eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoDostawa części zamiennych do sprzętu lotniskowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Kutno: Dostawa części zamiennych do sprzętu lotniskowego
Numer ogłoszenia: 279285 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Baza Materiałowo-Techniczna , ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2536797, fax. 024 2549365.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2bmt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do sprzętu lotniskowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do sprzętu lotniskowego, pochodzących z produkcji bieżącej tj. 2008 roku, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dostarczone części muszą spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta oraz wymagania odpowiednich norm. Na dostarczone części zamienne do sprzętu lotniskowego Wykonawca winien udzielić minimum 12 miesięcznej gwarancji liczonej od daty dostawy. Ilość przedmiotów zamówienia - 7: przedmiot zamówienia 1 - Silnik hydrauliczny MF22 N05.031 do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 3 szt. przedmiot zamówienia 2 - Pompa napędu hydraulicznego PV 22 N05.28 do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 3 szt. przedmiot zamówienia 3 - Koło kompletne jezdne przednie 08.01.S do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 7 szt. przedmiot zamówienia 4 - Koło podporowe kompletne 356.09.00.00/E do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 7 szt. przedmiot zamówienia 5 - Sworzeń przeciążeniowy DE210.01.00.002 do zgarniacza śniegu D210 w ilości 120 szt. przedmiot zamówienia 6 - Żarówka halogenowa 45W 6,6A 30D 6115 do systemu elektrooświetleniowego D3, CALVERT w ilości 540 szt. przedmiot zamówienia 7 - Żarówka halogenowa 65W 6,6A 30D 72024 do systemu elektrooświetleniowego D3, CALVERT w ilości 540 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00 - Sprzęt drogowy 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 2.060,00 zł. (słownie: dwa tysiące sześćdziesiąt złotych 00/100). Wadium powyższe stanowi sumę wadiów cząstkowych za poszczególne przedmioty zamówienia. W przypadku składania oferty nie obejmującej całości zamówienia, wysokość wadium stanowi sumę wadiów za poszczególne przedmioty zamówienia w wysokościach przedstawionych poniżej: przedmiot zamówienia 1 - 180,00 zł. przedmiot zamówienia 2 - 240,00 zł. przedmiot zamówienia 3 - 190,00 zł. przedmiot zamówienia 4 - 470,00 zł. przedmiot zamówienia 5 - 90,00 zł. przedmiot zamówienia 6 - 430,00 zł. przedmiot zamówienia 7 - 460,00 zł. Termin wniesienia wadium upływa dnia 04.11.2008r. o godz. 11:00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie tego wymogu nastąpi poprzez złożenie: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, które musi zawierać oferta: 1) wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru wykaz przedmiotów zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) wypełniony ściśle wg dołączonego wzoru formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z treścią art. 23 oraz art. 141 ww. ustawy, jak również umowę regulującą tę współpracę; 6) w przypadku reprezentowania firmy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo jednoznacznie określające zakres umocowania w przedmiotowym postępowaniu, które należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2bmt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 2 Baza Materiałowo-Techniczna, ul. Bohaterów Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 11:00, miejsce: 2 BAZA MATERIAŁOWO-TECHNICZNA ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 99-300 Kutno budynek nr 3, pokój nr 220 (kancelaria tajna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Silnik hydrauliczny MF22 N05.031 do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Silnik hydrauliczny MF22 N05.031 do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompa napędu hydraulicznego PV 22 N05.28 do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa napędu hydraulicznego PV 22 N05.28 do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koło kompletne jezdne przednie 08.01.S do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koło kompletne jezdne przednie 08.01.S do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 7 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koło podporowe kompletne 356.09.00.00/E do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koło podporowe kompletne 356.09.00.00/E do oczyszczarki lotniskowej OLH-4500 w ilości 7 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sworzeń przeciążeniowy DE210.01.00.002 do zgarniacza śniegu D210.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sworzeń przeciążeniowy DE210.01.00.002 do zgarniacza śniegu D210 w ilości 120 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Żarówka halogenowa 45W 6,6A 30D 6115 do systemu elektrooświetleniowego D3, CALVERT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówka halogenowa 45W 6,6A 30D 6115 do systemu elektrooświetleniowego D3, CALVERT w ilości 540 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Żarówka halogenowa 65W 6,6A 30D 72024 do systemu elektrooświetleniowego D3, CALVERT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żarówka halogenowa 65W 6,6A 30D 72024 do systemu elektrooświetleniowego D3, CALVERT w ilości 540 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.