Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Węgliniec: Dostawa 13 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej ( 1 szt.) dla biura Nadleśnictwa.
Numer ogłoszenia: 278830 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgliniec , ul. Piłsudskiego 6, 59-940 Węgliniec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7712002, faks 075 7711471.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 13 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej ( 1 szt.) dla biura Nadleśnictwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Węgliniec z siedzibą w Węglińcu 13 sztuk rejestratorów danych dla leśniczych wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem oraz dodatkowej stacji dokującej (1 szt.) dla biura Nadleśnictwa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2.Posiadają niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. sprzedaż i serwisowanie rejestratorów danych będących przedmiotem zamówienia. 5.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dodatkowo dołączyć umowę spółki (w przypadku spółek cywilnych oferta musi być podpisana przez wszystkich przedsiębiorców zorganizowanych w tej spółce oraz winne być dołączone zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich przedsiębiorców wraz z umową) 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). 3)Charakterystykę danych technicznych i wyposażenia oferowanego rejestratora danych i stacji dokującej z uwzględnieniem wszystkich elementów (warunków) określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4)Oświadczenie o deklaracji zgodności na oferowany rejestrator danych i stację dokującą zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 5)Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego (załącznik nr 4 do SIWZ). 6)Oświadczenie o nie zaleganiu w opłacaniu składek na rzecz ZUS - u (załącznik nr 4 do SIWZ). 7) Wykaz, co najmniej 3 zamówień o podobnym charakterze i zakresie, jakie obejmuje zamówienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to 3 zamówienia w tym okresie na kwotę, co najmniej 100 000 zł brutto każde, z podaniem wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru) z podaniem wartości przedmiotu i dat wykonania, potwierdzone przez odbiorców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wegliniec..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Węgliniec
ul. Piłsudskiego 6
59-940 Węgliniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Węgliniec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WĘGLINIEC
więcej: przetargi WĘGLINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do 3 przedszkoli na gminy Czernica projekt Rozwój edukacji przedszk. w Czernica, Długołęka, Oleśnica , Sobótka, Wisznia Mała, Zawonia i Żórawina.
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Budowa Muzeum Błogosławionego Księdza Jerzego Popiełuszki
- Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
- "Radosny świat przedszkola w Gminie Krzanowice"
- Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem biurowym oraz urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Lęborku.
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.