Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Wrocław: 2/BHP/SZPOZ/2009
Numer ogłoszenia: 27930 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej , ul. Wybrzeże Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3291460, faks 071 3293147.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2/BHP/SZPOZ/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy dostawy odzieży medycznej, roboczej i obuwia dla personelu SZPOZ zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 3. Pakiet Nr 1 - Odzież medyczna 1. Garsonka damska 2-częściowa kolor biały (żakiet damski + spódnica) w rozmiarach od 34 do 58 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. Żakiet bez kołnierza w szpic, z rękawem długości trzy czwarte i z mankietem. Dwie duże kieszenie i jedna mała z napisem SZPOZ. Lamówki w 13 kolorach znacząco różniących się od siebie, wypustki na wszystkich kieszeniach i przy wycięciu szyjnym. zapinana na guziki, napy, zamki odporne na wysoką temperaturę i korozję. Fason modelujący figurę (cięcia francuskie). Spódnica za kolana, dwie kieszenie wpuszczane, w pasie po obu stronach. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C. Kolor biały. 1.A Garsonka damska 2-częściowa kolor zielony (żakiet damski + spódnica) w rozmiarach od 34 do 58 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. Żakiet bez kołnierza w szpic, z rękawem długości trzy czwarte i z mankietem. Dwie duże kieszenie i jedna mała zapinana na guziki z napisem SZPOZ, napy, zamki odporne na wysoką temperaturę i korozję. Fason modelujący figurę (cięcia francuskie). Spódnica za kolana, dwie kieszenie wpuszczane, w pasie po obu stronach. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C. Kolor biały. 2. Fartuch lekarski damski w rozmiarach od 34 do 54 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ, bez kołnierza w szpic. Rękaw długi. Modelujący figurę (cięcia francuskie), zapinany na guziki, napy, zamki odporne na wysoką temperaturę i korozję. Dwie duże kieszenie i jedna mała z napisem SZPOZ. Lamówki w 13 kolorach znacząco różniących się od siebie. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C. Kolor biały 3. Fartuch lekarski męski w rozmiarach od 46 do 66 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ z kołnierzem. Rękaw długi bez mankietu, dwie duże kieszenie i jedna mała z napisem SZPOZ, rozcięcie z tyłu, zapinany na guziki, napy, zamki odporne na wysoką temperaturę (prasowanie na zestawach, maglowanie), regulacja tęgości - z tyłu dwa paski zapinane na guziki. Lamówki w 13 kolorach znacząco różniących się od siebie. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C. Kolor biały. 4. Mundurek damski (bluza + spodnie) w rozmiarach od 34 do 58 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. Bluza - kołnierz w szpic, rękaw długości ? z mankietem, dwie duże kieszenie i jedna mała z napisem SZPOZ. Lamówki w 13 kolorach znacząco różniących się od siebie. Zapinana na guziki, napy, zamki odporne na wysoką temperaturę i korozję. Spodnie długie - dwie kieszenie w pasie po obu stronach wszyte gumki regulujące obwód pasa. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C. Kolor biały. 5. Ubranie lekarskie męskie 2-częściowe (marynarka + spodnie) w rozmiarach od 52 do 64 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. Marynarka - na stójce, zapinana na guziki, napy, zamki odporne na wysoką temperaturę (prasowanie na zestawach, maglowanie), dwie kieszenie duże i jedna mała z napisem SZPOZ, rękaw długi. Lamówki w 13 kolorach znacząco różniących się od siebie. Spodnie - 2 kieszenie, rozporek na zamek, w pasie wszyta gumka po obu stronach, wszyte szlufki. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C. Elanobawełna, wykurczona, ciężar 180 - 195 g.m2 ( + - 10 g m 2) , o składzie : 65% poliester , 35 % bawełna, kurczliwość materiału po 3 praniach : max 2 % . Temperatura prania 90C - 95C. Pakiet Nr 2 - Obuwie profilaktyczne medyczne 1. Obuwie męskie białe (klapki) - cholewka skórzana wykonana ze skór naturalnych (z wyłączeniem skór ekologicznych), wykończonych powłokami odpornymi na zmoczenie. Klapki z zamkniętymi palcami z paskiem dwufunkcyjnym - z możliwością założenia na piętę lub ułożenia go na cholewce. Cholewka gładka lub perforowana. Podeszwa z profilem ortopedycznym o spodach przeciwpoślizgowych , zapewniająca pełną stabilność. Wyściółka skórzana. Rozmiar od 40 do 47. 2. Obuwie damskie biała (klapki) - cholewka skórzana wykonana ze skór naturalnych ( z wyłączeniem skór ekologicznych ), wykończonych powłokami odpornymi na zmoczenie. Klapki z zamkniętymi palcami z paskiem dwufunkcyjnym - z możliwością założenia na piętę lub ułożenia go na cholewce. Cholewka gładka lub perforowana. Podeszwa z profilem ortopedycznym, wykonana o spodach przeciwpoślizgowych , zapewniająca pełną stabilność. Wyściółka skórzana. Rozmiar od 35 do 41. Pakiet Nr 3 - Odzież robocza dla działu gospodarki i utrzymania ruchu 1. Odzież robocza - ubrania robocze męskie z drelichu, spodnie typu ogrodniczki + bluza rozpinana z przodu, z długim prostym rękawem zakończonym mankietem. Rozmiar od 52 do 60 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. 