Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-25
Włoszczowa: Zakup usługi edukacyjnej w ramach projektu Wygraj Umiejąc Więcej
Numer ogłoszenia: 278961 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Sikorskiego , ul. Wiśniowa 12, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3942412, faks 41 39 45 150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1-lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej w ramach projektu Wygraj Umiejąc Więcej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć edukacyjnych: wyrównawczych z - języka polskiego Czytam i rozumiem, matematyki, języka angielskiego, zajęć rozwijających z - matematyki, języka angielskiego, biologii, fizyki, geografii z astronomią, chemii, zajęć z informatyki realizowanych w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery w grupach najwyżej 16-osobowych oraz zamieszczanie materiałów dydaktycznych i testów kontrolnych przez prowadzących zajęcia na platformie e-learningowej oraz ich ocenianie kształtujące dla 224 uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Władysława Sikorskiego we Włoszczowie. Projekt będzie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zajęcia pozalekcyjne będą się odbywały w siedzibie Zamawiającego w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. gen. Władysława Sikorskiego we Włoszczowie (za wyjątkiem wyjazdu edukacyjnego do Zakopanego). Spotkania muszą się odbywać wyłącznie po obowiązkowych zajęciach lekcyjnych od poniedziałku do piątku i w soboty w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły; zajęcia mogą się odbywać w czasie przerw świątecznych, ferii zimowych, innych dniach wolnych przyjętych w kalendarzu szkolnym jako dni wolne od zajęć dydaktycznych. Jedna godzina zajęć rozumiana jest jako 60 minut (godzina zegarowa). Zajęcia prowadzone będą systematycznie przez 19 miesięcy od października 2011 r. do czerwca 2012 r. i od września 2012 r. do czerwca 2013 r. Monitoring produktu będzie odbywał się w sposób ciągły. Produkty zostaną osiągnięte do dnia 30 czerwca 2013 r. Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: opracowania własnego programu nauczania, obejmującego ćwiczenie umiejętności interdyscyplinarnych, odwołującego się do treści spoza programu nauczania realizowanego na zajęciach dydaktycznych w szkole, opracowania, przeprowadzenia wstępnych i końcowych testów standaryzowanych w I i II edycji zajęć, zestawienia ich wyników, przedstawienia diagnozy Dyrektorowi Szkoły nadzorującego realizację usługi edukacyjnej oraz Koordynatorowi Projektu, każdomiesięcznego zamieszczenia materiałów dydaktycznych i testów kontrolnych na platformie e-learningowej oraz ich oceniania kształtującego w każdej grupie, sprawowania opieki nad uczniami oraz wspólnego przygotowania i przeprowadzenia po 2 interdyscyplinarne warsztaty z językiem angielskim wykładowym podczas 2 czterodniowych obozów edukacyjnych do Zakopanego - VI 2012 r., VI 2013 r. Wykonawca odpowiada także za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych. Ogółem rodzajów zajęć: 10. Ogółem godzin zajęć - 1596 godzin. Zamieszczanie materiałów dydaktycznych i testów kontrolnych przez prowadzącego zajęcia na platformie e-learningowej oraz ich ocenianie kształtujące - 252 godziny. Szczegółowy opis zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które: 1) posiadają kwalifikacje do nauczania odpowiednio języka polskiego / matematyki / języka angielskiego / biologii / fizyki / geografii /chemii / informatyki na poziomie szkoły ponadgimnazjalnej, 2) posiadają uprawnienia pedagogiczne, 3) posiadają doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć - co najmniej 3 letni staż pracy na poziomie szkoły co najmniej ponadgimnazjalnej odpowiadający swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 4) są czynne w zawodzie nauczyciela lub pracowały w nadzorze pedagogicznym bez przerw, co najmniej od 1 stycznia 2008 roku, 5) w ostatnich 3 latach szkolnych to jest 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 prowadziły zajęcia grupowe przygotowujące do matury w szkole ponadgimnazjalnej, zgodnie z rodzajem usług, na które wnosi ofertę - lub pełnił w w/w latach funkcję w nadzorze pedagogicznym, 6) w dowolnie wybranym roku spośród ostatnich 3 lat szkolnych: 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 osiągnął w prowadzonych klasach średni wynik w % na egzaminie maturalnym z części pisemnej na poziomie podstawowym i poziomie rozszerzonym nie mniej niż po 55%, ilość uczniów którzy zdali maturę z części pisemnej na poziomie podstawowym i na poziomie rozszerzonym nie mniej niż po 95%, (odpowiednio z języka polskiego, matematyki, języka angielskiego, biologii, fizyki, geografii, chemii) - lub pełnił w w/w latach funkcję w nadzorze pedagogicznym, 7) co najmniej 50% tych osób przygotowywało uczniów na poziomie szkoły co najmniej ponadgimnazjalnej do olimpiad, konkursów na szczeblu regionalnym, ogólnopolskim bądź międzynarodowym, 8) co najmniej 50% tych osób uczestniczyło na poziomie szkoły co najmniej ponadgimnazjalnej w edukacyjnych projektach zewnętrznych, pozaszkolnych, 9) co najmniej 80% tych osób posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowanego, 10) co najmniej 80 % tych osób posiada tytuł egzaminatora wpisanego do rejestru OKE. W przypadku osób prowadzących informatykę nie mają zastosowania pkt 4 - 10. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ oraz dodatkowo załącznika Nr 5 i 6.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, w którym wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia współpracy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zmiany umowy z Instytucją Pośredniczącą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1-lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Sikorskiego we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 13:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. gen. Władysława Sikorskiego we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 12, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Drzewnych i Ochrony Środowiska w Radomsku
- Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- " CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA SŁUBICE"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Szczerców stawia na kształcenie zawodowe" nr ELD.08.08-IZ.00-0111/23
- Przeprowadzenie szkoleń, kursów i studiów podyplomowych w ramach realizacji projektu Wsparcie kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych Gminy Siewierz
- Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Czorsztyn - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.