Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-20
Gliwice: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Patologii Nowotworów Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach, Nr Sprawy DO/DZ-381-1-118/15
Numer ogłoszenia: 279248 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach , ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Patologii Nowotworów Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach, Nr Sprawy DO/DZ-381-1-118/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Patologii Nowotworów Centrum Onkologii Instytutu im. Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 14 części: zadanie nr 1 Odwapnianie zadanie nr 2 Odczynniki i materiały zużywalne do procesora Sakura zadanie nr 3 Taśma do nakrywania zadanie nr 4 System zamknięty do Cyklometru Coulte EPICS XL zadanie nr 5 Przeciwciała i odczynniki zadanie nr 6 Probówki polistyrenowe zadanie nr 7 PBS zadanie nr 8 Przeciwciała i kulki kalibracyjne zadanie nr 9 Pojemnik na końcówki do pipet zadanie nr 10 Statywy blaszane zadanie nr 11 Odczynnik oceniające aktywację zasadochłonnych struktur komórkowych i wnikające do DNA jąder komórek zadanie nr 12 System zamknięty do wirówki MPW 223e zadanie nr 13 Odczynniki i materiały zużywalne dla Pracowni immunohistochemii- MDM 2 zadanie nr 14 Odczynniki do Pracowni Patologii Molekularnej - Zestawy do systemu zamkniętego.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (np. jako Konsorcjum). W tym przypadku: członkowie Konsorcjum ustanawiają wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnikiem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jeden z członków Konsorcjum (tzw. lider). Zaleca się jednak ażeby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegają?cych się o udzielenie zamówienia, 1.pełnomocnictwo musi zostać udzielone w formie pisemnej i złożone Zamawiającemu w oryginale lub jego notarialnie poświadczo?nej kopii i być powinno co najmniej pełnomocnictwem rodzajowym, któ?rego zakresem minimalnym jest upoważnienie do reprezentacji wszystkich członków Konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Prawidłowo ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony m.in. do podpisania i złożenia oferty wraz z załącznikami. Pełnomocnictwo musi jednak wyraźnie zastrzegać umocowanie do podpisania umowy, jeżeli ma on posiadać uprawnienie do dokonania tej czynności. Również umoco?wanie do wniesienia odwołania do Krajowej Izby Odwoławczej musi znaleźć wyraz w treści pełnomoc?nictwa, 2.oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała do świadczenia wszystkich Wyko?nawców wystę?pujących wspólnie, 3.wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełno?mocnikiem, 4.wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w przepisie art. 366 KC, 5.jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zama?wiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia mu umowy regu?lującej współpracę tych Wykonawców, 6.członkowie Konsorcjum składają jedną, wspólną ofertę. Ich potencjał i doświadczenie sumują się - spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy Konsorcjum jako całości. Poszczególni członkowie nie muszą więc osobno spełniać każdego warunku. Wystarczy, jeśli spełniają je łącznie lub spełnia je w całości jeden z członków. Partnerzy Konsorcjum muszą udokumentować, że razem spełniają wymagania określone art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, 7.każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postę?powania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem sta?nowiącym załącznik do SIWZ, 8.dodatkowe zapisy dotyczące spółki cywilnej: - spółka cywilna nie posiada statusu Wykonawcy. Wykonawcami są wspólnicy spółki, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W związku z powyższym, wspólnicy tak jak każde Konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnikiem może być zarówno osoba trzecia, jak i jeden ze wspólników. Dokument usta?nawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty. Jeżeli pełnomocnikiem jest wspólnik, takim dokumentem co do zasady może być sama umowa spółki, z której wynikają zasady reprezentacji, - dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania muszą być wystawione oddzielnie na każdego ze wspólników, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1.1 próbki oferowanych produktów w zadaniu nr 1 poz. 2 w ilości 250 ml, poz. 5 w ilości 120ml i poz. 6 w ilości 50 ml oraz w zadaniu nr 3. Przedmiotowe próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, datę ważności oraz nazwę Wykonawcy. 1.2 ulotki dla produktów zaoferowanych w zadaniu 13. 1.3 w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może żądać złożenia dla wszystkich pozycji i zadań, po terminie otwarcia ofert: - próbek opisanych w sposób umożliwiający pełną identyfikację produktu tj. nr zadania, nr pozycji z zadania, nazwę producenta, datę ważności a także należy podać nazwę Wykonawcy, - ulotek w języku polskim, certyfikatów CE, - kart charakterystyk substancji niebezpiecznych. Dokumenty wskazane powyżej należy złożyć w formie oryginału, lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji dostaw cząstkowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy może dopuścić w umowie zmiany w następujących przypadkach 1) zmiany jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 2) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, 3) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 4) nazewnictwa produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, 5) zaprzestania produkcji produktu umownego przez producenta i wprowadzenia nowego produktu, analogicznego do produktu wycofanego z rynku, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny produktu wycofanego, 6) zmiany producenta, i dostarczania produktu produkowanego przez innego producenta przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, będącego produktem analogicznym do produktu objętego zamówieniem, w przypadku gdy Wykonawca nie jest jednocześnie producentem dostarczanych produktów, a zmiana producenta będzie spowodowana przez a) zakończenie lub zawieszenie prowadzonej przez producenta działalności gospodarczej, b) zakończenie współpracy pomiędzy Wykonawcą a producentem, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w punkcie 5, 6 powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.io.gliwice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001/II piętro Budynek Tech/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 2.001/ II piętro Budynek Tech/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.85.2024 Dostawa ryb w podziale na 2 części.
- 4WOG-1200.2712.91.2024 Dostawa produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.
- 4WOG.1200.2712.90.2024 Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych; dań instant oraz kawy i herbaty w podziale na 6 części
- Świadczenie usług ochrony na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- wykonanie remontu budynków przy ul. Błogosławionego Czesława 64, 64a w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków kontrastowych niejonowych
- Dostawa środków kontrastowych (II)
- Produkty lecznicze.
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych do aptek szpitalnych PZZOZ w Będzinie.
- odczynniki i materiały zużywalne do badan koagulologicznych do aparatu f-my BioMerieux oraz dzierżawą aparatu, odczynniki do badań hematologicznych z dzierżawą analizatora, rozruszniki serca, implanty twarzowo szczękowe, materiały medyczne, filmy do tomog
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.