To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-25
Poznań: Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 279307 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248283 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8506020, faks 61 8506131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu (WOW NFZ) podstawowego zakresu materiałów, artykułów i urządzeń biurowych zawartych w załączniku nr 1 do projektu umowy - zestawienie cenowe. W zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć dostarczane ilości artykułów w każdej pozycji asortymentowej o których mowa w załączniku nr 1 do projektu umowy. Przedmiotem umowy jest również dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych, opisanych w katalogu produktów Wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. Ceny podane w katalogu nie podlegają zmianom przez okres obowiązywania umowy i muszą być zgodne z ofertą Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapotrzebowania na materiały, artykuły lub urządzenia biurowe nie ujęte w zestawieniu, o którym mowa w ust. 1, a opisane w katalogu i po cenie tam podanej. Zgłoszenie takie może nastąpić wyłącznie przy równoczesnym zmniejszeniu zapotrzebowania na przedmioty ujęte w zestawieniu i w granicach wynagrodzenia umownego. Dostawa materiałów i artykułów biurowych odbywać się będzie partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ciągu dwóch dni roboczych (w godzinach od 8:00 do 16:00) od zgłoszenia (mailem lub faksem) zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Materiały i artykuły biurowe będą dostarczane do WOW NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 lub Piekary 14/15. Dostawa materiałów i artykułów biurowych do Delegatur w Kaliszu, Pile, Koninie i Lesznie realizowana będzie nie częściej niż 2 razy w miesiącu. Wykonawca dostawy materiałów i artykułów biurowych realizować będzie do pomieszczenia wskazanego w zgłoszeniu własnym transportem, na własny koszt. Szczegółowy wykaz materiałów i artykułów biurowych zestawienie cenowe -Załącznik Nr 1 do projektu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00 - 21.10.00.00 21.20.00.00 - 21.20.00.00 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Różne druki 24.30.00.00 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne 24.60.00.00 - Materiały wybuchowe 25.20.00.00 - 25.20.00.00 28.40.00.00 - 28.40.00.00 28.60.00.00 - 28.60.00.00 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rodan Sp. z o.o., ul. Górecka 17, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 212000,00
Oferta z najniższą ceną: 212000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238134,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla gastronomii.
- Usługa poligraficzna dla Wydawnictwa Naukowego UAM: druk cyfrowy, oprawa twarda i miękka
- Wykonanie usługi związanej z usuwaniem przerastającej zieleni na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej prac modernizacyjnych pomnika Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu wraz z jego otoczeniem oraz przystani w parku Sołackim w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa leków do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa materiałów instalacyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu komputerowego
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.