Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-14
Rutki: Remont dróg w obrębie wsi Kalinówka Wielobory.
Numer ogłoszenia: 279170 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rutki , ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki, tel. 086 2763161, faks 086 2763160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w obrębie wsi Kalinówka Wielobory..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg w obrębie wsi Kalinówka Wielobory o łącznej długości 525,00 mb i szerokości jezdni 3,5m. Szczegółowy zakres określony jest w przedmiarach robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy i spełnia wymagania art. 22 ust 1 ustawy PZP. 2.Wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej. 3.Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca, podwykonawca, udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat licząc do daty składania wniosku lub jeżeli jest krótszy to w okresie prowadzenia przez siebie działalności co najmniej: 20 tys. m2 nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych . 4.Czas transportu mieszanki mineralno - bitumicznej od momentu załadunku w wytwórni do momentu zakończenia wyładunku na budowie nie może przekraczać 2 h (wskazać lokalizację wytwórni)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do rejestru działalności gospodarczej odnośnie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, tj.: status prawny firmy, data i miejsce rejestracji, nr rejestracyjny, kierunki działalności gospodarczej, do których jest uprawniona firma /wypis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia/. W przypadku spółki cywilnej oferent powinien przedstawić dokument określający sposób reprezentowania spółki czy każdy wspólnik samodzielnie, czy też wymagane jest oświadczenie woli wszystkich wspólników. 2.Tabelaryczny wykaz wykonanych powierzchni z masy mineralno asfaltowej, daty i miejsca wykonywania zamówienia przedstawiający, że Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie /główny wykonawca , podwykonawca ,udziałowiec konsorcjum/ w ciągu ostatnich 5 lat lub w okresie prowadzenia przez siebie działalności licząc do daty składania wniosku co najmniej: 20 tys. m2 nawierzchni ścieralnej z mieszanek mineralno asfaltowych. 3.Oświadczenie dotyczące lokalizacji wytwórni mieszanek mineralno asfaltowych. 4.Oświadczenie wg art. 22 ust 1 ustawy PZP. 5.Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wywiązywaniu się firmy z uiszczenia zobowiązań podatkowych. 6.Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 7.Oświadczenie dotyczące okresu udzielenia rękojmi na wykonane roboty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rutki ul. 11 Listopada 7, 18-312 RUTKI po złożeniu wniosku o dopuszczenie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rutki ul. 11 Listopada 7, 18-312 RUTKI ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Budowa drogi wewnętrznej ul. K. K. Baczyńskiego w Orzeszu-Zazdrości
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.