Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Pruszcz Gdański: REGULACJA STANU PRAWNEGO
wybranych nieruchomości wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie i Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie
Numer ogłoszenia: 278808 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234036 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REGULACJA STANU PRAWNEGO wybranych nieruchomości wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie i Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1.Przedmiotem zamówienia jest: regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie i Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie wg załącznika Nr 1, 2, 3 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu rozbieżności pomiędzy stanem w ewidencji gruntów a stanem w księgach wieczystych oraz ustalić stan zapisów w dziale I, II, III i IV Kw. Dokumenty: wypis i wyrys z ewidencji gruntów do celów prawnych zamawia i opłaca Zamawiający. Zamawiający opłaca także wniosek o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze prawa własności. Okres rękojmi za wykonane usługi wynosi 2 lata od daty zakończenia prac. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części - trzy zadania w następujący sposób: Część I - Zadanie nr 1 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie wg załącznika Nr 1 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część II - Zadanie nr 2 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego Kwidzyn Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie wg załącznika Nr 2 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część III - Zadanie nr 3 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego Kwidzyn Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie wg załącznika Nr 3 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. 4.2 Szczegółowy zakres prac: 1) kontrola części opisowej operatu ewidencji gruntów w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru Księgi Wieczystej, 2) przeprowadzenie badania Ksiąg Wieczystych, 3) sporządzenie porównania stanu nieruchomości w ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych 4) pozyskanie do celów wieczysto-księgowych w jednym egzemplarzu wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 5) pozyskanie do celów wieczysto-księgowych wykazów zmian gruntowych (w przypadku wystąpienia zmian w stanie nieruchomości), 6) ewentualne inne prace nie wymienione w/w specyfikacji a mogące mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego, 7) odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów sporządzonych przez uprawnione instytucje decyzji administracyjnych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa, 8) sporządzenie wniosku o złożenie Księgi Wieczystej, 9) uzupełnienie dokumentacji w przypadku wezwania sądu do uzupełnienia wniosku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26042.62 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOSIT Usługi Geodezyjne Krzysztof Treder
jakie przetargi wygrała firma
GEOSIT Usługi Geodezyjne Krzysztof Treder
- GEOSIT Usługi Geodezyjne Krzysztof Treder, ul. Na Wzgórzu 1/3, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9400.00
- Oferta z najniższą ceną: 9400.00 oferta z najwyższą ceną: 9400.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOSIT Usługi Geodezyjne Krzysztof Treder
jakie przetargi wygrała firma
GEOSIT Usługi Geodezyjne Krzysztof Treder
- GEOSIT USługi Geodezyjne Krzysztof Treder, ul. Na Wzgórzu 1/3, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7088.52
- Oferta z najniższą ceną: 7088.52 oferta z najwyższą ceną: 7126.23
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOSIT Usługi Geodezyjne Krzysztof Treder
jakie przetargi wygrała firma
GEOSIT Usługi Geodezyjne Krzysztof Treder
- GEOSIT USługi Geodezyjne Krzysztof Treder, ul. Na Wzgórzu 1/3, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9554.10
- Oferta z najniższą ceną: 9554.10 oferta z najwyższą ceną: 9604.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i jednostek podległych
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Badanie ewaluacyjne pt. "Ewaluacja śródokresowa wdrażania Programu Współpracy INTERREG Polska-Saksonia 2021-2027"
- WYKONANIE BADANIA PN. ANALIZA PERSPEKTYWY ROZWOJU POTENCJALNEJ REGIONALNEJ INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI "NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MEDYCZNE"
- Świadczenie usług doradczych dla Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej w zakresie wsparcia analitycznego dotyczącego Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Badanie dot. systemu instytucjonalnego i potencjału kadrowego służącego do realizacji Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.