Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-22
Kraków: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia
Numer ogłoszenia: 279068 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 80 Roboty interwencyjne - udrożnienie potoku Struga Rusiecka w km 0+000-1+600 (uregulowany L=1600m) w m.Kraków, gm.Kraków, pow.krakowski Zakres prac obejmuje: Wykopy oraz przekopy na odkład koparkami podsiębiernymi Rozplantowanie wydobytej ziemi Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Część zamówienia nr 81 Roboty interwencyjne - udrożnienie potoku Zabawka w km 2+800-3+600, tj. 0,80 km nieuregulowany w miejscowości Mała Wieś, gm. Wieliczka Zakres prac obejmuje: wycięcie zakrzaczeń na skarpach potoku wykoszenie skarp potoku wraz z wygrabieniem udrożnienie dna usunięcie zatorów z gałęzi i śmieci wykop w dnie -profilowanie (usunięcie odsypisk) rozplantowanie ziemi z wykopu Część zamówienia nr 82 Roboty interwencyjne -udrożnienie potoku Krzyszkowicki w km 0+000-0+500 (0,5km), nieuregulowany m. Wieliczka Zakres prac obejmuje: wycięcie zakrzaczeń (zagospodarowanie we własnym zakresie) wykoszenie skarp wraz z wygrabieniem usunięcie zatorów i przetamowań z gałęzi udrożnienie cieku z nanosu oczyszczenie przepustów rurowych Część zamówienia nr 83 Konserwacja pot. Gołyszanka nieureg. w km 1+300 - 2+660 w m. Gołyszyn, gm. Skała Zakres prac obejmuje: Ścinanie i karczowanie krzaków i podszyć gęstych oraz oczyszczenie terenu z zagospodarowaniem odpadów Ręczne wykoszenie i wygrabienie porostów gęstych Ścinanie drzew piła mechaniczną Roboty ziemne: wykopy rzek wykonywane koparkami z rozplantowaniem urobku Oczyszczenie przepustów Część zamówienia nr 84 Konserwacja bieżąca potoku nieuregulowanego Racławka w km 5+662-7+000 w miejscowości Dubie, gmina Krzeszowice Zakres prac obejmuje: ręczne wykoszenie, wygrabienie porostów gęstych, twardych ze skarp o szer. do 2m, ręczne ścinanie odrostów krzaków, średniej gęstości, z zagospodarowaniem we własnym zakresie i wywozem, ręczne udrożnienie koryta potoku wykopy w gruncie kat.III wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi , plantowanie skarp i dna potoku, plantowanie, gruntu rodzimego, wykonanie naprawy opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr.20cm, gr.kat.III, Część zamówienia nr 85 Roboty interwencyjne - udrożnienie koryta rzeki Rudawy /Krzeszówki/ w km 24+000-24+005, 26+300-26+305 m. Nawojowa Góra, 28+050-28+055, 28+450-28+455 m. Tenczynek gm. Krzeszowice Zakres prac obejmuje: Wycięcie powalonych w dnie drzew o śr.26-80cm, pocięcie na 1,5m odcinki. Mechaniczne roboty ziemne koparką w celu wyciągnięcia powalonych drzew oraz częściowy wykop przetamowań. Ręczne usunięcie przetamowań z naniesionych pni, gałęzi i namułu. Wywiezienie pociętych konarów drzew, gałęzi do 2km. Uwarunkowania terenowe trudne.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli a Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca a.1.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 12 000 zł.)każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 80/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.2.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 14 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 81/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.3.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 20 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 82,Nr 83/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.4.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 68 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 84/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a.5.wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 6 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 85/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że 1.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności co najmniej1 koparkę (dotyczy części zamówienia Nr 80,Nr 85) 2.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności co najmniej1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik (dotyczy części zamówienia Nr 81) 3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności co najmniej 1 koparką,1 samochód samowyładowczy lub 1 ciągnik (dotyczy części zamówienia Nr 82,Nr 83,Nr 84)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 7.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 7.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. 9.kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Nie przewiduje się wzrostu cen przedstawionych w kosztorysie ofertowym, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego -zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. 3.Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. -zmiany kont bankowych, -wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 3.Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 80 NAZWA: Roboty interwencyjne - udrożnienie potoku Struga Rusiecka w km 0+000-1+600 (uregulowany L=1600m) w m.Kraków, gm.Kraków, pow.krakowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty interwencyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 81 NAZWA: Roboty interwencyjne - udrożnienie potoku Zabawka w km 2+800-3+600, tj. 0,80 km nieuregulowany w miejscowości Mała Wieś, gm. Wieliczka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty interwencyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 82 NAZWA: Roboty interwencyjne -udrożnienie potoku Krzyszkowicki w km 0+000-0+500 (0,5km), nieuregulowany m. Wieliczka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty interwencyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 83 NAZWA: Konserwacja pot. Gołyszanka nieureg. w km 1+300 - 2+660 w m. Gołyszyn, gm. Skała.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 84 NAZWA: Konserwacja bieżąca potoku nieuregulowanego Racławka w km 5+662-7+000 w miejscowości Dubie, gmina Krzeszowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: konserwacja bieżąca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 85 NAZWA: Roboty interwencyjne - udrożnienie koryta rzeki Rudawy (Krzeszówki) w km 24+000-24+005, 26+300-26+305 m. Nawojowa Góra, 28+050-28+055, 28+450-28+455 m. Tenczynek gm. Krzeszowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty interwencyjne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania DW 969 z DP 1538K i DG 291836K w m. Jazowsko
- dostawa 1 szt. laptopa dla WFiIS -DE-dzp.272-723/24
- dostawa 1 szt. laptopa z ekranem o przekatnej 16' dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-736/24
- Całodobowe świadczenie usług w zakresie transportu pacjentów Szpitala karetką reanimacyjno - transportową RT z lekarzem (typ S) i karetką bariatryczną"
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- Zakup i dostawa leków i środków leczniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.