To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Warszawa: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania
i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 278641 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 451932 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6293221, faks 22 6296302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka naukowo-badawcza PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego - 12 pakietów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.31.80.00 - Pakiety oprogramowania do skanowania 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego 48.46.30.00 - Pakiety oprogramowania statystycznego 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.78.20.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania przechowywaniem 48.80.00.00 - Systemy i serwery informacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częściowo realizowane jest w ramach projektu, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach POIG 2007-2013, Działania 2.3 Poddziałania 2.3.2 pt.,Repozytorium cyfrowe Instytutów Naukowych, nr UDA/POIG.02.03.02-00-043/10, oraz w ramach projektu, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach POIG 2007-2013,Działanie 1.3, Poddziałania 1.3.1 pt. Opracowanie innowacyjnych metod szybkiej identyfikacji nicieni powodujących straty w gospodarce, nr UDA/POIG.01.03.01-00-133/09.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jakub Mroczkowski AT KOMPUTERS, ul. Kostrzewskiego 16, 62-010 Pobiedziska, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4003,65
Oferta z najniższą ceną: 4003,65 / Oferta z najwyższą ceną: 16285,20
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DDP Sp. z o.o., ul. Srebna 16, 00-810 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16397,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18388,50
Oferta z najniższą ceną: 18388,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18388,50
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SET - UP SYSTEMY KOMPUTEROWE Możdżonek Grażyna
jakie przetargi wygrała firma
SET - UP SYSTEMY KOMPUTEROWE Możdżonek Grażyna
- Grażyna Możdżonek SET-UP Systemy komputerowe, ul. Grochowska 94, 04-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7182,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9040,50
Oferta z najniższą ceną: 9040,50 / Oferta z najwyższą ceną: 9040,50
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Altix Sp. z o.o., ul. Chlubna 88, 03-051 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14995,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18583,61
Oferta z najniższą ceną: 18583,61 / Oferta z najwyższą ceną: 18583,61
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bartosz Stefaniak BENTUS, os. Pod Lipami 14 lok. 19, 61-638 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55350,00
Oferta z najniższą ceną: 55350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55350,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- Dostawa serwerów wraz z urządzeniami sieciowymi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Dostawa tabletów oraz zestawów komputerowych - dla ZS w Sokołowie Młp."
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- "Cyberbezpieczny samorząd" Zakup sprzętu i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego Trzcianki i Centrum Usług Społecznych w Trzciance
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.