eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Zamość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Zamość: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 278906 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230810 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla potrzeb Wydziałów Urzędu Miasta Zamość.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość według wykazu: Wykaz sprzętu: 1) komputery przenośne typu notebook - 1 sztuka 2) komputer przenośny typu notebook - 1 sztuka 3) komputer PC typu All In One - 40 sztuk 4) drukarka atramentowa A3+ kolor - 1 sztuka 5) skaner płaski A4 - 7 sztuk 6) drukarka laserowa A4 mono - 6 sztuk 7) drukarko-kopiarka laserowa A3 mono - 1 sztuka 8) laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolor A4 - 2 sztuki 9) drukarka atramentowa kolor A4 - 1 sztuka Wykaz oprogramowania użytkowego: 1) Photoshop Elements & Premiere Elements 10 PL Win lub równoważny - 2 sztuki 2) Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL lub równoważny - Licencja Attach PKC - 42 sztuki 3) Windows serwer 2008 R2 SP1 lub równoważny - 1 sztuka Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenia oraz rodzaj oprogramowania został zawarty w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania - zgodnie z wykazem sprzętu określonym w załączniku nr 7 do SIWZ (kabel zasilający, kabel USB itp.) 2. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego braków sprzętu/oprogramowania lub dostarczenia ich niezgodnie z zamówieniem, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany na zgodny z zamówieniem na własny koszt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia parametrów technicznych oferowanego sprzętu/oprogramowania pod kątem zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofertą. 3. Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. 4. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w terminie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 5. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewni: a) odbiór własnym transportem i na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady sprzętu, b) dostawę naprawionego sprzętu własnym transportem i na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionym przypadku w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych. 6. W razie stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie urządzenia bądź oprogramowania będącego przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na wolne od wad, w ciągu 7 dni od faktu ich zgłoszenia. 7. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. 8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych oraz licencji zainstalowanego oprogramowania, dokumentację użytkową i inne niezbędne dokumenty, takie jak: instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp. opisujące w języku polskim funkcje, sposób użytkowania i eksploatacji sprzętu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Oficyna Ratusza, pokój nr 313) w godzinach pracy Urzędu własnym transportem i na własny koszt 10. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. W przypadku komputerów przenośnych typu notebook oraz komputerów PC także nazwę procesora i wersje oferowanego systemu operacyjnego. W przypadku programów użytkowych oferowaną wersję oprogramowania. 11. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie wszystkich warunków określonych w załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz sprzętu i oprogramowania). W tym celu przedłoży wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunku równoważności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojciech Brzyski ETHNA, ul. Wojska Polskiego 65, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113495,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136847,34

  • Oferta z najniższą ceną: 130982,70 / Oferta z najwyższą ceną: 146920,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.