eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówBudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych Skaszewo I, gm. Gzy, pow. pułtuski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-08

Ciechanów: Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych Skaszewo I, gm. Gzy, pow. pułtuski
Numer ogłoszenia: 279260 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203755 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6725022, faks 023 6725022.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych Skaszewo I, gm. Gzy, pow. pułtuski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie inwestycyjne pn. Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych Skaszewo I, gm. Gzy, pow. pułtuski. Powierzchnia przewidziana do melioracji wg rozpoznania potrzeb melioracji użytków rolnych wynosi 413,00 ha. Wymagany zakres prac projektowych: - pomiary geodezyjne i mapy do celów projektowania w skali 1 : 2000 pod obszar objęty dokumentacją projektową, - projekt budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133) wraz z oświadczeniami i zaświadczeniami wymaganymi w zakresie wykonywania i sprawdzania dokumentacji projektowych - 5 egz., w tym: > mapy, obliczenia, opis rozwiązań projektowych, zestawienia, > uzgodnienie projektu z właściwymi organizacjami i instytucjami, > okazanie dokumentacji projektowej zainteresowanym użytkownikom, > aktualne wypisy z rejestru gruntów, > opracowanie szczegółowego wykazu użytkowników z wyszczególnieniem powierzchni przewidzianej do melioracji w podziale na poszczególne rodzaje melioracji, tj. drenowanie, odwodnienie rowami, itp., > opracowanie wykazu użytkowników, którzy będą wyłączeni z projektu melioracji wraz z oświadczeniami, że nie będą wnosić roszczeń z tytułu wykonania melioracji w ich sąsiedztwie, > opracowanie wykazu użytkowników, którzy zrezygnowali z wykonania melioracji wraz z oświadczeniami, że wyrażają zgodę na przeprowadzenie urządzeń melioracji wodnych przez swoją działkę, w celu odprowadzenia wód z wyżej położonych gruntów, - projekt wykonawczy opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz., - operat wodnoprawny sporządzony zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2005 r. Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.) - 4 egz., - inwentaryzacja drzew i krzewów koniecznych do wycinki z terenu nieruchomości, ze wskazaniem właściciela nieruchomości, na której rosną drzewa i krzewy, nazwy gatunku drzew i krzewów, obwodu pnia na wysokości 1,30 m, wielkości powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy - 4 egz., wraz z uzyskaniem decyzji na wycinkę drzew i krzewów, - kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 3 egz.; do kosztorysu należy załączyć wykaz rzeczowy i cenowy robocizny, surowców, produktów, urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, - przedmiar robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz., - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz., - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz., - opracowanie analizy ekonomicznej przedsięwzięcia inwestycyjnego - 2 egz., - wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - 3 egz., - materiały do wystąpienia o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia karta informacyjna przedsięwzięcia z kompletem map i załącznikami - 3 egz. oraz w formie elektronicznej, - materiały do wystąpienia o wydanie decyzji celu publicznego z kompletem map i załącznikami -3 egz. oraz w formie elektronicznej, - opracowania projektowe (projekt budowlany i wykonawczy z kompletem map projektowych, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) na nośniku elektronicznym (płyta CD z plikami w formacie pdf). Rozwiązania projektowe należy uzgodnić z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach działania 125 oraz Schematu II - Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa BIPROMEL Sp. z o.o., ul. Instalatorów 9, 02-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 591834,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 691260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 510450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 691260,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.