eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZaprojektowanie, dostarczenie i montaż regałów do archiwum w Okręgowym Inspektoracie Pracy oddział w Ostrowie wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Poznań: Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż regałów do archiwum w Okręgowym Inspektoracie Pracy oddział w Ostrowie wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 278801 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy , ul. św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, fax. 061 8599003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, dostarczenie i montaż regałów do archiwum w Okręgowym Inspektoracie Pracy oddział w Ostrowie wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż regałów przesuwnych w archiwum Okręgowego Inspektoratu Pracy w oddziale w Ostrowie Wielkopolskim przy ulicy Grabowskiej 29. Minimalne parametry techniczne regałów zawiera załącznik numer 6 do siwz. 2.2. Archiwum znajduje się na parterze budynku w tej części niepodpiwniczonego w oddziale OIP w Ostrowie Wielkopolskim. Pomieszczenie archiwum ma następujące parametry: a) długość - 431 cm, b) szerokość - 262 cm, c) wysokość - w najniższym miejscu 284 cm . Wymiary wskazane w lit. a - c mogą się różnić od stanu rzeczywistego o ok. 20 cm. Łączny metraż archiwum 11,29 m2. Rzut techniczny pomieszczenia archiwum zawiera załącznik numer 7 do siwz. 2.3. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępną koncepcję ustawienia regałów - opis ustawienia i parametrów technicznych regałów (wysokość, szerokość, długość półek, odstępny między półkami - opis założeń) oraz rysunki techniczne ułożenia regałów. Zamawiający wymaga by wykonawca zaprojektował i wykonał regały spełniające wymagania wskazane w załączniku numer 6 do siwz - przy założeniu, że (obligum): a) minimalna liczba metrów bieżących półek użytkowych w regałach przesuwnych - 60 mb; b) minimalna odległość między półkami - w świetle -w regałach przesuwnych - 35 cm; c) szerokość półek w regałach przesuwnych - min. 80 cm; 2.4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w terminie do 4 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji projekt techniczny realizacji przedmiotu zamówienia. Liczba metrów regałów w ostatecznym projekcie technicznym (a tym samym wykonanych) nie może być mniejsza niż ta wynikająca ze wstępnej koncepcji załączonej do oferty. Zamawiający zaakceptuje przedstawiony projekt lub naniesie na niego zmiany w terminie 2 dni roboczych od jego otrzymania. W przypadku naniesienia zmian wykonawca zobowiązany będzie do ponownego przedstawienia do akceptacji projektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.89.50 - 28.52.89.50 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia, określonego w pkt. 2 siwz - na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i ust. 2 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605). W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) wykonali, co najmniej 1 dostawy, o której mowa w pkt. 3.1.3 siwz; b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt. 3 siwz - potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt. 1.12 siwz: * W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 rozporządzenia: 1) Krajowy rejestr sądowy firmy lub/i inne odpowiednie dokumenty wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej)/jeżeli ofertę składa podmiot mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej, podmiot ten składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 3 do siwz. * W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 rozporządzenia: 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej dostaw, w ciągu ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 wykonanych dostawy regałów przesuwnych o wartości minimum 20.000 zł z podatkiem VAT - załącznik numer 5 do siwz. 3.2. Uwaga: Dotyczy podmiotu mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczypospolitej Polskiej - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1.1 siwz należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1.2 i 3.1.3 siwz mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę, jak w pkt. 1.12 siwz. Zamawiający dopuszcza by wszystkie dokumenty załączone były do oferty w formie oryginałów. 3.4. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp, dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1.1 i 3.1.2 siwz ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Warunek, o którym mowa w pkt. 3.1.3 siwz mogą spełniać łącznie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego. 3.5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, w przypadku załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt. 3 siwz - potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - liczba metrów bieżących półek użytkowych w regałach przesuwnych - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.oip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu Ul. Św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, kancelaria -pok. 910, IX piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.