To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-31
Toruń: Ochrona mienia URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu
Numer ogłoszenia: 278890 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246886 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urbitor Sp. z o. o., Ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 669 43 01, faks 56 660 48 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia URBITOR Sp. z o.o. w Toruniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Ochrona fizyczna mienia Spółki- ul. Chrobrego/Towarowa: 3.1.1. Harmonogram zadania. Ochrona prowadzona będzie: - w dni robocze od godziny 14 do godziny 6 w tym: od 14 do 22 - 3 pracowników, od 22 do 6 - 2 pracowników; - w soboty, niedziele i święta przez 24 godziny w tym: od 6 do 14 - 1 pracownik, od 14 do 22 - 3 pracowników, od 22 do 6 - 2 pracowników. 3.1.2. Zadania ochrony: a) ochrona mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem; b) podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzież, dewastacji i uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na terenie Spółki; c) stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego; d) przeciwdziałanie wchodzeniu na tereny chronione osób nieupoważnionych (kontrolę osób przebywających na terenie obiektu poza godzinami pracy na podstawie Listy osób uprawnionych); e) niedopuszczanie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach; f) wykonywanie trzech obchodów na godzinę przy 3-osobowej obsadzie, dwóch obchodów na godzinę przy 2-osobowej obsadzie i jednego przy 1-osobowej, z których raz w miesiącu tworzony będzie raport przesyłany Zamawiającemu; g) otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej (od ul. Towarowej) i bramki wejściowej (od ul. Chrobrego); h) kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego w godz. 15.00 - 6.00; i) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu usterek monitoringu; j) bieżące prowadzenie raportu ze zdarzeń (obejmującego dozór fizyczny i monitoring wizyjny), oraz przekazywanie go raz w miesiącu Zamawiającemu. 3.1.3. Wyposażenie pracowników ochrony: Pracownicy ochrony muszą być: a) umundurowani; b) posiadać identyfikatory; c) wyposażeni w indywidualne urządzenia łączności między sobą. 3.1.4. Na terenie chronionym należy zainstalować elektroniczny system kontroli ochroniarzy w postaci 15 punktów kontrolnych, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Wykonawca jest zobowiązany przesyłać Zamawiającemu raz w miesiącu raportu z powyższego systemu (każdego 1. dnia miesiąca za miesiąc poprzedni na adres sekretariat@urbitor.pl). Czas jednego obchodu wynosi ok. 25 minut. 3.2. Monitoring systemu alarmowego Domu Przedpogrzebowego oraz Biura Obsługi Klientów na Centralnym Cmentarzu Komunalnym - ul. Grudziądzka 190/192: 3.2.1. Harmonogram zadania. Monitoring prowadzony będzie w godzinach: a) Dom Przedpogrzebowy: OTWARCIE ZAMKNIĘCIE pn. - sb. 15.00 7.00. ndz./święta całodobowo b) Biuro Obsługi Klienta: OTWARCIE ZAMKNIĘCIE pn. - sb. 15.00 7.00. ndz./święta całodobowo 3.2.2. Zadania ochrony: a) monitorowanie obiektów obejmujące uzbrojenie/rozbrojenie, alarm włamania oraz alarm napadu; b) podjęcie interwencji niezwłocznie po otrzymaniu sygnału ze stacji monitorującej; c) w przypadku podjęcia czynności ochronnych: - ujęcie sprawcy i przekazanie go Policji, a także zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia Zleceniodawcy lub osoby przez niego upoważnionej; - w przypadku zbrojnego napadu rabunkowego, podjęcie działań obserwacyjno-blokadowych i współdziałanie z funkcjonariuszami Policji w likwidacji zagrożenia. 3.3. Konwojowanie wartości pieniężnych z kasy znajdującej się w Siedzibie Zamawiającego- ul. Chrobrego 105/107: 3.3.1. Harmonogram zadania. Konwojowanie prowadzone będzie w dniach i godzinach wcześniej ustalonych ze Zleceniodawcą. Zleceniodawca szacuje częstotliwość konwojów na poziomie 5 konwojów w miesiącu. 3.3.2. Zadania konwojentów: Wykonywanie usługi konwojowania wartości pieniężnych własnym środkiem transportu z należytą starannością i z zachowaniem warunków określonych: - w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 14.10.1998r. w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. nr 129, poz. 858); - na warunkach ubezpieczyciela. 3.3.3. Wyposażenie konwojentów: Konwojenci muszą: a) być umundurowani; b) posiadać identyfikatory; c) posiadać środek transportu oraz wyposażenie pozwalające zgodnie z obowiązującymi przepisami przewozić wartości pieniężne do 1 jednostki obliczeniowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Evres-Security Krzysztof Klinkiewicz, ul. Promienna 18, 91-603 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82882,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73414,00
Oferta z najniższą ceną: 73414,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146242,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa ultrasonografu do badań ginekologicznych.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Numer sprawy: MPiTJPII/ZP-01/11/2024/PK
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nidzica
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia Centrum Kultury "Browar B" przy ul. Łęgskiej 28 we Włocławku."
- Wykonywanie usług portierskich i dozoru od 01.01.2025 do 31.12.2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, ul. Ogrodowa 5/7, 00-893 Warszawa
- Usługa w zakresie ochrony obiektów Zespołu Wolskich Placówek Edukacji Kulturalnej w Warszawie
- "Świadczenie usług ochrony całodobowej budynków Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. przy ul. Bagatela 12 oraz Al. Stanów Zjednoczonych 53 w Warszawie"
- Usługa w zakresie całodobowej ochrony i dozoru mienia przez koncesjonowaną firmę ochroniarską w siedzibie WUP Kielce na lata 2025-2026
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.