Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-08
Gdynia: Dostawa sprzętu nurkowego dla statków ratowniczych SAR 3000
Numer ogłoszenia: 279479 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, faks 058 620-53-38, 6607661.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu nurkowego dla statków ratowniczych SAR 3000.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa skafandrów suchych z ocieplaczem, jacketów technicznych, butli do nurkowania, aparatów oddechowych do nurkowania, płetw, latarek wodoszczelnych, noży nurkowych, przyrządów kontrolnych, rękawic , toreb na sprzęt nurkowy oraz zestawu do łączności przewodowej nurków dla statków ratowniczych m/s Pasat i m/s Orkan. Opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.00-1, 32.20.00.00-5, 18.93.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony przez wykonawcę formularz oferty. Wzory formularzy zawarto w załączniku nr 6/I i 6/II do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę/y uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania lub poświadczania za zgodność z oryginałem innych dokumentów składanych wraz z formularzem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych w ofercie. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo wraz z określeniem jego zakresu należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania tych wykonawców -oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sar.gov.pl/SAR/sar.php?mid=41
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10, Zespół ds Zamówień publicznych (piętro II)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10 SEKRETARIAT (piętro II)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii. 2. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. 5. Wszelkie dokumenty, pisma załączone do oferty, które są sporządzone w języku innym niż polski muszą być przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Dokumenty muszą być czytelne. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Zamawiający udostępniana stronie internetowej www.sar.gov.pl wzory formularzy ofert oraz wzory oświadczeń, o których mowa w pkt. III.4.1) i III.4.2) . 8. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania- przewidziane ustawą Pzp- będą udostępnianie na stronie internetowej www.sar.gov.pl w zakładce Zamówienia publiczne - Ogłoszenia, pod nazwą postępowania Dostawa sprzętu nurkowego dla statków ratowniczych SAR 3000 - http://www.sar.gov.pl/SAR/sar.php?mid=41.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu nurkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia obejmuje dostawę skafandrów suchych z ocieplaczem, jacketów technicznych, butli do nurkowania, aparatów oddechowych do nurkowania, płetw, latarek wodoszczelnych, noży nurkowych, przyrządów kontrolnych, rękawic , toreb na sprzęt nurkowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.00-1, 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawu do łączności przewodowej nurków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia obejmuje dostawę zestawu do łączności przewodowej nurków, którego eksploatacja będzie prowadzona w warunkach morskich- Bałtyk-nurkowania do głebokości 50m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy obiektów sportowo-rekreacyjnych wraz z infrastrukturą na terenie Zespołu Wczesnej Edukacji nr 1 (SP nr 45) przy ul. Wiczlińskiej 33 w Gdyni, dzielnica Dąbrowa
- DOSTAWA ODZIEŻY I SPRZĘTU BHP Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI : Część I: dostawa odzieży ochronnej i przedmiotów ochrony indywidualnej Część II: dostawa sprzętu bhp do prac wysokościowych
- "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- "Taktyka straży przybrzeżnej" - "Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku - szkolenie podstawowe"
- Modernizacja 2 odcinków ul. Hutniczej w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości, antybakteryjnego proszku do prania, worków foliowych, ręczników z włókniny oraz środków higienicznych dla potrzeb WOLOiZOL w Gorzycach.
- "Wykonanie sieci łączności bezprzewodowej - postępowanie III"
- Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów do utrzymania zieleni wraz transportem i rozładunkiem do magazynów 32 WOG Zamość.
- "Dostawa środków i artykułów czystościowych dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Sukcesywna dostawa środków higieny i chemii profesjonalnej do utrzymania czystości
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz środków ochrony osobistej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.