Ogłoszenie z dnia 2013-02-20
Warszawa: Zwiększenie ilości noclegów w ramach realizacji konferencji dla projektu I tj. Wdrożenie systemu informatycznego do e-oceniania
Numer ogłoszenia: 27925 - 2013; data zamieszczenia: 20.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Lewartowskiego 6, 00-190 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 536 65 31, faks 22 536 65 46.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie ilości noclegów w ramach realizacji konferencji dla projektu I tj. Wdrożenie systemu informatycznego do e-oceniania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zwiększenie ilości noclegów w ramach realizacji konferencji dla projektu I tj. Wdrożenie systemu informatycznego do e-oceniania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wdrożenie systemu informatycznego do e-oceniania.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
- Fordewind Głowacki Jarosław Grzegorz, ul. Mazurska 6/11, 11-520 Ryn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17464,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 196,80
Oferta z najniższą ceną: 196,80 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm./ o zamówieniu uzupełniającym może być mowa jeżeli spełnione są następujące przesłanki: 1) musi być ono udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2) musi być udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług; 3) może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego 4) polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; 5) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego; 6) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 7) jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 20.04.2011r. umowa nr EFS/3.2/12/2011 z ww. Wykonawcą po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zainicjowanego ogłoszeniem o zamówieniu opublikowanym w dniu 24/12/2010r. o nr 2010/S 250-383922. W treści ogłoszenia o zamówieniu w pkt. VI.3) został zawarty zapis o możliwości udzielenia wyłonionemu wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi: 4 339 715,33 PLN w tym zamówienia uzupełniające: 1 446 571,78 PLN - wg ogłoszenia o zamówieniu i wniosku o zamówienie publiczne; Do dnia 18.01.2013r. na realizację zamówień uzupełniających wykorzystano kwotę: 675 092,45 PLN. Kwota zatem pozostała do wykorzystania w ramach zamówień uzupełniających wynosi: 482 991,80 PLN. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 17 464,40 PLN zatem wartość zamówień uzupełniających nie przekracza 50%. W związku z powyższym przesłanka określona w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6 niniejszej opinii jest spełniona. W ramach zamówienia uzupełniającego przewidziano zwiększenie kontraktu podstawowego o rodzaje spotkań tożsame ze spotkaniami określonymi w umowie podstawowej (z dnia 20.04.2011r. nr EFS/3.2/12/2011). W związku z powyższym przesłanka określona w pkt 4 i 7 niniejszej opinii jest spełniona. Z uwagi na ww. okoliczności możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późn. zm./.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- Świadczenie usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunku Ratownictwo Medyczne podczas realizacji zajęć sprawnościowych z elementami ratownictwa specjalistycznego
- Wynajem sali szkoleniowej wraz z zapewnieniem wyżywienia uczestnikom dwóch szkoleń na terenie województwa dolnośląskiego.
- Usługa cateringowa na szkoleniu połączonym z warsztatami polowymi pn. "Warsztaty polowe - innowacje w produkcji roślinnej"
- Zabezpieczenie logistyczne Konferencji Naukowo - Technicznej ARMTECH 2025
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.