eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Politechniki Łódzkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Łódź: Dostawa druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Politechniki Łódzkiej
Numer ogłoszenia: 278790 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne , ul. Żeromskiego 116, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 631 20 12, faks 42 631 24 04; 42 631 21 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Politechniki Łódzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Politechniki Łódzkiej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.45.80.00-5, 22.90.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wadium: a) dla części I - w wysokości 2.200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych i 00/100 PLN); b) dla części II - w wysokości 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych i 00/100 PLN); c) dla części III - w wysokości 3.400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych i 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Zamawiający pod pojęciem głównej dostawy rozumie, w przypadku: - Części I - wykonanie dostawy druków zabezpieczonych i niezabezpieczonych (certyfikaty) - Części II - wykonanie dostawy druków niezabezpieczonych dla szkół wyższych (książeczka) - Części III - wykonanie dostawy teczek do suplementów i certyfikatów Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: Część I : Wykonanie min. dwóch dostaw druków zabezpieczonych o wartości min. 25.000,00 PLN brutto dla każdej z dostaw, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; Część II: Wykonanie min. dwóch dostaw druków niezabezpieczonych dla szkół wyższych o wartości min. 15.000,00 PLN brutto dla każdej z dostaw, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Część III: Wykonanie min. dwóch dostaw teczek do suplementów i certyfikatów bądź innych dokumentów urzędowych o wartości min. 30.000,00 PLN brutto dla każdej z dostaw, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ; W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie ogłoszenia przez jednego z Wykonawców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi: Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia : a) na kwotę min. 30.000,00 PLN - dla części I; b) na kwotę min. 20.000,00 PLN - dla części II; c) na kwotę min. 30.000,00 PLN - dla części III; W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie ogłoszenia przez jednego z Wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dostawy druków szkolnictwa wyższego w Części I o wartości min. 25.000,00 PLN brutto każda z dostaw, w Części II o wartości min. 15.000,00 PLN brutto każda z dostaw, w Części III - 30.000,00 PLN brutto każda z dostaw. Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy.;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Jakość próbek druków (J) - 15

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z uwzględnieniem Rozdziału III niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do terminu realizacji zamówienia w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m. in. w sytuacji opóźnień w dostawie materiałów potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia niezależnych od Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści umowy, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, m.in. co do jego ilości, rodzaju i specyfiki wynikającą ze zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, co do formy i technologii jego wykonania w przypadku gdyby zachowanie dotychczasowej formy i technologii byłoby niemożliwe ze względów technicznych lub zmiany wynikającej z procedur wewnętrznych Zamawiającego w tym decyzji Władz Uczelni a także innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy, w odniesieniu do zamawianego asortymentu wynikającą ze zmian legislacyjnych wprowadzonych przez m. in. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego dotyczących, m.in. wzorów poszczególnych druków, ich kolorystyki, grafiki, nazewnictwa a także rodzajów wymaganych druków, np. konieczności zastąpienia druków określonych w niniejszej SIWZ drukami wskazanymi w zmienionych przepisach prawnych. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do Przedmiotu Zamówienia w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m. in. w sytuacji zmian wynikających z procedur wewnętrznych Zamawiającego wpływających na ilość, rodzaj, zakres lub specyfikę Przedmiotu Zamówienia wskazanych w Załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ oraz możliwość zmiany treści umowy w sytuacji zmian narzuconych przez jednostki zewnętrzne mających wpływ na Przedmiot Zamówienia. 7. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy na skutek zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w odniesieniu do dostaw objętych przedmiotem zamówienia, w tym m.in. zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, budynek A-28, po uprzednim złożeniu wniosku pod nr fax: 42 631 21 04 lub 42 631 24 04.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Politechnika Łódzka, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, budynek A-28, Kancelaria - wejście ze szczytu wschodniego budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa druków dyplomów I i II stopnia w wersji polskiej i angielskiej (papier zabezpieczony), świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz kursów dokształcających (papier zabezpieczony) oraz certyfikatów polskich, angielskich i francuskich (papier niezabezpieczony).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa druków dyplomów I i II stopnia w wersji polskiej i angielskiej (papier zabezpieczony), świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz kursów dokształcających (papier zabezpieczony) oraz certyfikatów polskich, angielskich i francuskich (papier niezabezpieczony).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.45.80.00-5, 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość próbek druków (J) - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa druków dyplomów I i II stopnia w wersji polskiej (książeczka i odpisy oraz odpis przeznaczony do akt) i odpis w wersji angielskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa druków dyplomów I i II stopnia w wersji polskiej (książeczka i odpisy oraz odpis przeznaczony do akt) i odpis w wersji angielskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.45.80.00-5, 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość próbek druków (J) - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa teczek do suplementów oraz certyfikatów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa teczek do suplementów oraz certyfikatów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0, 22.45.80.00-5, 22.90.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Jakość próbek druków (J) - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.