Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-25
Łaziska Górne: Załadunek , transport i unieszkodliwianie/odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Łaziskach Górnych
Numer ogłoszenia: 279397 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Załadunek , transport i unieszkodliwianie/odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Łaziskach Górnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek, transport i unieszkodliwianie/ odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu : 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków w Łaziskach Górnych. Orientacyjna ilość osadu do usunięcia o uwodnieniu ok. 75% wynosi około 1.400 Mg podana ilość jest wielkością szacunkową, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości w stosunku do podanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek konsekwencji. Zamówienie obejmuje : - załadunek osadów ściekowych w miejscu ich magazynowania na terenie Oczyszczalni Ścieków w Łaziskach Górnych przy ul. Morcinka - transport uprawnioną jednostką w miejsce unieszkodliwiania/odzysku odpadu. Transport musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych (aktualna decyzja na transport przedmiotowych odpadów). - unieszkodliwienie/odzysk na podstawie aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania/odzysku osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z poźn. zmian.). - Przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego odpadu objętego zamówieniem spowoduje przeniesienie odpowiedzialności za odpad na Wykonawcę w rozumieniu art. 25, pkt 3 ustawy o odpadach - nie dopuszcza się rolniczego wykorzystania przedmiotowych osadów. Warunki odbioru osadów : - odbiór odwodnionych osadów ściekowych odbędzie się jednorazowo, w terminie ustalonym przez obie strony z uwzględnieniem warunków pogodowych, nie później niż do 29.11.2011r. - ilość osadów będzie ustalana na podstawie ważenia każdej odbieranej partii osadu na wadze legalizowanej. Każde ważenie winno być potwierdzone stosownym dokumentem. Koszty ważenia i dojazdu na wagę leżą po stronie Wykonawcy. - wywóz osadu poza teren oczyszczalni do uprawnionego podmiotu z potwierdzeniem jego wagowej ilości na karcie przekazania odpadu zgodnie z art. 25 i art. 36 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz.628 z późn. zmian.) - Wykonawca musi posiadać zezwolenie na unieszkodliwianie/odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych na terenie województwa śląskiego. - Wykonawca odpowiada za uprzątnięcie terenu i dbałość o czystość dróg dojazdowych. - po zakończeniu, przedłożeniu karty przekazania odpadu i podpisaniu protokołu odbioru, Wykonawca może złożyć fakturę w siedzibie Zamawiającego - zamówienie winno być wykonane zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628) oraz ustawy o ochronie środowiska (Dz.U. Nr 62, poz. 627) oraz przepisami wykonawczymi tych ustaw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania udokumentują posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie transportu oraz gospodarki odpadami będącymi przedmiotem przetargu zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach - Dz.U z 2001 r. Nr 62 poz.628 z póżn. zm.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , których wiedza i oświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia , w szczególności o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali zamówienia polegające na odbiorze transporcie i odzysku komunalnych osadów ściekowych co najmniej dwóch podobnych zamówień każde o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto. Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 3 lat przed upływem terminu składania ofert
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Odpowiednio wypełniony Formularz oferty Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy: Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łaziska Górne -ul.Energetyków 5 , Biuro Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , ul.Energetyków 5 pokój sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.