eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI



Ogłoszenie z dnia 2005-06-14

POZYCJA 27882

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Kraków: DOSTAWY ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, do kontaktów: Katarzyna Prowadzisz - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Wrocławska, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, e-mail: zam.pub@5wszk.com.pl, www.5wszk.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI. 5) Krótki opis: Pakiet nr 1:ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI Pakiet nr 2:ŚRODKI DO MYCIA, ODKAŻANIA I PIELĘGNACJI RĄK Pakiet nr 3:ŚRODKI DO ODKAŻANIA SKÓRY, ŚLUZÓWEK Pakiet nr 4:ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU MEDYCZNEGO Pakiet nr 5:MATY DEZYNFEKCYJNE Pakiet nr 6:ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI DUŻYCH POWIERZCHNI Pakiet nr 7:PREPARATY RÓŻNE. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 843 720,00

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL W KRAKOWIE, do kontaktów: DARIUSZ CHROMIK - PREZES ZARZĄDU, WIELICKA 72, 30-552 KRAKÓW, woj. POLSKA, tel. 012 655 10 88, fax 012 655 11 03. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 210191 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL W KRAKOWIE, do kontaktów: DARIUSZ CHROMIK - PREZES ZARZĄDU, WIELICKA 72, 30-552 KRAKÓW, woj. POLSKA, tel. 012 655 10 88, fax 012 655 11 03. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 157563 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 3 CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL W KRAKOWIE, do kontaktów: DARIUSZ CHROMIK - PREZES ZARZĄDU, WIELICKA 72, 30-552 KRAKÓW, woj. POLSKA, tel. 012 655 10 88, fax 012 655 11 03. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 44643 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 4 CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL W KRAKOWIE, do kontaktów: DARIUSZ CHROMIK - PREZES ZARZĄDU, WIELICKA 72, 30-552 KRAKÓW, woj. POLSKA, tel. 012 655 10 88, fax 012 655 11 03. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 199744 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 6 HENRY KRUSE I S-KA SP. Z O.O., do kontaktów: BOŻENA KRYPCZYK - KIEROWNIK DZIALU SPRZEDAŻY, KOLEJOWA 3, 55-075 BIELANY WROCLAWSKIE, woj. POLSKA, tel. 071 33 45 200, fax 071 33 45 201. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 58375 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 44/5WSzKzP - SP ZOZ/2004. 3) Data udzielenia zamówienia: 09.05.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 4 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 1 - 446 z dnia 01.01.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.