To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-27
Katowice: Usługa druku i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek
Numer ogłoszenia: 27881 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24188 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek, Plac Sejmu Śląskiego 2, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6090300, faks 032 6090315.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku i dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla potrzeb Centrum Kultury Katowice im. Krystyny Bochenek z podziałem na 4 zadania częściowe (pakiety): Pakiet Nr 1: druki o bardzo szybkim terminie realizacji (do 2 dni roboczych); Pakiet Nr 2: informatory, katalogi, druki okolicznościowe; Pakiet Nr 3: druki wysokonakładowe; Pakiet Nr 4: druki administracyjno - biurowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Druki o bardzo krótkim terminie realizacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D., ul. Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53628,00
Oferta z najniższą ceną: 46266,45 / Oferta z najwyższą ceną: 54452,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Informatory, katalogi, druki okolicznościowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH Janter s.c. Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz, ul. Chrobrego 41, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74788,92
Oferta z najniższą ceną: 74788,92 / Oferta z najwyższą ceną: 96063,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Druki wysokonakładowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EVER GROUP Sp. z o. o., ul. Wolności 40/25, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39047,58
Oferta z najniższą ceną: 39047,58 / Oferta z najwyższą ceną: 80964,75
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Druki administracyjno - biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D., ul. Niegolewskich 12, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14673,90
Oferta z najniższą ceną: 14673,90 / Oferta z najwyższą ceną: 27101,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk wraz z dostawą kolorowanek dla dzieci oraz przewodników po Muzeum
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - V części
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Druk, dostawa i wniesienie do wskazanego miejsca publikacji na potrzeby Wydawnictwa Warsztatów Kultury w Lublinie (z podziałem na 3 części)
- Wykonanie i dostawa puzzli informacyjno-promocyjnych oraz obrazów "malowanie po numerach" promujących fundusze europejskie
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.