Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-27
Biała Podlaska: Dostawa igieł do portów i zestawów do przetoczeń, szyn aluminiowych, tamponów wewnątrznosowych, zgłębników silikonowych, klipsów polimerowych, drenów do pompy histeroskopowej, sterylnych zestawów obłożeń, pianki do pielęgnacji skóry, introduktorów i elektrod endokawitarnych, zestawów do leczenia nietrzymania moczu, wyrobów do intensywnej terapii noworodka, igieł Tuohy, strzykawek 3 - częściowych niskooporowych, ustników z paskiem do gastroskopii, masek operacyjnych z tetry. Sprawa znak ZP.3520/4/15
Numer ogłoszenia: 27895 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa igieł do portów i zestawów do przetoczeń, szyn aluminiowych, tamponów wewnątrznosowych, zgłębników silikonowych, klipsów polimerowych, drenów do pompy histeroskopowej, sterylnych zestawów obłożeń, pianki do pielęgnacji skóry, introduktorów i elektrod endokawitarnych, zestawów do leczenia nietrzymania moczu, wyrobów do intensywnej terapii noworodka, igieł Tuohy, strzykawek 3 - częściowych niskooporowych, ustników z paskiem do gastroskopii, masek operacyjnych z tetry. Sprawa znak ZP.3520/4/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa igieł do portów i zestawów do przetoczeń, szyn aluminiowych, tamponów wewnątrznosowych, zgłębników silikonowych, klipsów polimerowych, drenów do pompy histeroskopowej, sterylnych zestawów obłożeń, pianki do pielęgnacji skóry, introduktorów i elektrod endokawitarnych, zestawów do leczenia nietrzymania moczu, wyrobów do intensywnej terapii noworodka, igieł Tuohy, strzykawek 3 - częściowych niskooporowych, ustników z paskiem do gastroskopii, masek operacyjnych z tetry w podziale na 18 części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.16.22.00-5, 33.70.00.00-7, 33.18.22.00-1, 09.22.12.00-6, 18.10.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: część 1 - 200,00 PLN, część 2 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, część 3 - 300,00 PLN, część 4 - 100,00 PLN, część 5 - 600,00 PLN, część 6 - 400,00 PLN, część 7 - 150,00 PLN, część 8 - 1300,00 PLN, część 9 - 100,00 PLN, część 10 - 600,00 PLN, część 11 - 400,00 PLN, część 12 - 150,00 PLN, część 13 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, część 14 - 400,00 PLN, część 15 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, część 16 - 100,00 PLN, część 17 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, część 18 - 50,00 PLN,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty. 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Wypełnione formularze cenowe. 3) Załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy (o ile dotyczy), że: - zaoferowane wyroby w tym klipsownice (dotyczy części nr 5) są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; - w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego, dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 4) Dokument/dokumenty potwierdzające, że oferowane obłożenia spełniają wymagania normy PN-EN 13795 lub wymagania zapewniające równoważny poziom bezpieczeństwa. 5) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy Zamaw. udostępni siwz w formie papier.,cena 15zł, pok.104,bud. CDA, ul.Terebelska 57-65 lub za zal. poczt.15zł+koszt przesyłki.Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno-Administarcyjnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną: 1) przez okres minimum 6 m-cy od początkowej daty realizacji zamówienia określonej w § 4 ust. 1 umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie) - dotyczy części nr 1-6, 9-13, 15-17. 2) min. do dnia 27.06.2015r. - dotyczy części nr 7, 8, 14 i 18. 3. Zamawiający zaleca załączenie do oferty folderu/katalogu/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia. 4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły do portu, zestawy do przetoczeń do portu z igłą Hubera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do portu bez drenu (do bolusa) - 200 szt., Zestaw do przetoczeń do portu z igłą Hubera - 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szyny aluminiowe palcowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyny aluminiowe palcowe 400 mm x 20 mm - 250 szt., Szyny aluminiowe palcowe 500 mm x 20 mm - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tampony wewnątrznosowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampon wewnątrznosowy dł. 10cm - 400 szt., Tampon wewnątrznosowy dł. 8cm - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zgłębnik żołądkowy silikonowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębnik żołądkowy silikonowy - 180 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Klipsy polimerowe do zamykania naczyń (zabiegów endoskopowych i onkologicznych).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy polimerowe do zamykania naczyń rozmiar L - 1440 szt., Klipsy polimerowe do zamykania naczyń rozmiar ML - 1440 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dreny do pompy histeroskopowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny do pompy histeroskopowej wielorazowego uzytku, autoklawowalne - 20 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów TUR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów TUR - 150 zest..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń j. uż. na trakt porodowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pianka czyszcząco-pielęgnująca do pielęgnacji skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianka czyszcząco-pielęgnująca do pielęgnacji skóry - 440 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby używane w kardiologii inwazyjnej i pracowni hemodynamiki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do chirurgicznego leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet - 54 zest..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Parafina w granulacie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parafina w granulacie - 360 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.22.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyroby zużywalne do intensywnej terapii noworodka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń j. uż. na salę endoskopową urologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ilość pozycji formularza cenowego do wyceny - 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Igła Tuohy do znieczuleń zewnątrzoponowych, strzykawka 3-częściowa niskooporowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła Tuohy do znieczuleń zewnątrzoponowych - 40 szt., Strzykawka 3-częściowa niskooporowa Luer-Lock - 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe ustniki z paskiem do gastroskopii - 1200 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Maska operacyjna z tetry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maska operacyjna z tetry - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów ablacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne zestawy obłożeń do zabiegów ablacji - 35 zest..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Okres przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wynajem pojazdów z kierowcą przeznaczonych do transportu osób na terenie Polski w roku 2025
- Wykonanie sukcesywnej korekty językowej tekstów w języku angielskim przez native speakera języka angielskiego
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- Dostawy paliwa w formie tankowania w podziale na 9 części
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Biała Podlaska
- Dostawa aspiracyjno - próżniowych systemów zamkniętych do pobierania krwi, staplerów płucnych (...), w podziale na 6 części
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
więcej: Parafina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.