eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babicewzmocnienie istniejących dróg gminnych gruntowych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-17

POZYCJA 27947

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Stare Babice: wzmocnienie istniejących dróg gminnych gruntowych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Stare Babice, do kontaktów: Jacek Kłopotowski, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 022 7229536, fax 022 7229536, e-mail: inwestycje@babice-stare.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.babice-stare.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wzmocnienie istniejących dróg gminnych gruntowych destruktem bitumicznym wraz z powierzchniowym utrwaleniem. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Stare Babice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wzmocnienie istniejących dróg gminnych gruntowych zgodnie z wykazem zawartym w dokumentacji przetargowej destruktem bitumicznym o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu wraz z innymi robotami towarzyszącymi zgodnie z SIWZ oraz powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu emulsją i grysami bazaltowymi. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zał. nr 1 - oferta Wykonawcy, Zał. nr 2 - Wykaz sprzętu (co najmniej: koparko ładowarka, równiarka, walec stalowy wibracyjny 10t.; zagęszczarki, samochody ciężarowe); Zał. nr 3 - Potencjał kadrowy (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami drogowymi); Zał. nr 4 - Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego wraz z powierzchniowym utrwaleniem lub nawierzchni asfaltowych na drogach o wartości co najmniej 100 000 zł każda z robót) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia; Zał. nr 5 - Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej; Zał. nr 6 - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu należnego podatku; Zał. nr 7 - Zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek; Zał. nr 8 - Opinia z banku o posiadaniu środków lub o zdolności kredytowej w kwocie co najmniej sześciocyfrowej; Zał. nr 9 - Listy referencyjne od Inwestorów; Parafowany wzór umowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wzmocnienie istniejących dróg gminnych gruntowych zgodnie z wykazem zawartym w dokumentacji przetargowej destruktem bitumicznym o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu wraz z innymi robotami towarzyszącymi zgodnie z SIWZ oraz powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z destruktu emulsją i grysami bazaltowymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w formie przewidzianej w SIWZ i Prawie Zamówień Publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani Wykonawcy: 1) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze; 2) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po spełnieniu warunków SIWZ; 3) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy dwóch podobnych zadań (wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego wraz z powierzchniowym utrwaleniem lub nawierzchni asfaltowych na drogach o wartości co najmniej 100 000 zł każda z robót) zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów 4) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć zał. 3 - Wykaz sprzętu (co najmniej: koparko ładowarka, równiarka, walec stalowy wibracyjny 10t., zagęszczarki, samochody ciężarowe); zał. 4 - Potencjał kadrowy (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami drogowymi) oraz pozostałe załączniki wymienione w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert odbywała się będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczeń, załączników oraz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 - oferta Wykonawcy, Zał. nr 2 - Wykaz sprzętu (co najmniej: koparko ładowarka, równiarka, walec stalowy wibracyjny 10t.; zagęszczarki, samochody ciężarowe); Zał. nr 3 - Potencjał kadrowy (co najmniej jedna osoba z uprawnieniami drogowymi); Zał. nr 4 - Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego wraz z powierzchniowym utrwaleniem lub nawierzchni asfaltowych na drogach o wartości co najmniej 100 000 zł każda z robót) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia; Zał. nr 5 - Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej; Zał. nr 6 - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu należnego podatku; Zał. nr 7 - Zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek; Zał. nr 8 - Opinia z banku o posiadaniu środków lub o zdolności kredytowej w kwocie co najmniej sześciocyfrowej; Zał. nr 9 - Listy referencyjne od Inwestorów; Parafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania na wersję papierowa dokumentacji przetargowej Wykonawca dokonuje płatności w kasie Urzędu Gminy w Starych Babicach i odbiera dokumenty przetargowe. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:05, sala konferencyjna Urzędu Gminy w Starych Babicach, ul. Rynek 32, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.