2. Koszule robocze z flaneli męskie, zapinane z kołnierzykiem, długi, prosty rękaw z mankietem. Rozmiar od 52 do 60 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. 3. Kurtka ortalionowa z kapturem przeciwdeszczowa - lato, kurtka ortalionowa z kapturem przeciwdeszczowa podszyta polarem na okres zimowy. 4. Czapką. Pakiet Nr 4 - Obuwie robocze dla działu gospodarki i utrzymania ruchu 1. Obuwie robocze męskie - wierzchy ze skór naturalnych. Podeszwa guma lub PCV, mrozo i olejoodporna. Tęgość H. Montaż: przeszywano-klejony. Rozmiar od 38 do 44. Obuwie musi posiadać certyfikat CE i deklarację zgodności WE. Pakiet Nr 5 - Dział utrzymania czystości (kobiety) 1. Spodnie długie - dwie kieszenie wpuszczane, w pasie po obu stronach wszyte gumki regulujące obwód pasa. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C. Kolor czarny. 2. Koszulka Polo krótki rękaw. Rozmiar od 34 do 58 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. Kolor czerwony. 3. Kurtka Polar z odpinanymi rękawami. Rozmiar od 34 do 60 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. Kolor czerwony. Pakiet Nr 6 - Obuwie dla działu utrzymania czystości (kobiety) 1. Obuwie damskie w teren - wierzchy ze skór naturalnych. Podeszwa guma lub PCV, mrozo i olejoodporna. Tęgość G. Montaż: przeszywano-klejony.. Rozmiar od 36 do 41. Obuwie musi posiadać certyfikat CE i deklarację zgodności WE. Pakiet Nr 7 - Izba przyjęć 1. Spodnie - 2 kieszenie wpuszczane, rozporek na zamek, w pasie wszyta gumka po obu stronach, wszyte szlufki. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C. Kolor granatowy ciemny 2. Koszulka T-shirt krótki rękaw. Materiał: elanobawełna. Temperatura prania 90C - 95C.Rozmiary od S - XXXL. Kolor granatowy ciemny z napisem SZPOZ IZBA PRZYJĘĆ na wysokości małej kieszonki Żakietu lub marynarki. 3. Kurtka Polar z odpinanymi rękawami. Rozmiar od 34 do 60 wg tabeli rozmiarów z załącznika nr 7 do SIWZ. Kolor granat. Napisy na kieszonkach żakietów, marynarek i fartuchów wykonane w sposób trwały, odporny na wodę, środki chemiczne i temperaturę. Kolor ciemno zielony. Wysokość liter min. 10 mm, szerokość linii pisania min. 2 mm. Napisy na koszulkach T-shirt wykonane w sposób trwały, odporny na wodę, środki chemiczne i temperaturę. Kolor biały. Napis w 2 liniach. Wysokość liter min. 15 mm, szerokość linii pisania min. 3 mm. 4. Do oferty Wykonawca dołączy katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z nazwą producenta, opisem których zadań i pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W rubryce Producent, numer katalogowy należy podać pełną nazwę producenta, nr strony dokumentu w ofercie dopuszczającego oferowany wyrób do obrotu i używania , dokładny numer katalogowy w celu bezspornej identyfikacji asortymentu oraz numery stron z oferty zawierające powyższe informacje. W przypadku gdy producent nie stosuje numerów katalogowych, Wykonawca złoży oświadczenie o niestosowaniu numerów katalogowych przez producenta i wpisze numery własnego kodu towarowo - magazynowego. 5. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ Wykonawca dołączy do oferty próbki lub dokona prezentacji na otwarciu ofert zaproponowanych przez siebie produktów. 6. Miejscem dostaw jest siedziba Zamawiającego, Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, województwo dolnośląskie, Polska, magazyn gospodarczy w godzinach od 800 do 1400. Wydawanie towaru następować będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego przez okres 16 miesięcy od daty zawarcia umowy. Wielkość wydania każdej partii towaru wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego przekazanych na piśmie, za pośrednictwem faxu, na druku stanowiącym zał ne 6 do SIWZ przez Inspektora ds. BHP. 7. