To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 27883 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Szczecin: "Usługę kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie oraz w podległych Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w 2017 roku". Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.41.2016.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 373619-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny
1034470800671, ul.
ul. Matejki
,
71615
Szczecin, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
918 144 206, faks
91 81-44-222, e-mail
kczarnecka@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługę kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie oraz w podległych Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w 2017 roku". Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.41.2016.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Sz.SOP.0160.41.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie oraz w podległych Sekcjach Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem w Gryficach, Pyrzycach, Reczu, Wałczu, Stargardzie oraz w Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie. 3.2. Przedmiot postępowania został podzielony na 7 zadań częściowych: a) Zadanie częściowe A - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie przy ul. Matejki 6 b, 71-615 Szczecin, b) Zadanie częściowe B - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Gryficach wynajmowanych przez Zamawiającego na I piętrze budynku przy ul. Piłsudskiego 18 w Gryficach, c) Zadanie częściowe C - Utrzymanie czystości w budynku biurowym Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Pyrzycach znajdującym się przy ul. Warszawskiej 95 w Pyrzycach i w otoczeniu tego budynku, d) Zadanie częściowe D - Utrzymanie czystości w budynku biurowym w Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie mieszczącego się przy ul. Bema 30, e) Zadanie częściowe E - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego Wieloosobowe Stanowisko Pracy w Reczu przy ul. Srebna 22 f) Zadanie częściowe F - Utrzymanie czystości w pomieszczeniu biurowych Wieloosobowego Stanowiska Pracy w Wałczu wynajmowanych przez Zamawiającego na II piętrze w budynku Urzędu Gminy Wałcz przy ul. Dąbrowskiego 6 w Wałczu, g) Zadanie częściowe G - Utrzymanie czystości w pomieszczeniu biurowym Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Stargardzie wynajmowanych przez Zamawiającego znajdujących się na II, III i IV piętrze w budynku biurowym położonym przy ul. Czarnieckiego 16 w Stargardzie. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem i częstotliwością prac objęty zamówieniem został opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: a) Zadanie częściowe A - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie przy ul. Matejki 6 b, 71-615 Szczecin |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41939.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 66635,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: b) Zadanie częściowe B - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Gryficach wynajmowanych przez Zamawiającego na I piętrze budynku przy ul. Piłsudskiego 18 w Gryficach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15491,85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: c) Zadanie częściowe C - Utrzymanie czystości w budynku biurowym Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Pyrzycach znajdującym się przy ul. Warszawskiej 95 w Pyrzycach i w otoczeniu tego budynku, |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT16543.25 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32548,45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: d) Zadanie częściowe D - Utrzymanie czystości w budynku biurowym w Filii Archiwum Zakładowego w Łobzie mieszczącego się przy ul. Bema 30 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT43560 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 49113,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: e) Zadanie częściowe E - Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego Wieloosobowe Stanowisko Pracy w Reczu przy ul. Srebna 22 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12039.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19740,27 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: f) Zadanie częściowe F - Utrzymanie czystości w pomieszczeniu biurowych Wieloosobowego Stanowiska Pracy w Wałczu wynajmowanych przez Zamawiającego na II piętrze w budynku Urzędu Gminy Wałcz przy ul. Dąbrowskiego 6 w Wałczu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4869.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7414,44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: g) Zadanie częściowe G - Utrzymanie czystości w pomieszczeniu biurowym Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w Stargardzie wynajmowanych przez Zamawiającego znajdujących się na II, III i IV piętrze w budynku biurowym położonym przy ul. Czarnieckiego 16 w Stargardzie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT15000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16912,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.