eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › remont nawierzchni jezdni drogi krajowej Nr 45 odcinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 27920

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: remont nawierzchni jezdni drogi krajowej Nr 45 odcinek: w m. Jasienie, km 140 + 800 - km 141 + 600 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: - w sprawach merytorycznych : Ryszard Osiński - w sprawach proceduralnych :Krystyna Witek, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opole.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni jezdni drogi krajowej Nr 45 odcinek: w m. Jasienie, km 140 + 800 - km 141 + 600. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Odcinek drogi krajowej nr 45 w m. Jasienie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont nawierzchni jezdni drogi krajowej Nr 45 odcinek : w m. Jasienie , km 140 + 800 - km 141 + 600 i obejmuje między innymi: - zdjęcie warstwy humusu - rozbiórki elementów dróg - wykonanie robót ziemnych : wykopów i nasypów , - wykonanie studni ściekowych i regulacja pionowa studzienek - wykonanie koryta , - wykonanie w-wy odsączającej , - wykonanie podbudów : z kruszywa łamanego , chudego betonu i betonu asfaltowego - wykonanie nawierzchni brukowcowej , kostkowej , z betonu asfaltowego , z mieszanki SMA , z kostki brukowej betonowej . - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego , - wykonanie robót wykończeniowych tj. plantowania i humusowania skarp i rowów . - ułożenie krawężników , obrzeży i ścieków - wykonanie trawników W ramach zamówienia , oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do : - opracowania PZJ i planu BIOZ oraz szczegółowego harmonogramu robót , - wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy , - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót , - wykonania pomiaru powykonawczego i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy ( po uprzednim potwierdzeniu przez ODG ) , - organizacji placu budowy oraz wykonania wszystkich innych prac , robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje remont odcinka drogi krajowej nr 45 na odcinku 800 m , zgodnie z opisem jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: 40.000 PLN (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100 złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 1.1) posiadać średni przychód za ostatnie pełne trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat, pozycja -Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub -Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln zł ; 1.2) dysponować środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,8 mln zł; 1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 1,0 mln zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert , 2. Wykonawca musi wykazać, że będzie miał do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone . Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde , niżej wymienione stanowiska : - Kierownik budowy - upr. drogowe , co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku ( po uzyskaniu uprawnień ) - Osoba na w/w stanowisku winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydawane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadać ważne zaswiadczenie z Izby Inzynierów Budownictwa , Doswiadczenie Kierownika Budowy - wykazać się doświadczeniem kierowania robotami nad co najmniej trzema zadaniami o podobnym charakterze tj. remontami przebudowa lub budową dróg . oraz - Specjalista d/s geodezyjnych - upr. geodezyjne Nr 4 i co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku , 3. dysponować niżej wymienionym sprzętem : - wytwórnia mas bitumicznych o wydaj. min. 100 Mg/h - 1 szt, - walce wibracyjne stalowe min. 10 Mg - 3 szt , walce ogumione - 2 szt , układarke mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 1 szt , skrapiarke do bitumu ( samojezdną ) - 1 szt , koparka o poj. łyzki min. 0,25 m3 - 1 szt ,spycharke - 1 szt , równiarkę - 1 szt . piła do betonu - 2 szt ,zagęszczarka płytowa - 2 szt; 4. posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu ( zakończeniu ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 zadańremonty , przebudowy lub budowy odcinka drogi polegajace na wykonaniu : - min. 6000 m2 nawierzchni z mieszanki typu SMA dla każdego z zadań i 2000 m2 nawierzchni z kostki betonowej brukowej 8 x 10 x 20 . Uwaga : Powyzsze warunki nie muszą występować łacznie w jednym zadaniu . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1. Oświadczenie finansowe potwierdzone rachunkami zysku i strat a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania w/w dokumentów - potwierdzone innymi dokumentami określającymi przychody - za okres ostatnich 3 pełnych lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy ; 2.3 polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4 informaja o osobach - kierownika budowy ,wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inzynierów dla kierownika budowy oraz doświadczenie kierownika Budowy i informacja o geodecie ; 2.5 informacja o sprzęcie będącym w dyspozycji Wykonawcy ; 2.6 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl SIWZ Tom I , II i IV oraz www.opole.gddkia.gov.pl-dokum. proj. , i przedmiary. Opłata: 90 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego - nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000 przy odbiorze w siedzibie Zamawiajacego lub w przypadku przesyłki pocztowej za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego , pok. nr 15 - sala konferencyjna , parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Numer sprawy nadany przez zamawiającego: GDDKiA-O/Op-R-2/42-418/19/07 . Data przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Prezesa UZP - 15.05.2007r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.