Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Lublin: Wykonanie inwentaryzacji budynków położonych w Lublinie - IX części
Numer ogłoszenia: 279571 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, fax. 081 4663001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budynków położonych w Lublinie - IX części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji budynków położonych w Lublinie - IX części. Część I - wykonanie inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych położonych w Lublinie przy ul. Zamojskiej 33 celem sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 40 (obręb 34, arkusz 5) o pow. 1923 m2, KW 171680 Powierzchnia całkowita budynków 1.402,14 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 22, lokali użytkowych - 7. Część II - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Zamojskiej 37 (budynek frontowy) celem sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 42 (obręb 34, arkusz 5) o pow. 2208, KW 145987. Powierzchnia całkowita budynku 1.306,60 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 24, lokali użytkowych- 5 . Część III - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 38a celem sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 155 (obręb 25, arkusz 3) o pow. 321 m2, KW 245544. Powierzchnia całkowita budynku 344,13 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 4. Część IV - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie przy Al. Racławickich 13 celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej oraz prawie użytkowania wieczystego działki gruntu. Działka nr 83/6 (obręb 26, arkusz 3) o pow. 531 m2, KW 29239. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 2023 m2 - ilość lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy - 3 oraz lokali mieszkalnych stanowiących własność osób fizycznych - 31. Część V - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy Al. J. Piłsudskiego 17 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 40/2 (obręb 22, ar. 4) o pow. 3213 m2, KW 178321. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 408 m2. Część VI - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy ul. Zana 14 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 13 (obręb 21, ark. 5) o pow. 2278 m2, KW 173473. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 971 m2. Część VII - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy ul. Krężnickiej 125,125a celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 55/2 (obręb 50, ark. 1) o pow. 1662 m2, KW 198533. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 273 m2. Część VIII - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalno-usługowego położonego w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 29 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 12 (obręb 34, ark. 1) o pow. 675 m2, KW 2491. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 750 m2. Część IX - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Lublinie przy ul. Pozytywistów 16 celem umożliwienia ustanowienia odrębnej własności lokali, stanowiącego własność Gminy Lublin, usytuowanego na działkach ewidencyjnych nr 196/2, 196/26, 196/57 (obręb 28, ark. 6) o łącznej pow. 6617 m2, uregulowanych w KW 109340 i KW 216293. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 3.486 m2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dot. części IV Wykonawca powinien: 1. Dokonać inwentaryzacji obejmującej pomiar wszystkich lokali wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz pomiar części wspólnych poszczególnych budynków (klatki schodowe, suszarnie, wózkownie, strychy itp.). Wynik każdego pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę oraz osobę użytkującą lokal (najemcę lub osobę z nim zamieszkującą, pracownika administracji lub właściciela lokalu). 2. Przy pomiarze lokali stanowiących własność osób innych niż Gmina (lokali wyodrębnionych) należy w ostatecznym rozliczeniu nieruchomości przyjąć powierzchnię z pomiaru, jeżeli różni się ona o +/- 0,5 m2 od powierzchni wynikającej z aktu własności (wpisu w księdze wieczystej prowadzonej dla danego lokalu mieszkalnego). W innym przypadku należy do rozliczenia nieruchomości przyjąć powierzchnię dotychczasową. 3. Ustalona powierzchnia użytkowa nieruchomości winna być sumą powierzchni użytkowych poszczególnych lokali mieszkalnych. 4. Dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę dla części IV powinna zawierać: a) rysunki rzutów kondygnacji budynku z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń, wszystkich lokali wyodrębnionych i do wyodrębnienia, b) wykaz powierzchni lokali i części wspólnych, c) zestawienie powierzchni lokali oraz części wspólnych (np. korytarze, pralnie, suszarnie itp.), d) klauzulę zarządcy nieruchomości, że sporządzona inwentaryzacja zgodna jest ze stanem faktycznym występującym na nieruchomości, e) protokoły pomiaru lokali, f) rozliczenie udziałów w działce gruntu i częściach wspólnych budynku przypadających na poszczególne lokale, g) dokumentację fotograficzną budynku 5. Dokumentacja winna być sporządzona w dwu jednobrzmiących egzemplarzach. