eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MęcinkaODBUDOWA CHODNIKA I WYKONANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CHROŚLICACH przy drodze powiatowej nr 2786 D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Męcinka: ODBUDOWA CHODNIKA I WYKONANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CHROŚLICACH przy drodze powiatowej nr 2786 D
Numer ogłoszenia: 278647 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka , Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax. 076 8708624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mecinka.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBUDOWA CHODNIKA I WYKONANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CHROŚLICACH przy drodze powiatowej nr 2786 D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa chodnika : Chodnik położony jest przy drodze powiatowej na odcinku km 2 + 0,0 do km 2 + 167 w miejscowości Chroślice. Zakres robót do wykonania : - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego i mieszanki żwirowo-piaskowej - 312,5 m2; - ułożenie krawężników betonowych - 147,0 mb; - ułożenie obrzeży betonowych - 144,0 mb; - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej - 312,5 m2; Budowa kanalizacji deszczowej : - zasypanie rowu przydrożnego ( km 1 + 922 do km 2+040 ) oraz rozbiórka przepustów pod zjazdami; - wykonanie wpustów do kanalizacji deszczowej : kanałów śr. 315 mm - 154,0 mb; kanałów śr. 200 mm - 56,5 mb; studzienek z kinetą przepływowo-przyłączeniową - 8 kpl; studzienek z osadnikiem i pierścieniami odciążającymi - 3 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w dokumentacji projektowej ( cz.4 i 5 SIWZ )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 500,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu :1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie t.j. wykonawca, który: wykonał należycie (zakończył ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. jedno zadanie o podobnym zakresie jak przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 tyś zł. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : a) Za zadanie o podobnym zakresie zamawiający uważa wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o pow. min. 300 m2 i wykonanie sieci kanalizacji ( np. sanitarnej lub deszczowej) na odcinku min. 200 mb , o wartości łącznej nie mniejszej niż 150 tyś. zł. Należyte wykonanie robót musi być potwierdzone referencjami, zawierającymi : nazwę zamawiającego, datę wystawienia, termin realizacji zamówienia wyrażony poprzez daty ( rozpoczęcie - zakończenie), zakres i wielkość robót oraz informację o należytym wykonaniu robót. Zamawiający nie dopuszcza innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. b) oceny spełniania pozostałych warunków zamawiający dokona na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie : spełnia/ nie spełnia;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, jakie należy dostarczyć : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania robót objętych niniejszym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. referencje potwierdzające, że roboty wyszczególnione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie. 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego oddziału ZUS - u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. WYKAZ OŚWIADCZEŃ : 1) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców 2) oświadczenie o sytuacji finansowej i ekonomicznej wykonawcy; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania; 5) oświadczenie o informacjach stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mecinka.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Męcinka 59-424 Męcinka 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Męcinka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.