To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Piekary Śląskie: Niskoenergrtyczne budynki użyteczności publicznej - termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Piekarach Śląskich przy ul. Gimnazjalnej 24
Numer ogłoszenia: 279036 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47868 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Niskoenergrtyczne budynki użyteczności publicznej - termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Piekarach Śląskich przy ul. Gimnazjalnej 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termomodernizacja budynków I Liceum Ogólnokształcącego w Piekarach Śląskich przy ul. Gimnazjalnej 24 . Zakres robót obejmuje wykonanie przedmiotu umowy wg. załączonych przedmiarów robót w oparciu o przygotowany harmonogram robót . 1)Elewacje - stolarka zewnętrzna , tynki , dach , 2)Pomieszczenia gospodarcze zewnętrzne - rozbiórka , 3)Sala gimnastyczna - wymiana posadzki , parkiet , uzupełnienie tynków , 4)Aula - wymiana okien , tynki i malowanie ścian , 5)Sala audiowizualna - wymiana świetlika , tynkowanie , 6)Główna klatka schodowa - wymiana okien wraz z parapetami , płytkowanie posadzki , tynkowanie i malowanie ścian 7)Hol , roboty murarskie , tynkarskie i malowanie . Izolacje szczelin pionowych , użytkowanie posadzki , baterie panelowe na muszli , 8)Wymiana rozdzielni głównej oraz instalacji elektrycznej w wymiennikowni . Instalacja odgromowa . Wymiana oświetlenia zewnętrznego budynku. 9)Pomieszczenie techniczne - roboty ogólnobudowlane , 10)Stacja Wymienników ciepła , instalacja c.o. 11)Likwidacja kotłowni - roboty budowlane, 12)Wejście dla niepełnosprawnych - podest zewnętrzny, 13)Wymiana stolarki zewnętrznej - daszek nad wejściem 14)Sala gimnastyczna - malowanie + montaż urządzeń, 15)Sala audiowizualna - malowanie ścian , 16)Przebudowa sanitariatów - roboty budowlane 17)Przebudowa sanitariatów - instalacje wod.-kan. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie szkolnym. Termin wykonania przedmiotu zamówienia w ciągu 18 m-cy od daty przekazania placu budowy. Ze względu na pełne wykorzystanie sal lekcyjnych do nauki , a jednocześnie duży zakres remontu, zwraca się uwagę na konieczność prowadzenia robót również w godzinach popołudniowych, w uzgodnieniu z dyrekcją szkoły. Przerwa w prowadzeniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w miesiącach kwietniu i maju , ze względu na okres matur. W zakres prac realizacyjnych wchodzi : - organizacja i zagospodarowanie placu budowy nie kolidujące z pracą szkoły, uzgodnione z inwestorem i dyrekcją szkoły , - realizacja przedmiotu zamówienia, - bieżące porządkowanie miejsca prowadzonych robót, - bieżące prowadzenie dziennika budowy, - bieżące prowadzenie książki obmiaru robót, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchu urządzeń, badań, pomiarów, odbiorów wraz z dostarczeniem protokołów w dwóch egzemplarzach, -wykonanie dokumentacji odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej dla zakresu robót objętych przedmiotem umowy i dostarczenie ich inwestorowi w dwóch egzemplarzach, - wykonanie instrukcji obsługi po zakończeniu zakresu robót, - po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, demontaż obiektów tymczasowych. Szczególne warunki zabezpieczenia terenu : - teren niezbędny do wykonywania robót należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający wejście osobom postronnym, - na czas prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć, oznakować miejsce wykonywania robót i składowania gruzu, w uzgodnieniu z dyrekcją szkoły. Za całość spraw BHP w czasie prowadzenia robót odpowiada Wykonawca. Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, zatwierdzonym projektem i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy i książki przedmiaru robót. Oferent który wygra przetarg umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz opracuje plan BIOZ. Wykonawca zastosuje materiały posiadające stosowne atesty w tym PZH, świadectwa do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej , aprobaty techniczne , klasyfikacje ogniowe DTR, które będzie przekazywał sukcesywnie zamawiającemu do dnia odbioru, w dwóch egzemplarzach. W zaoferowanym okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonania corocznych , obowiązkowych przeglądów z wydaniem protokołów w 2 (dwóch) egzemplarzach dla: - instalacji odgromowej - urządzeń stacji wymienników ciepła - instalacji elektrycznej - oświetlenia - oświetlenia awaryjnego - stolarki okiennej i drzwiowej -systemu podgrzewania rynien i rur spustowych -systemu zegarowego -w okresie gwarancji Wykonawca dokonywał będzie bezpłatnego, corocznego przeglądu pokrycia dachowego wraz z wypełnieniem powstałych, ewentualnych nieszczelności i ubytków np. ingerencja ptaków, - innych zabudowanych urządzeń - pozostałego zakresu robót Wykonawca udziela gwarancji dla robót dekarskich - minimum 10 lat . W okresie gwarancji Wykonawca dokonywał będzie , bezpłatnego , corocznego przeglądu pokrycia wraz z odnowieniem powłoki i uzupełnieniem powstałych , ewentualnych nieszczelności i ubytków : np. : ingerencja ptaków , na ww okoliczność sporządza protokół w 2 (dwóch ) egzemplarzach . Wykonawca udziela gwarancji dla pozostałego zakresu robót z nieodpłatnym serwisem - minimum 5 lat . Okres gwarancji na zabudowane urządzenia zgodny z kartą gwarancyjną producenta. W okresie gwarancji dokonuje przeglądu zabudowanych urządzeń zgodnie z kartą gwarancyjną, na w/w okoliczność sporządza protokół w 2 (dwóch) egzemplarzach. W okresie zaoferowanej gwarancji wymienia nieodpłatnie uszkodzone urządzenia będące w okresie gwarancji producenta. Po upływie gwarancji producenta ,w okresie zaoferowanej gwarancji , uszkodzone urządzenia zakupi użytkownik (inwestor), a wykonawca wymieni nieodpłatnie. W okresie gwarancji ,część zabezpieczenia gwarantująca należyte wykonanie umowy , w wysokości 30 % , może być wykorzystana przez Zamawiającego : na pokrycie zobowiązań Wykonawcy wynikających z tytułu kar umownych, w przypadku nieprzystąpienia, w trybie natychmiastowym do usunięcia zgłaszanych awarii oraz wykonania obowiązkowych przeglądów, Zamawiający zleci ww. roboty innemu Wykonawcy , z potrąceniem kwoty z funduszu gwarancyjnego. W cenie oferty należy uwzględnić : - koszty zabezpieczenia terenu, - koszty dokumentacji po wykonawczej, - koszty wszystkich uzgodnień i odbiorów koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia , np.: z Zakładem Energetycznym, Zakładem Kominiarskim, zgłoszeniem i odbiorem UDT, opracowanie instrukcji obsługi ,wyposażenie w podręczy sprzęt ppoż., instruktaż i szkolenia obsługi , itd., -koszty obsługi serwisowej i przeglądów w okresie w okresie gwarancji, Zgłoszenie zakończenia przedmiotu zamówienia powinno nastąpić nie później niż w dniu zakończenia budowy uwzględniające wszystkie odbiory techniczne i częściowe oraz zawierające kompletną dokumentację powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4016393.44 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Piekary Śłąskie, Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARZĄDZANIE BUDYNKAMI I REMONTY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZARZĄDZANIE BUDYNKAMI I REMONTY SP. Z O.O.
- Zarząd Budynków Komunalnych S.A., ul. Legionów 37c, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2525436.15
- Oferta z najniższą ceną: 2525436.15 oferta z najwyższą ceną: 3145293.65
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH
- Sukcesywna dostawa kostki brukowej i wyrobów betonowych
- Remont instalacji elektrycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Pod Lipami
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej ul. Oświęcimskiej- Etap II
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.