Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dobryszyce: budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Zdania (zlewnia PD4) I etap Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Dobryszycach, do kontaktów: Olga Gielec, ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, fax 044 6811193, e-mail: wojt.dobryszyce.era@gminypolskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dobryszyce.i-bip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Zdania (zlewnia PD4) I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Dobryszyce, miejscowość Zdania w kierunku miejscowości Dobryszyce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Zdania (zlewnia PD 4)- I etap, w tym : 1. wykonanie sieci kanallizacji sanitarnej grawitacyjnej-kanały z rur Ø 200 mm dł. 398,80 m, 2. wykonanie przyłączy kanalizacyjnych 16 szt., 3. wykonanie kanałów z rur PVC Ø 160 mm - 318,20 m, 4 .wykonanie sieć kanalzacji sanitarnej tłocznejz rur PED Ø 125mm- 2200,6m w kierunku miejscowości Dobryszyce, 5. wykonanie przepompowni ścieków PD4 fi 1500mm wraz z zasilaniem energetycznym - 1 szt; 6. obsługa geodezyjna inwestycji (wytyczenie w terenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza); 7. odtworzenie nawierzchni. zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z załączonymi do specyfikacji: przedmiarem robót, kosztorysem nakładczym, dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy, aby oferta zabezpieczona została wadium o wartości: 10.868,04 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - rozliczeniowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BSZP o/ Dobryszyce 05 897300030050 0050 0013 0028 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: Zp 341/04/07. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.06.2007r. do godz. 10:00. 6. Poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielone przez podmioty, których mowa a art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. 109 poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr. 25 poz. 253 Nr 66 poz. 596 i Nr 216 poz. 1824) również w w/w terminie winny znajdować się w kasie Urzędu Gminy. Uwaga: Potwierdzona kserokopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imieniai nazwiska). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędne doświadczenie tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (licząc wstecz od terminu składania ofert) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto. c) dysponują potencjałem technicznym tj. co najmniej : - 2 koparkami , - piłą spalinową do cięcia nawierzchni - samochodem samowyładowczym 10-15t, - samochodem skrzyniowym, - środkiem transportu do przewozu osób, - zagęszczarką wibracyjną, - zgrzewarką do rur PE, PEHD o średnicy do 140mm, - zgrzewarką do rur PE,PEHD o średnicy pow. 140 do 280mm, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: -osobami legitymującymi się przygotowaniem zawodowym uprawniającym do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno- inżynieryjnym w zakresie sieci sanitarnych, oraz osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe uprawniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno- inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych wraz z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego , - osobami bezpośredniego wykonawstwa , e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia: - dostępność środków finansowych, lub zdolność kredytową potwierdzoną przez bank tak by wynosiła nie mniej niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z ważnością na okres wykonywania robót objętych niniejszym przetargiem; 3. udzielą co najmniej 5- letniej gwarancji na wykonane roboty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana zgodnie z formułą \spełnia / nie spełnia\ w oparciu o informacje zamieszczone przez Wykonawcę w oświadczeniach i dokumentach o wyszczególnionych w punkcie 6. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2. oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. wykazu wykonanych 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto ( załącznik nr 3 ); 8 wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca tj.: - 2 koparkami , - piłą spalinową do cięcia nawierzchni, - samochodem samowyładowczym 10-15t, - samochodem skrzyniowym, - środkiem transportu do przewozu osób, - zagęszczarką wibracyjną, - zgrzewarką do rur PE, PEHD o średnicy do 140mm, - zgrzewarką do rur PE,PEHD o średnicy pow. 140 do 280mm ( załącznik nr 4) 9 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik nr 5) 10. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek ( decyzje o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności sieci sanitarnych oraz w specjalności instalacji elektrycznych i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ), 11 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytowa powinna być nie mniejsza niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia ) wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 12. Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia tj. budową kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. z ważnością na okres wykonywania robót objętych niniejszym przetargiem; 13. dowód wniesienia wadium. 14. kosztorys ofertowy 15. oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej ( załącznik nr 6 ), 16. propozycja zlecenia robót podwykonawcom, jeżeli dotyczy ( załącznik nr 7) 17. oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa zawarte w ofercie, jeżeli dotyczy (załącznik nr 8).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie Urzędu Gminy w przypadku osobistego odbioru siwz lub za pobraniem pocztowym w przypadku przesłania siwz. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.06.2007, godzina 11:00, Urząd Gminy Dobryszyce ul. Wolności 8 97-505 Dobryszyce sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.
INNE PRZETARGI DOBRYSZYCE
więcej: przetargi DOBRYSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa żłobka w Żninie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Drużbice wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.