eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneZaładunek , transport i unieszkodliwianie/odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Łaziskach Górnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Łaziska Górne: Załadunek , transport i unieszkodliwianie/odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Łaziskach Górnych
Numer ogłoszenia: 279397 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241088, 2241452, faks 032 2241420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-laziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Załadunek , transport i unieszkodliwianie/odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni ścieków w Łaziskach Górnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załadunek, transport i unieszkodliwianie/ odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie odpadu : 19 08 05 z Oczyszczalni Ścieków w Łaziskach Górnych. Orientacyjna ilość osadu do usunięcia o uwodnieniu ok. 75% wynosi około 1.400 Mg podana ilość jest wielkością szacunkową, służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości w stosunku do podanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek konsekwencji. Zamówienie obejmuje : - załadunek osadów ściekowych w miejscu ich magazynowania na terenie Oczyszczalni Ścieków w Łaziskach Górnych przy ul. Morcinka - transport uprawnioną jednostką w miejsce unieszkodliwiania/odzysku odpadu. Transport musi być przystosowany do przewozu osadów ściekowych (aktualna decyzja na transport przedmiotowych odpadów). - unieszkodliwienie/odzysk na podstawie aktualnej decyzji na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania/odzysku osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. Nr 62, poz. 628 z poźn. zmian.). - Przekazanie Wykonawcy przez Zamawiającego odpadu objętego zamówieniem spowoduje przeniesienie odpowiedzialności za odpad na Wykonawcę w rozumieniu art. 25, pkt 3 ustawy o odpadach - nie dopuszcza się rolniczego wykorzystania przedmiotowych osadów. Warunki odbioru osadów : - odbiór odwodnionych osadów ściekowych odbędzie się jednorazowo, w terminie ustalonym przez obie strony z uwzględnieniem warunków pogodowych, nie później niż do 29.11.2011r. - ilość osadów będzie ustalana na podstawie ważenia każdej odbieranej partii osadu na wadze legalizowanej. Każde ważenie winno być potwierdzone stosownym dokumentem. Koszty ważenia i dojazdu na wagę leżą po stronie Wykonawcy. - wywóz osadu poza teren oczyszczalni do uprawnionego podmiotu z potwierdzeniem jego wagowej ilości na karcie przekazania odpadu zgodnie z art. 25 i art. 36 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz.628 z późn. zmian.) - Wykonawca musi posiadać zezwolenie na unieszkodliwianie/odzysk ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych na terenie województwa śląskiego. - Wykonawca odpowiada za uprzątnięcie terenu i dbałość o czystość dróg dojazdowych. - po zakończeniu, przedłożeniu karty przekazania odpadu i podpisaniu protokołu odbioru, Wykonawca może złożyć fakturę w siedzibie Zamawiającego - zamówienie winno być wykonane zgodnie z przepisami ustawy o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628) oraz ustawy o ochronie środowiska (Dz.U. Nr 62, poz. 627) oraz przepisami wykonawczymi tych ustaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania udokumentują posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie transportu oraz gospodarki odpadami będącymi przedmiotem przetargu zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach - Dz.U z 2001 r. Nr 62 poz.628 z póżn. zm.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , których wiedza i oświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia , w szczególności o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy , którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali zamówienia polegające na odbiorze transporcie i odzysku komunalnych osadów ściekowych co najmniej dwóch podobnych zamówień każde o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto. Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 3 lat przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Odpowiednio wypełniony Formularz oferty Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy: Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim-laziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łaziska Górne -ul.Energetyków 5 , Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , ul.Energetyków 5 pokój sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.