Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-25
Białystok: Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury specjalistycznej z podziałem na 14 części na potrzeby działalności naukowo-badawczej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 279371 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury specjalistycznej z podziałem na 14 części na potrzeby działalności naukowo-badawczej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na: dostawę aparatury specjalistycznej z podziałem na 14 części na potrzeby działalności naukowo-badawczej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 39.71.11.20-6, 38.43.30.00-9, 38.65.16.00-9, 33.14.16.41-5, 33.17.22.00-8, 42.93.11.00-2, 33.16.90.00-2, 33.19.20.00-2, 48.18.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA WYKONAWCY W OKOLICZNOŚCIACH , O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST. 1 USTAWY PZP ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawców i oparty będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W CELU WYKAZANIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW, O KTÓRYCH MOWA W ART. 22 UST. 1 USTAWY PZP, KTÓRYCH OPIS SPOSOBU OCENY SPEŁNIANIA ZOSTAŁ DOKONANY W NINIEJSZEJ SIWZ, ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: 1) Wykazu wykonanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
3. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1) prospekty producentów aparatury. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załącznikach 2 i 3 do SIWZ. Jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji aparatu lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru. Uwaga. W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 2 oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 2) Certyfikaty zgodności CE świadczące o zgodności urządzenia z europejskimi normami bezpieczeństwa (szczegółowy wykaz dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4.2) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2) - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem - pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2) oraz jej podpisem. 4.3)wypełnioną Tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - załącznik Nr 2 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę), 4.4) wypełnioną Tabelę Oceny Technicznej - załącznik Nr 3 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę). 4.5) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć załącznik Nr 6 do SIWZ). 4.6) wypełniony załącznik Nr 9 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a. konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b. zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, c. zmiana jest korzystna dla Kupującego, d. istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 Umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany Umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ, w tym być serwisem autoryzowanym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja d/s Zamówień Publicznych
ul. Mickiewicza 2c, 15-222 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UMB ul. Jana Kilińskiego 1 15-089 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw do mikropłytek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do mikropłytek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do analizy białek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do analizy białek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka niskotemperaturowa A.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spektrofotometr UV-VIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spektrofotometr UV-VIS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zamrażarka głębokiego mrożenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka głębokiego mrożenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kamera typu DS-Fi1-L2 lub rów-noważna z łącznikiem do mikrosko-pu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera typu DS-Fi1-L2 lub rów-noważna z łącznikiem do mikrosko-pu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 30
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw sond okołonaczyniowych z respiratorem dla małych zwierząt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sond okołonaczyniowych z respiratorem dla małych zwierząt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5, 33.17.22.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zamrażarka niskotemperaturowa B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamrażarka niskotemperaturowa B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Ocena techniczna - 25
- 3. Warunki gwarancji - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wirówka hematokrytowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówka hematokrytowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 30
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Aparat EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 30
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw narzędzi chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw narzędzi chirurgicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Fotel otolaryngologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel otolaryngologiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Program typu miniIRIS lub równoważ-ny wraz z urządzeniami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program typu miniIRIS lub równoważ-ny wraz z urządzeniami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena techniczna - 30
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Basen hermetyczny do przechowywania zwłok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Basen hermetyczny do przechowywania zwłok.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.94.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 30
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.