eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninBudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na oś. Pawłówek w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Konin: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na oś. Pawłówek w Koninie
Numer ogłoszenia: 279343 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, fax. (063) 2401135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na oś. Pawłówek w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania: 1. Budowę sieci wodociągowej o łącznej długości 856,0 mb w tym: - z rur PE fi 110/6,6 mm o łącznej długości L=487,5 mb - z rur PE fi 90/5,4 mm o łącznej długości L=368,5 mb - przyłącza wodociągowe fi 32 mm (9 szt) o łącznej długości 39,5 mb. 2. Budowę kanalizacji sanitarnej w tym: - kolektor sanitarny grawitacyjny z rur PVC-U SN 8 fi 200 o łącznej długości L = 1003,0 mb - przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN 8 fi 160 o łącznej długości L = 249,5 mb - 37 szt. 3. Budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej o łącznej długości L= 814,0 mb, w tym: - z rur PVC-U SN 8 fi 400 mm o łącznej długości L=114 mb - z rur PVC-U SN 8 fi 315 mm o łącznej długości L=523,5 mb - z rur PVC-U SN 8 fi 250 mm o łącznej długości L=176,5 mb 4. Roboty drogowe w zakresie rozbiórki i odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane w postępowaniu wadium - 40.000,00 zł,-

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki tj: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonawstwie podobnych robót, wyrażające się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie - sieci wodociągowych o średnicy nie mniejszej niż 110 mm, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy nie mniejszej niż 200 mm, - sieci kanalizacji deszczowej o średnicy nie mniejszej niż 400 mm. Należyte wykonanie robót musi być udokumentowane. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Kierownikiem budowy, który winien posiadać : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 3 budowach sieci sanitarnych, Kierownik budowy musi być wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - posiadają środki finansowe lub zdolności kredytową nie mniejszą niż 380.000 zł. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie 5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1,pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 6. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej .Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - sieci wodociągowych o średnicy nie mniejszej niż 110 mm, - sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy nie mniejszej niż 200 mm, - sieci kanalizacji deszczowej o średnicy nie mniejszej niż 400 mm. + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają wspólny ww. wykaz. 3.Dokumenty potwierdzające ,że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r., Nr 5, poz.42 z poźn. zm.). 4. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia ,że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. - polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę wymaganą w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. 6.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 133,00 zł,-) można też odebrać w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 13.11.2008r..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Konin ,Plac Wolności 1 , pokój nr 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.