwalidzi d) komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn e) pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim f) pomost aluminiowy z bieżnią przeciwpoślizgową z atestem TUV ( do wprowadzania wózka inwalidzkiego)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.43.00 - Pojazdy opieki socjalnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Wypełniony i podpisany załącznik nr 2- informacja ogólna o wykonawcy 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) wg załącznika nr 3 5.Wypełniony i podpisany załącznik nr 4- parametry techniczne 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( zaległości w opłatach składek spowodują odrzucenie oferty ) 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaległości w opłatach spowodują odrzucenie oferty ) 6.Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia otrzymania pisma o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą oraz, że projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ został zaakceptowany przez oferenta. Cena 100 %..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Wypełniony i podpisany załącznik nr 2- informacja ogólna o wykonawcy 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) wg załącznika nr 3 5.Wypełniony i podpisany załącznik nr 4- parametry techniczne 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( zaległości w opłatach składek spowodują odrzucenie oferty ) 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (zaległości w opłatach spowodują odrzucenie oferty ) 6.Oświadczenie o gotowości zawarcia umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia otrzymania pisma o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania z ofertą oraz, że projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ został zaakceptowany przez oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatprudnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mickiewicza 10, 48-200 Prudnik, sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych, ul. Mickiewicza 10, 48-200 Prudnik, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUDNIKA
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w szczególności dzieci i młodzieży podopiecznych OPS Prudnik) w miejscu ich zamieszkania
- Dostawa artykułów spożywczych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Prudniku
więcej: przetargi w Prudniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego w wersji 9-cio osobowej, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Zakup samochodu zwanego mikrobusem, który w wersji standardowej jest samochodem 9-cio miejscowym specjalnie przystosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





