eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiREGULACJA STANU PRAWNEGO wybranych nieruchomości wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie i Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Pruszcz Gdański: REGULACJA STANU PRAWNEGO wybranych nieruchomości wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie i Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie
Numer ogłoszenia: 278808 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234036 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REGULACJA STANU PRAWNEGO wybranych nieruchomości wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie i Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1.Przedmiotem zamówienia jest: regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie i Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie wg załącznika Nr 1, 2, 3 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu rozbieżności pomiędzy stanem w ewidencji gruntów a stanem w księgach wieczystych oraz ustalić stan zapisów w dziale I, II, III i IV Kw. Dokumenty: wypis i wyrys z ewidencji gruntów do celów prawnych zamawia i opłaca Zamawiający. Zamawiający opłaca także wniosek o założenie księgi wieczystej lub ujawnienie w księdze prawa własności. Okres rękojmi za wykonane usługi wynosi 2 lata od daty zakończenia prac. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części - trzy zadania w następujący sposób: Część I - Zadanie nr 1 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego w Kwidzynie wg załącznika Nr 1 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część II - Zadanie nr 2 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego Kwidzyn Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie wg załącznika Nr 2 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. Część III - Zadanie nr 3 regulacja stanu prawnego wybranych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa wg właściwości miejscowej Sądu Rejonowego Kwidzyn Wydziału VIII Ksiąg Wieczystych Zamiejscowego w Sztumie wg załącznika Nr 3 w celu ujawnienia w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, polegająca na złożeniu wniosku wraz z dokumentami stanowiącymi podstawę wpisu tego prawa w wydziałach ksiąg wieczystych właściwych sądów rejonowych. 4.2 Szczegółowy zakres prac: 1) kontrola części opisowej operatu ewidencji gruntów w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru Księgi Wieczystej, 2) przeprowadzenie badania Ksiąg Wieczystych, 3) sporządzenie porównania stanu nieruchomości w ewidencji gruntów i ksiąg wieczystych 4) pozyskanie do celów wieczysto-księgowych w jednym egzemplarzu wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 5) pozyskanie do celów wieczysto-księgowych wykazów zmian gruntowych (w przypadku wystąpienia zmian w stanie nieruchomości), 6) ewentualne inne prace nie wymienione w/w specyfikacji a mogące mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego, 7) odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów sporządzonych przez uprawnione instytucje decyzji administracyjnych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa, 8) sporządzenie wniosku o złożenie Księgi Wieczystej, 9) uzupełnienie dokumentacji w przypadku wezwania sądu do uzupełnienia wniosku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26042.62 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE NR 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOSIT Usługi Geodezyjne Krzysztof Treder, ul. Na Wzgórzu 1/3, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 9400.00 oferta z najwyższą ceną: 9400.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOSIT USługi Geodezyjne Krzysztof Treder, ul. Na Wzgórzu 1/3, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7088.52
  • Oferta z najniższą ceną: 7088.52 oferta z najwyższą ceną: 7126.23
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GEOSIT USługi Geodezyjne Krzysztof Treder, ul. Na Wzgórzu 1/3, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 9554.10
  • Oferta z najniższą ceną: 9554.10 oferta z najwyższą ceną: 9604.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.