eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDozór mienia oraz obsługa sekretarska centrali telefonicznej Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21,dozór mienia Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy Autodromu Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 oraz monitowanie ze Stacji Monitorowania sygnałów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego terenu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-17

Gdańsk: Dozór mienia oraz obsługa sekretarska centrali telefonicznej Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21,dozór mienia Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy Autodromu Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 oraz monitowanie ze Stacji Monitorowania sygnałów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego terenu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A
Numer ogłoszenia: 27949 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku , ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 15 26, faks 58 300 15 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pord.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inna jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór mienia oraz obsługa sekretarska centrali telefonicznej Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21,dozór mienia Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy Autodromu Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 oraz monitowanie ze Stacji Monitorowania sygnałów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego terenu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Jednostka Gdańsk: ZADANIE 1A i ZADANIE 1B - dozór mienia na terenie całej nieruchomości Zamawiającego i obsługa znajdujących się w budynku A i budynku B sekretarskich central telefonicznych w PORD w Gdańsku w Jednostce Gdańsk, ul. Równa 19/21. Zakres: ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i zniszczeniem w wyniku aktu wandalizmu, wykonywana przez pracownika (pracowników) ochrony, oraz grupy interwencyjnej ZADANIE 2 - Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze - dozór mienia na terenie całej nieruchomości Zamawiającego w Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5. Zakres: ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i zniszczeniem w wyniku aktu wandalizmu, wykonywana przez pracownika (pracowników) ochrony, oraz grupy interwencyjnej ZADANIE 3 - Oddział w Gdyni - monitowanie całej nieruchomości Zamawiającego ze Stacji Monitorowania sygnałów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego terenu PORD w Gdańsku Oddziale w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A, Zakres: ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i zniszczeniem w wyniku aktu wandalizmu, wykonywana przez pracownika (pracowników) Stacji Monitorowania oraz grupy interwencyjnej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 64.21.42.00-1, 71.73.00.00-4, 64.22.81.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: ZADANIE 1A i ZADANIE 1B-7 000,00zł; ZADANIE 2-2 000,00 zł; ZADANIE 3-1 000,00 zł;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny ww. warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę wykaz wykonanych/wykonywanych usług dozoru mienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym Wykonawca wykaże wartości, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz w oparciu o załączone przez Wykonawcę dowody (minimum trzy, w tym co najmniej dwa dotyczące ochrony obiektów użyteczności publicznej, o wartości usługi brutto minimum: ZADANIE 1A i ZADANIE 1B - 400 000,00 zł każdy ZADANIE 2 - 130 000,00 zł każdy ZADANIE 3 - 66 000,00 zł każdy wraz z informacją w treści tych dowodów czy usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenia podmiotów, na których rzecz ww. usługi były wykonywane z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych oświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia podmiotów, na rzecz których ww. usługi były lub są wykonywane , może załączyć własne oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w punkcie 5.2 powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny ww. warunku w oparciu o dostarczoną przez Wykonawcę opłaconą polisę a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę brutto nie mniejszą niż: ZADANIE 1A i ZADANIE 1B - 400 000,00 zł ; ZADANIE 2 - 130 000,00 zł ; ZADANIE 3 - 66 000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

*W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykazali brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp. *Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. *Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy pkt. 6.3.1. *Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. * Z dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. *Załączone dokumenty muszą być oryginałami lub kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a dane zawarte w formularzach powinny mieć treść zgodną z załączonymi do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Oprócz wypadków wymienionych w treści Kodeksu Cywilnego, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego jemu z tytułu wykonania części zamówienia. Odstąpienie od umowy nie rodzi roszczeń odszkodowawczych ani nie stanowi podstawy do naliczania kar umownych. 2. Zmiana którejkolwiek z osób wyznaczonych do wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy, lecz wymagane jest pisemne powiadomienie drugiej strony umowy o zaistniałej zmianie. 3. Każda zmiana niniejszej umowy dla swej ważności wymaga formy pisemnej. 4. W przypadku zmian, które będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania przez Wykonawcę ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. możliwa będzie zmiana wysokości wynagrodzenia w zakresie wynikającym z ww. zmian. 5. Zamawiający nie dopuszcza innych zmian umowy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, budynek A (dwukondygnacyjny), I piętro, pokój nr 120 www.pord.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Ośrodek Ruchu Drogowego w Gdańsku, ul. Równa 19/21, 80-067 Gdańsk, budynek A (dwukondygnacyjny), I piętro, pokój nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dozór mienia oraz obsługa sekretarska centrali telefonicznej Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21,dozór mienia Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy Autodromu Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 oraz monitowanie ze Stacji Monitorowania sygnałów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego terenu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Jednostka Gdańsk: ZADANIE 1A i ZADANIE 1B - dozór mienia na terenie całej nieruchomości Zamawiającego i obsługa znajdujących się w budynku A i budynku B sekretarskich central telefonicznych w PORD w Gdańsku w Jednostce Gdańsk, ul. Równa 19/21. Zakres: ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i zniszczeniem w wyniku aktu wandalizmu, wykonywana przez pracownika (pracowników) ochrony oraz grupy interwencyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 64.21.42.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji grupy interwencyjnej (nie dłuższy niz 10 minut) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dozór mienia oraz obsługa sekretarska centrali telefonicznej Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21,dozór mienia Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy Autodromu Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 oraz monitowanie ze Stacji Monitorowania sygnałów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego terenu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - Ośrodek Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze - dozór mienia na terenie całej nieruchomości Zamawiającego w Ośrodku Doskonalenia Techniki Jazdy Autodrom Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5. Zakres: ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i zniszczeniem w wyniku aktu wandalizmu, wykonywana przez pracownika (pracowników) ochrony oraz grupy interwencyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji grupy interwencyjnej (nie dłuższy niz 10 minut) - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dozór mienia oraz obsługa sekretarska centrali telefonicznej Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku, Jednostka Gdańsk, ul. Równa 19/21,dozór mienia Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy Autodromu Pomorze w Pszczółkach, ul. Żuławska 5 oraz monitowanie ze Stacji Monitorowania sygnałów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego terenu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku Oddział w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 - Oddział w Gdyni - monitowanie całej nieruchomości Zamawiającego ze Stacji Monitorowania sygnałów systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego terenu PORD w Gdańsku Oddziale w Gdyni, ul. Opata Hackiego 10A, Zakres: ochrona powierzonego mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i zniszczeniem w wyniku aktu wandalizmu, wykonywana przez pracownika (pracowników) Stacji Monitorowania oraz grupy interwencyjnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.73.00.00-4, 64.22.81.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. czas reakcji grupy interwencyjnej (nie dłuższy niz 10 minut) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.