To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Warszawa: Obsługa serwisowa kopiarek będących w posiadaniu Ministerstwa Sprawiedliwości: przeglądy konserwacyjne, dostawy i wymiany zużywających się części
Numer ogłoszenia: 279083 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 155189 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, fax 022 6289785.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa kopiarek będących w posiadaniu Ministerstwa Sprawiedliwości: przeglądy konserwacyjne, dostawy i wymiany zużywających się części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa 51 szt. kopiarek: przeglądy konserwacyjne, dostawy i wymiany części zużywających się z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego. 2) Części zużywające się muszą być częściami oryginalnymi, odpowiednio firm Canon, Toshiba, Sharp, Kyocera Mita, Konica Minolta. 3) Wszystkie części winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku. 4) Zamówienie podzielone jest na części: A. część I zamówienia: obsługa serwisowa 10 szt. kopiarek firmy CANON, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego). B. część II zamówienia: obsługa serwisowa 12 szt. kopiarek firmy TOSHIBA, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne kopiarek: a) 11 szt. wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, b) 1 szt.: kopiarka TOSHIBA E-STUDIO 810 nr XD312211 - przeglądy wykonywane co 250.000 kopii - Zamawiający przewiduje 8 przeglądów, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego). C. część III zamówienia: obsługa serwisowa 21 szt. kopiarek firmy SHARP, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego). D. część IV zamówienia: obsługa serwisowa 5 szt. kopiarek firmy KYOCERA MITA, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. 18 przeglądów w okresie obowiązywania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (z uwzględnieniem ilości będących w posiadaniu Zamawiającego), E. część V zamówienia: obsługa serwisowa 3 szt. kopiarek KONICA MINOLTA, w tym zawierająca: 1. przeglądy konserwacyjne wszystkich kopiarek wykonywane co 2 miesiące, tj. a) 18 przeglądów kopiarki typ Bizhub 210 w okresie obowiązywania umowy, b) planowanych 15 przeglądów kopiarki typ Bizhub C250 w okresie trwania umowy, c) planowanych 5 przeglądów kopiarki typ Bizhub 350 w okresie trwania umowy, 2. dostawy i wymiany części zużywających się przeprowadzane zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta (Zamawiający nie posiada części zużywających się). 2. Przeglądy konserwacyjne kopiarki TOSHIBA typ E-STUDIO 810 będą wykonywane co 250.000 kopii w okresie 3-letnim. 3. Przeglądy konserwacyjne pozostałych kopiarek będą wykonywane co 2 miesiące w okresie 3-letnim. 4. Wymiany i dostawy części zużywających się zgodnie z częstotliwością zalecaną przez producenta. 5. Obsługa serwisowa będzie wykonywana w lokalizacjach Zamawiającego w Warszawie, w których zainstalowane są kopiarki: Al. Ujazdowskie 11, ul. Zwycięzców 34, ul. Chopina 1, ul. Krasińskiego 65, ul. Czerniakowska 100. 5) Postepowanie w części II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, ponieważ w części tej nie złożona została żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60911.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa serwisowa 10 szt. kopiarek firmy CANON
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TORELL S.A., ul. Żytnia 15 lok. 23, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11340.00
- Oferta z najniższą ceną: 11340.00 oferta z najwyższą ceną: 23940.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Obsługa serwisowa 21 szt. kopiarek firmy SHARP
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TORELL S.A., ul. Żytnia 15 lok. 23, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 21924.00
- Oferta z najniższą ceną: 21924.00 oferta z najwyższą ceną: 21924.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Obsługa serwisowa 5 szt. kopiarek firmy KYOCERA MITA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MINKO Maciej Harmak Sp. j., ul. Kolumba 36, 02-288 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12327.50
- Oferta z najniższą ceną: 12327.50 oferta z najwyższą ceną: 17971.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Obsługa serwisowa 3 szt. kopiarek KONICA MINOLTA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.
- KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA Sp. z o. o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15320.00
- Oferta z najniższą ceną: 15320.00 oferta z najwyższą ceną: 25769.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna Obsługa Serwisowa, (zwana dalej POS) urządzeń drukująco-kopiujących - będących własnością Zamawiającego wraz z dzierżawą.
- Świadczenie usług drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania dokumentów za pomocą zintegrowanego systemu zarządzająco - monitorującego.
- dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla potrzeb AGH - DE-dzp.272-642/24
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.