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia dot. części I, II, III i V, VI, VII, VIII i IX Wykonawca powinien: 1. Dokonać inwentaryzacji obejmującej pomiar wszystkich lokali wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi oraz pomiar części wspólnych poszczególnych budynków (klatki schodowe, suszarnie, wózkownie, strychy itp.). Wynik każdego pomiaru winien być potwierdzony protokołem podpisanym przez Wykonawcę oraz osobę użytkującą lokal (najemcę lub osobę z nim zamieszkującą, pracownika administracji). 2 Ustalić, aby suma wykazanych liczników i przyjęty mianownik, zamykała się do jedności. 3. Dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę dla. części I, II, III, V, VI, VII, VIII, IX powinna zawierać: a) rysunki rzutów kondygnacji budynku z oznaczeniem rodzajów pomieszczeń,, wszystkich lokali do wyodrębnienia oraz pomieszczeń przynależnych do lokali, b) wykaz powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych i części wspólnych, c) zestawienie powierzchni lokali, pomieszczeń przynależnych oraz części wspólnych (np. korytarze, pralnie, suszarnie itp.), d) klauzulę zarządcy nieruchomości, że sporządzona inwentaryzacja zgodna jest ze stanem faktycznym występującym na nieruchomości, e) protokoły pomiaru lokali, f) rozliczenie udziałów w działce gruntu i częściach wspólnych budynku przypadających na poszczególne lokale, g) dokumentację fotograficzną budynku. 4 Dokumentacja winna być sporządzona w dwu jednobrzmiących egzemplarzach. Wykonawca we własnym zakresie zbierze niezbędną do wykonania zamówienia dokumentację. Wykonawca składający ofertę na wykonanie więcej niż jednej części zamówienia winien podać w ofercie warunki wykonania każdej części zamówienia oddzielnie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe (świadectwa), rzeczoznawcy majątkowego, nadane w trybie art.191,192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004r Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej oraz wpisaną do centralnego rejestru rzeczoznawców. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (według załącznika nr 3). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Uprawnienia zawodowe (świadectwa), rzeczoznawcy majątkowego, nadane w trybie art.191,192 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2004r Nr 261, poz. 2603 ze zm.) przez właściwego ministra do spraw budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócenie terminu realizacji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1 pokój nr 7, po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w budynku Urzędu Miasta przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5,00 zł + koszty przesyłki).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, 20-950 Lublin Pl. Litewski 1, pokój nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - wykonanie inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych położonych w Lublinie przy ul. Zamojskiej 33 celem sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 40 (obręb 34, arkusz 5) o pow. 1923 m2, KW 171680 Powierzchnia całkowita budynków 1.402,14 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 22, lokali użytkowych - 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - wykonanie inwentaryzacji budynków wielomieszkaniowych położonych w Lublinie przy ul. Zamojskiej 33 celem sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 40 (obręb 34, arkusz 5) o pow. 1923 m2, KW 171680 Powierzchnia całkowita budynków 1.402,14 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 22, lokali użytkowych - 7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Zamojskiej 37 (budynek frontowy) celem sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 42 (obręb 34, arkusz 5) o pow. 2208, KW 145987. Powierzchnia całkowita budynku 1.306,60 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 24, lokali użytkowych- 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Zamojskiej 37 (budynek frontowy) celem sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 42 (obręb 34, arkusz 5) o pow. 2208, KW 145987. Powierzchnia całkowita budynku 1.306,60 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 24, lokali użytkowych- 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 38a celem sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 155 (obręb 25, arkusz 3) o pow. 321 m2, KW 245544. Powierzchnia całkowita budynku 344,13 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - wykonanie inwentaryzacji budynku wielomieszkaniowego położonego w Lublinie przy ul. Wojciechowskiej 38a celem sprzedaży lokali mieszkalnych stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta Lublin. Działka nr 155 (obręb 25, arkusz 3) o pow. 321 m2, KW 245544. Powierzchnia całkowita budynku 344,13 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie przy Al. Racławickich 13 celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej oraz prawie użytkowania wieczystego działki gruntu. Działka nr 83/6 (obręb 26, arkusz 3) o pow. 531 m2, KW 29239. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 2023 m2 - ilość lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy - 3 oraz lokali mieszkalnych stanowiących własność osób fizycznych - 31.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - wykonanie inwentaryzacji budynku położonego w Lublinie przy Al. Racławickich 13 celem sprostowania udziałów w nieruchomości wspólnej oraz prawie użytkowania wieczystego działki gruntu. Działka nr 83/6 (obręb 26, arkusz 3) o pow. 531 m2, KW 29239. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 2023 m2 - ilość lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy - 3 oraz lokali mieszkalnych stanowiących własność osób fizycznych - 31.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy Al. J. Piłsudskiego 17 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 40/2 (obręb 22, ar. 4) o pow. 3213 m2, KW 178321. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 408 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy Al. J. Piłsudskiego 17 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 40/2 (obręb 22, ar. 4) o pow. 3213 m2, KW 178321. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 408 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy ul. Zana 14 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 13 (obręb 21, ark. 5) o pow. 2278 m2, KW 173473. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 971 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy ul. Zana 14 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 13 (obręb 21, ark. 5) o pow. 2278 m2, KW 173473. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 971 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy ul. Krężnickiej 125,125a celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 55/2 (obręb 50, ark. 1) o pow. 1662 m2, KW 198533. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 273 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - wykonanie inwentaryzacji budynku usługowego położonego w Lublinie przy ul. Krężnickiej 125,125a celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 55/2 (obręb 50, ark. 1) o pow. 1662 m2, KW 198533. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 273 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalno-usługowego położonego w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 29 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 12 (obręb 34, ark. 1) o pow. 675 m2, KW 2491. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 750 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalno-usługowego położonego w Lublinie przy ul. Lubartowskiej 29 celem wyodrębnienia i sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących własność Gminy Lublin. Działka nr 12 (obręb 34, ark. 1) o pow. 675 m2, KW 2491. Powierzchnia całkowita budynku wynosi 750 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Lublinie przy ul. Pozytywistów 16 celem umożliwienia ustanowienia odrębnej własności lokali, stanowiącego własność Gminy Lublin, usytuowanego na działkach ewidencyjnych nr 196/2, 196/26, 196/57 (obręb 28, ark. 6) o łącznej pow. 6617 m2, uregulowanych w KW 109340 i KW 216293. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 3.486 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX - wykonanie inwentaryzacji budynku mieszkalnego położonego w Lublinie przy ul. Pozytywistów 16 celem umożliwienia ustanowienia odrębnej własności lokali, stanowiącego własność Gminy Lublin, usytuowanego na działkach ewidencyjnych nr 196/2, 196/26, 196/57 (obręb 28, ark. 6) o łącznej pow. 6617 m2, uregulowanych w KW 109340 i KW 216293. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 3.486 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu realizacji - 5
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
- Organizacja szkoleń z zakresu BHP dla członków - wolontariuszy Grup Pomocy Humanitarnej PCK
- Dostawa rękawic medycznych
- Usługi ochrony osób i mienia
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (4 części) - edycja 2/2025
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 2
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 1/2025
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Wykonanie wycen nieruchomości w 2025 roku dla Wydziału Zarządzania Nieruchomościami - lokale mieszkalne i użytkowe
- Wycena wartości aktywów na potrzeby sporządzenia bilansu otwarcia likwidacji, wycena możliwego do uzyskania czynszu za najem rzeczy oraz wycena rzeczy
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.