eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzenia zagęszczającego symulującego pracę walców stalowych z elektroniczną kontrolą pracy do przygotowywania płyt zgodnie z PN-EN 12697-33 z podwójną przystawką do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA (w podziale na 2 części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Warszawa: Dostawa urządzenia zagęszczającego symulującego pracę walców stalowych z elektroniczną kontrolą pracy do przygotowywania płyt zgodnie z PN-EN 12697-33 z podwójną przystawką do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA (w podziale na 2 części)
Numer ogłoszenia: 278704 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badawczy Dróg i Mostów , ul. Instytutowa 1, 03-302 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8145025, faks 22 8145028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibdim.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia zagęszczającego symulującego pracę walców stalowych z elektroniczną kontrolą pracy do przygotowywania płyt zgodnie z PN-EN 12697-33 z podwójną przystawką do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA (w podziale na 2 części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia zagęszczającego symulującego pracę walców stalowych z elektroniczną kontrolą pracy do przygotowywania płyt zgodnie z PN-EN 12697-33 z podwójną przystawką do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA z podziałem na następujące części: Część I: Urządzenie zagęszczające symulujące pracę walców stalowych z elektroniczną kontrolą pracy do przygotowywania płyt z formami. Część II: Podwójna przystawka do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia jest zawarte w Rozdziałach: III i IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie, ul Instytutowa 1, laboratorium LAN.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium dla: Części I - w wysokości 8.000 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy), Części II - w wysokości 8.000 PLN (słownie złotych: osiem tysięcy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem odpowiednio dla danej części zamówienia: a) w przypadku ubiegania się o zamówienie w Części I, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie urządzenia zagęszczającego symulującego pracę walców stalowych, których wartość była nie mniejsza niż 100 000 zł brutto każde; b) w przypadku ubiegania się o zamówienie w Części II, co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie przystawki do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA (z czego przynajmniej jedna z funkcją ekstrakcji MMA z zawartością gumy), których wartość była nie mniejsza niż 100 000 zł brutto każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zgodnie z pkt. III.3.2) ogłoszenia. Przez główne dostawy należy rozumieć dostawy potwierdzające spełnianie warunku z pkt. III.3.2) ogłoszenia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikację techniczną oferowanego urządzenia zagęszczającego symulującego pracę walców stalowych z elektroniczną kontrolą pracy do przygotowywania płyt zgodnie z PN-EN 12697-33 z podwójną przystawką do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA dla każdej z części wraz z opisami zawierającymi parametry techniczne w celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania określone w Rozdziale III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określenie dopuszczalnych zmian postanowień umowy i określenie warunków ich wprowadzenia znajduje się w Rozdziale IV Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (Istotne dla dla stron postanowienia umowy)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ibdim.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, 03-302 Warszawa, ul. Instytutowa 1, budynek LAN, pok.2 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, 03-302 Warszawa, ul. Instytutowa 1, budynek LAMB, w sekretariacie, pok.107 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach umowy z Ministrem Nauki i Szkolnictwa Wyższego na finansowanie projektu pod nazwą: Aparatura naukowo-badawcza do oceny kompozytów mineralno-asfaltowych finansowanego w ramach programu Wspierania infrastruktury badawczej w ramach Funduszu Nauki i Technologii Polskiej ustanowionego komunikatem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 grudnia 2010 r. (M.P. Nr 101, poz 1185).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie zagęszczające symulujące pracę walców stalowych z elektroniczną kontrolą pracy do przygotowywania płyt z formami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, kompletnego i gotowego do pracy urządzenia zagęszczającego symulującego pracę walców stalowych, z elektroniczną kontrolą pracy do przygotowywania płyt zgodnie z PN-EN 12697-33. Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania oraz wydanie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia. Zapewnienie stałego, autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia jest zawarte w Rozdziałach: III i IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podwójna przystawka do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, kompletnej i gotowej do pracy podwójnej przystawki do wykonywania szybkiej analizy składu zarobu laboratoryjnego MMA. Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania oraz wydanie dokumentów potwierdzających odbycie szkolenia. Zapewnienie stałego, autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia jest zawarte w Rozdziałach: III i IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.