eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościnoNaprawa i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Gościno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Gościno: Naprawa i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Gościno
Numer ogłoszenia: 278930 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno , ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 43, 78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3512517, 3512552, faks 094 3512552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goscino.szczecinek.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Gościno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Naprawa i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Gościno. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań związanych z naprawą i konserwacją odcinków nieprzejezdnych i trudno przejezdnych na drogach leśnych nr R31P w leśnictwie Świelubie, nr R34P w leśnictwie Bagicz, nr L25P w leśnictwie Bagicz, nr L21P w leśnictwie Włościbórz, nr L21P w leśnictwie Strachomino, nr R251 w leśnictwie Lepino, nr L283 w leśnictwie Słowenkowo, nr L283 w leśnictwie Pobłocie, nr R16P w leśnictwie Rzesznikowo, poprzez nawiezienie kruszywa zgodnie z przedmiarem robót (zal. nr 9) dla poszczególnych części (zadań). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kosztorysie Ofertowym - przedmiar robót (załącznik nr 9). Dokumenty wymienione powyżej stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Określenie przedmiotu zamówienia: roboty drogowe. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 niezależnych od siebie części - zadań, odrębnie ocenianych. Zadanie nr 1. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R31P w leśnictwie Świelubie. Zadanie nr 2. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R34P w leśnictwie Bagicz. Zadanie nr 3. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L25P w leśnictwie Bagicz. Zadanie nr 4. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Włościbórz. Zadanie nr 5. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Strachomino. Zadanie nr 6. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R251 w leśnictwie Lepino. Zadanie nr 7. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Słowenkowo. Zadanie nr 8. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Pobłocie. Zadanie nr 9. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R16P w leśnictwie Rzesznikowo..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Dla każdej części zamówienia Zamawiający określił wysokość wymaganego wadium. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R31P w leśnictwie Świelubie, wadium w wysokości: 1 500,00 zł. Zadanie nr 2. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R34P w leśnictwie Bagicz, wadium w wysokości: 100,00 zł. Zadanie nr 3. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L25P w leśnictwie Bagicz, wadium w wysokości:250,00 zł. Zadanie nr 4. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Włościbórz, wadium w wysokości: 2 000,00 zł. Zadanie nr 5. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Strachomino, wadium w wysokości: 2 000,00 zł. Zadanie nr 6. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R251 w leśnictwie Lepino, wadium w wysokości:2 000,00 zł. Zadanie nr 7. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Słowenkowo, wadium w wysokości: 600,00 zł. Zadanie nr 8. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Pobłocie, wadium w wysokości:1 500,00 zł. Zadanie nr 9. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R16P w leśnictwie Rzesznikowo, wadium w wysokości:2 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, z zaznaczeniem na którą część zamówienia, wadium jest wpłacane. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BGŻ Filia Kołobrzeg, Nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0047 7990, z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium - przetarg SA-2710-05/14, Zadanie nr UWAGA. Jeżeli Wykonawca wnosi ofertę na więcej niż jedną część (zadanie) zamówienia, zobowiązany jest wpłacić zsumowaną kwotę wadium, za poszczególne części (zadania) zamówienia, z zaznaczeniem na które części zamówienia, wadium jest wpłacone : z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium - przetarg SA-2710-05/14, Zadanie nr, nr ) 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 7.1 Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. 7.2 Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją. 7.3 Kwotę gwarancji. 7.4 Termin ważności gwarancji. 7.5 Bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy dołączyć do oferty kserokopię przelewu potwierdzonego za zgodność z oryginałem lub wydruk komputerowy dyspozycji przelewu potwierdzonego przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. Zadanie nr 1. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R31P w leśnictwie Świelubie. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. II. Zadanie nr 2. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R34P w leśnictwie Bagicz. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 2 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. III. Zadanie nr 3. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L25P w leśnictwie Bagicz. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 4 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. IV. Zadanie nr 4. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Włościbórz. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. V. Zadanie nr 5. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Strachomino. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. VI. Zadanie nr 6. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R251 w leśnictwie Lepino. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. VII. Zadanie nr 7. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Słowenkowo. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 10 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. VIII. Zadanie nr 8. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Pobłocie. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 25 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. IX. Zadanie nr 9. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R16P w leśnictwie Rzesznikowo. 1. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum 30 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. X. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy (odpowiednio rozdz. 13 pkt 2 SIWZ) Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów wymienionych w § 1 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2013 r., poz.231), tj.: 1.1 Wykaz wykonanych najważniejszych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: W załączniku nr 4 Wykonawca przedstawi główne roboty budowlane, dla których załączy dowody, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Przez główne roboty, których dotyczy obowiązek załączenia dowodów Zamawiający rozumie roboty, o których mowa w rozdz. 13 pkt. 2 SIWZ. 1.2. Dowodami, o których mowa w pkt 1.1 są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 1.3 W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2.1 niniejszego rozdziału, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2.2 niniejszego rozdziału. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 14 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. UWAGA!! Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część (zadanie) zamówienia: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, naprawie bądź przebudowie dróg o wartości minimum (łącznej zgodnie z sumowaną wartością poszczególnych części) zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: a) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, z doświadczeniem min. 3 lata; - 1 osoba. 2. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów i nadające takie same uprawnienia jak określone w pkt 1. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, a także innych - muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy (odpowiednio rozdz. 13 pkt 4 SIWZ) wykonawca przedłoży: 3.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2 Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w ww. wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 14 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I. Zadanie nr 1. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R31P w leśnictwie Świelubie. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a)posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 PLN. b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 25 000,00 PLN. II. Zadanie nr 2. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R34P w leśnictwie Bagicz. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 500,00 PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500,00 PLN. III. Zadanie nr 3. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L25P w leśnictwie Bagicz. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000,00 PLN. IV. Zadanie nr 4. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Włościbórz. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000,00 PLN. V. Zadanie nr 5. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Strachomino. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000,00 PLN. VI. Zadanie nr 6. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R251 w leśnictwie Lepino. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000,00 PLN. VII. Zadanie nr 7. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Słowenkowo. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10 000,00 PLN. VIII. Zadanie nr 8. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Pobłocie. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 25 000,00 PLN. IX. Zadanie nr 9. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R16P w leśnictwie Rzesznikowo. 1. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30 000,00 PLN. X. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (odpowiednio rozdz. 13 pkt 5 SIWZ). Wykonawca przedłoży: 1.1 Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 1.2 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 14 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił. UWAGA!! Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część (zadanie) zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż (łącznej zgodnie z sumowaną wartością poszczególnych części) PLN. b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej (łącznej zgodnie z sumowaną wartością poszczególnych części) PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną Formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2. szczegółowy kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ podpisany przez Wykonawcę (Wykonawca opracowuje kosztorys ofertowy w oparciu o przedmiar robót dla tej części zadania, na którą zamierza złożyć ofertę). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3. odpowiednie pełnomocnictwa, 4. jeżeli wadium wnoszone jest w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy należy dołączyć do oferty kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie przedmiotu umowy spowodowanej wprowadzeniem zmian do dokumentacji projektowej, zmianie terminu zakończenia realizacji robót lub zmianie wynagrodzenia oraz zmianie personelu Zamawiającego lub Wykonawcy. 3. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania; 2) wystąpi potrzeba wprowadzenia koniecznych i istotnych zmian w dokumentacji technicznej; w takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy; 3) wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części, a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji; w takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin zakończenia przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy; 4) w toku wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i niewypałów, wprowadzenia badań archeologicznych i będzie to miało wpływ termin zakończenia przedmiotu umowy; w takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy; 5) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze, w tym: klęski żywiołowe; warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; warunki pogodowe uniemożliwiające, ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane; w takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone aneksem do umowy; 6) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci instalacji, urządzeń lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.); 7) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. 4. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w sytuacji, gdy: 1) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe, bądź obarczone błędem. Wykonawca wykona wycenę robót wynikających ze zmiany sposobu przeprowadzania robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetobud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego): a) stawka roboczogodziny R - minimalna dla województwa zachodniopomorskiego, b) koszty pośrednie Kp (R+S) - minimalne dla województwa zachodniopomorskiego, c) zysk kalkulacyjny Z (R+S+Kp) - minimalne dla województwa zachodniopomorskiego, d) ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp., e) nakłady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR, Po zatwierdzeniu nowej ceny zostanie ona wprowadzona aneksem do umowy poprzez dopisanie nowej pozycji w kosztorysie. 2) w toku wykonywania robót budowlanych zostanie ujawniony brak pozycji w Kosztorysie ofertowym dla zakresu opisanego w dokumentacji technicznej. W takim przypadku należy postąpić w sposób opisany w pkt. 1); 3) zajdzie konieczność, w trakcie wykonywania robót budowlanych, wykonania prac w ilości przekraczającej wielkość przyjętą w kosztorysie ofertowym; wartość tych robót zostanie obliczona na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym; Wykonawca nie może odmówić wykonania robót wymienionych w pkt 1) i 2); 4) ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w budownictwie - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia umownego zostanie wprowadzona aneksem do umowy. 5. Zmiana polegającą na zmianie sposobu spełnienia świadczenia w tym: 1) zmiany technologiczne, w szczególności jeżeli nastąpi(ą): a) konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, c) konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych z uwagi na czasową lub całkowitą niedostępność materiałów lub technologii (np. zaprzestania produkcji), d) zmiany zastosowanych materiałów w stosunku do treści oferty Wykonawcy pod warunkiem wykazania ich równoważności, 2) zmiany wskazane w lit. a) do d) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia lub obniżenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian na zasadach określonych w ust. 10. 6. Pozostałe zmiany: 1) zmiana osób Wykonawcy, sprawujących samodzielne funkcje techniczne, ujętych w wykazie zawartym w ofercie, w trakcie budowy może nastąpić na jego pisemny wniosek. Nowe proponowane osoby muszą spełniać wymagania opisane w SIWZ. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego; 2) zmiany nazw, siedziby Stron umowy, numerów kont bankowych i innych danych identyfikacyjnych; 3) w wyniku realizacji zasad i wytycznych władz zwierzchnich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia. 7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 9 jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego między innymi: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania Umowy. 8. Wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem jej nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_goscino/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 43, 78 - 120 Gościno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 43, 78 - 120 Gościno Sekretariat nadleśnictwa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R31P w leśnictwie Świelubie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R31P w leśnictwie Świelubie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R34P w leśnictwie Bagicz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R34P w leśnictwie Bagicz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L25P w leśnictwie Bagicz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L25P w leśnictwie Bagicz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Włościbórz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Włościbórz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Strachomino..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L21P w leśnictwie Strachomino..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R251 w leśnictwie Lepino..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R251 w leśnictwie Lepino..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Słowenkowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Słowenkowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Pobłocie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr L283 w leśnictwie Pobłocie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9. Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R16P w leśnictwie Rzesznikowo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja drogi leśnej nr R16P w leśnictwie Rzesznikowo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.