Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-01
Nowa Dęba: PN-28/NT.III/10 Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 27932 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. Curie-Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 84612651 w. 158.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-28/NT.III/10 Dostawa artykułów gospodarczych i higienicznych, środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów do sterylizacji dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły gospodarcze i higieniczne, środki dezynfekcyjne oraz akcesoria do sterylizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Artykuły gospodarcze, higieniczne, środki czystości, ilość pozycji asortymentowych: 82, Pakiet nr 2: Środki do dezynfekcji i mycia naczyń stołowych w zmywarkach mechanicznych,ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 3: Środki do mycia i dezynfekcji do kuchni szpitalnej, ilość pozycji asortymentowych:2, Pakiet nr 4: Środki mające zastosowanie w myjni do basenów, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 5: Środki myjąco- czyszczące do powierzchni, ilość pozycji asortymentowych:6, Pakiet nr 6: Artykuły do ręcznego mycia powierzchni, ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 7: Artykuły do dezynfekcji, ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 8: Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 9: Akcesoria do sterylizacji, ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 10: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 19, Pakiet nr 11: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 5, Pakiet nr 12: Preparat myjąco - dezynfekujący (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 13: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 6, Pakiet nr 14: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 15: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 9, Pakiet nr 16: Złoże do kolumny jonowymiennej TKA -DI 2000 do sterylizatorów parowych typ AS 669 WPA, ASHE/ AP, ilość pozycji asortymentowych:1..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Artykuły gospodarcze i higieniczne, środki dezynfekcyjne oraz akcesoria do sterylizacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Formularz asortymentowo - cenowy: Pakiet nr 1: Artykuły gospodarcze, higieniczne, środki czystości, ilość pozycji asortymentowych: 82, Pakiet nr 2: Środki do dezynfekcji i mycia naczyń stołowych w zmywarkach mechanicznych,ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 3: Środki do mycia i dezynfekcji do kuchni szpitalnej, ilość pozycji asortymentowych:2, Pakiet nr 4: Środki mające zastosowanie w myjni do basenów, ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 5: Środki myjąco- czyszczące do powierzchni, ilość pozycji asortymentowych:6, Pakiet nr 6: Artykuły do ręcznego mycia powierzchni, ilość pozycji asortymentowych: 4, Pakiet nr 7: Artykuły do dezynfekcji, ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 8: Rękawy papierowo-foliowe do sterylizacji, ilość pozycji asortymentowych: 2, Pakiet nr 9: Akcesoria do sterylizacji, ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 10: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 19, Pakiet nr 11: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 5, Pakiet nr 12: Preparat myjąco - dezynfekujący (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 1, Pakiet nr 13: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 6, Pakiet nr 14: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 7, Pakiet nr 15: Preparaty myjąco - dezynfekujące (Apteka), ilość pozycji asortymentowych: 9, Pakiet nr 16: Złoże do kolumny jonowymiennej TKA -DI 2000 do sterylizatorów parowych typ AS 669 WPA, ASHE/ AP, ilość pozycji asortymentowych:1. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające - stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia -nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Oświadczenie iż oferowane artykuły posiadają odpowiednie dokumenty i są one aktualne dla przedmiotowego postępowania, oraz mogą być stosowane w służbie zdrowia zgodnie z ustawą : - dla wyrobów kwalifikowanych jako wyroby medyczne zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) - dla wyrobów kwalifikowanych jako produkty kosmetyczne zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach Dz. U. nr 42 poz. 473 z 2001r. z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) - dla wyrobów kwalifikowanych jako biobójcze zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych ( Dz. U. Nr 175, poz. 1433 i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 17 stycznia 2003 r. Dz. U. nr 16 poz.150 wraz z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi), (jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich dokumentów) - oświadczenie, że Wykonawca przedłoży wyżej wymienione dokumenty na żądanie zamawiającego. Dotyczy Pakietów nr 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14, 15, 16: - Opis - charakterystyka - przedmiotu oferty wydana przez producenta lub wykonawcę w formie aktualnych ulotek, folderów i parametrów, w odniesieniu do każdej pozycji z pakietu, zawierająca opis, zastosowanie, właściwości, skład chemiczny, zużycie produktu, itp. - dodatkowo dla produktów kwalifikowanych jako niebezpieczne - Karta charakterystyki produktów niebezpiecznych zgodna z aktualnymi przepisami. W.w dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oprócz dokumentów wymienionych wyżej, wszystkie oferty powinny zawierać: 1. Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy 2. Załącznik nr 2 do SIWZ - Form. asortymentowo - cenowy - parafowany na każdej stronie 3. Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy - parafowany na każdej stronie 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. - Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Wszystkie dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca udostępni Zamawiającemu oryginały w.w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, Telefon/Fax.: 015 846 26 51, godziny pracy: 7:00 - 14:35, Cena SIWZ: 40,00ZŁ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, Sekretariat, godziny pracy: 7:00 - 14:35..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej Nr 1117R relacji Tarnowska Wola - Wola Baranowska w km 7+743 (JNI 01013882) nad rzeką Trześniówka w miejscowości Ślęzaki
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/102/2024 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Sukcesywna dostawa środków czystości, środków higienicznych oraz chemii gospodarczej dla DPS Piłka-Zamyślin w 2025 roku
- Dostawa zestawów do detekcji mutacji, odczynników umożliwiających wykonanie reakcji odwrotnej transkrypcji do diagnostyki nowotworów (...), w podziale na 21 części.
- Dostawa preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia oraz materiałów do sterylizacji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej w 2025 roku
- Sukcesywny zakup i dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
- Dostawa środków czystości do magazynu na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku sp. z o.o
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.