To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-17
Leszno: sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych DZ-751-27/13
Numer ogłoszenia: 278952 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232192 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. (65) 5253100,5253761,5253764, faks (65) 526 82 94.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych DZ-751-27/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: sukcesywne dostawy artykułów papierniczych i biurowych dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie w ilościach i asortymencie określonym w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 18.2 do niniejszej SIWZ, z podziałem na 5 pakietów - zadań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.90.00.00 - Różne druki 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1: Wyroby biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BiurPol Czempińscy Sp. j., ul. Unii Lubelskiej 3, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47763,66
Oferta z najniższą ceną: 47763,66 / Oferta z najwyższą ceną: 94565,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 2: Papier kserograficzny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH PIOMAR Ewa Bielawna, ul. Benicka 30, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68253,93
Oferta z najniższą ceną: 68253,93 / Oferta z najwyższą ceną: 69437,68
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3: Różne druki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Kaszuba "BIURIMEX" Technika Biurowa
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Kaszuba "BIURIMEX" Technika Biurowa
- BIURIMEX Technika Biurowa Andrzej Kaszuba, ul. Narutowicza 81, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4729,10
Oferta z najniższą ceną: 4729,10 / Oferta z najwyższą ceną: 5123,64
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4: Jednorazowe wyroby papierowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH PIOMAR Ewa Bielawna, ul. Benicka 30, 63-700 Krotoszyn, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2921,25
Oferta z najniższą ceną: 2921,25 / Oferta z najwyższą ceną: 2921,25
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5: Etykiety samoprzylepne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Kaszuba "BIURIMEX" Technika Biurowa
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Kaszuba "BIURIMEX" Technika Biurowa
- BIURIMEX Technika Biurowa Andrzej Kaszuba, ul. Narutowicza 81, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6228,72
Oferta z najniższą ceną: 6228,72 / Oferta z najwyższą ceną: 6903,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Przebudowa wraz z rozbudową ul. Kiepury na odcinku od ronda dr. Opatrnego do Wojewódzkiego Szpitala Wielospecjalistycznego w Lesznie"
- "Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na budowę hali sportowej wraz z projektem zagospodarowania terenu dz.nr ewid. 39/61, obręb Leszno"
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego do przygotowywania i podawania leków cytotoksycznych
- modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Jezierzyce Kościelne, Krzycko Wielkie, Sądzia, Zbarzewo, jednostka ewidencyjna Włoszakowice
- Modernizacja chodnika przy ulicy Mikołaja Reja od ul. Dożynkowej do ul. Stefana Czarneckiego po stronie numerów parzystych.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- BZP.271.26.2025 Dostawa papieru na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza na rok 2025
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa papieru i artykułów biurowych z podziałem na 3 części
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.