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar najpóźniej w terminie 2 dni od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisowych w ciągu 2 dni od zgłoszenia, wymiany towaru zniszczonego nie z winy użytkownika w ciągu 2 dni. 10. W przypadku złożenia oferty, która będzie stanowić czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503), w szczególności czyn polegający na utrudnianiu innym przedsiębiorcom dostępu do rynku przez działanie mające na celu wymuszenie na klientach wyboru jako kontrahenta określonego przedsiębiorcy lub stwarzanie warunków umożliwiających podmiotom trzecim wymuszanie zakupu towaru lub usługi u określonego przedsiębiorcy, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 11. Wykonawca załączy do oferty następujące certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące lub oświadczenia o ich posiadaniu : . Certyfikat Öeko - tex standard 100 świadczący o przyjaznej i bezpiecznej strukturze użytych w odzieży zatrzasków, zamków i nici. . Certyfikat Öeko - tex standard 100 świadczący o przyjaznej i bezpiecznej strukturze użytych w odzieży tkanin dla skóry . Certyfikat zgodności z Polską Normą odzieży dla personelu medycznego . tabele rozmiarowe jeśli różnią się od tabeli rozmiaroej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ . obuwie wykonane zgodnie z PN - EN ISO 20 347: 2005 (U) (wymagania dla obuwia zawodowego do użytku w pracy) . obuwie musi spełniać przepisy Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 21 grudnia 2005 r oraz Dyrektywy 89/686/EWG.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wartością wadium jest suma wadiów dla poszczególnych zadań wybranych przez Wykonawcę. Wadium dla poszczególnych zadań: Zadanie 1. 875 zł 2. 244 zł 3. 54 zł 4. 19 zł 5. 40 zł 6. 11 zł 7. 99 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; a) gwarancjach bankowych; a) gwarancjach ubezpieczeniowych; a) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Kredyt Bank IV o/Wrocław ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, 50-950 Wrocław 92 1500 1793 1217 9003 3745 0000. Prosimy o uwzględnienie w tytule przelewu nr postępowania i zadań, których dotyczy wadium. 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, Sekretariat ( godz. Otwarcia 7.30 - 15.00) najpóźniej do terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Gwaranta. Z treści powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 7. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w art. 46 ustawy PZP.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie przez komisję przetargową na druku ZP - 17 zgodnie z ustawą PZP oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie złożonych dokumentów przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 i 3 stosuje się odpowiednio. 6. Zasady składania ofert wspólnych przez przedsiębiorców: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej (w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną). 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w Formularzu oferty pełnomocnik zaznacza nr postępowania i w czyim imieniu występuje. 3) Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 7. Pełnomocnictwo winno zawierać co najmniej: 1) określenie celu gospodarczego, 2) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, 3) wskazanie podmiotu upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu siedziby tych podmiotów) lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 4) pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa. 5) Pełnomocnictwo winno odpowiadać wymogom prawa polskiego. 8. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykaz, co najmniej 2 wykonanych lub wykonywanych dostaw odzieży medycznej, roboczej i obuwia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie- załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 10. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór zał. nr 3 do SIWZ - podpisane przez wykonawcę. 11. Podpisany przez wykonawcę formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ. 12. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - dot. podpisania oferty przez osobę upoważnioną przez wykonawcę. 13. Oświadczenie o akceptacji wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do niej - poprzez podpisanie formularza ofertowego. 14. Pisemne wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom (o ile dotyczy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpoz.ibip.wroc.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji i Nadzoru w godz. od 8.00 do 14.00
Koszt SIWZ - 20 zł - płatne w kasie SZPOZ
ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław
lub za zaliczeniem pocztowym + opłata pocztowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Zespół Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej ul. Wybrzeże J. C. Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej dla 1 części, dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji
- Sukcesywne dostawy ryb do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 we Wrocławiu z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zakup i dostawa odzieży roboczej dzla Działu Gospodarczego i Eksploatacji, Działu Inżynierii Medycznej, Działu Inwestycji i Remontów, dostawa bluz polar i zakup konfekcji dla punktu Informacyjnego.
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
- Dostawa odzieży ochronnej
- Dostawy odzieży roboczej
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.