eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielka WieśBudowa budynku szkoły wraz z instalacjami wewnętrznymiwod-kan., c.o., gazową, elektryczną, zagospodarowaniem terenu obejmującym drogę wewnętrzną, parkingi oraz odwodnieniem i przekładką przyłącza kanalizacji sanitarnej na odcinku A - B na dz. Nr 257 w mie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-14

Wielka Wieś: Budowa budynku szkoły wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan., c.o., gazową, elektryczną, zagospodarowaniem terenu obejmującym drogę wewnętrzną, parkingi oraz odwodnieniem i przekładką przyłącza kanalizacji sanitarnej na odcinku A - B na dz. Nr 257 w miejscowości Modlnica gmina Wielka Wieś
Numer ogłoszenia: 279612 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielka Wieś , ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, woj. małopolskie, tel. 012 4191704, faks 012 4191705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielka-wies.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku szkoły wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan., c.o., gazową, elektryczną, zagospodarowaniem terenu obejmującym drogę wewnętrzną, parkingi oraz odwodnieniem i przekładką przyłącza kanalizacji sanitarnej na odcinku A - B na dz. Nr 257 w miejscowości Modlnica gmina Wielka Wieś.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku szkoły wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan., c.o., gazową, elektryczną, zagospodarowaniem terenu obejmującym drogę wewnętrzną, parkingi oraz odwodnieniem i przekładką przyłącza kanalizacji sanitarnej na odcinku A - B na dz. Nr 257 w miejscowości Modlnica gmina Wielka Wieś 1.1 Szkoła będąca przedmiotem zamówienia jest zaprojektowana jako wolnostojący, nowy obiekt, budowany od podstaw, na działce szkolnej, Szkoły Podstawowej w miejscowości Modlnica w ramach rozbudowy istniejącej substancji szkolnej. Projektowany budynek szkoły usytuowany jest w centralnej części działki szkolnej nr 257 w miejscowości Modlnica. Budynek jest obiektem czterokondygnacyjnym w tym podpiwniczenie i poddasze użytkowe. Budynek fundowany jest na płycie żelbetowej grubości 60 cm. Ściany piwnic żelbetowe grubości 25 cm, nadziemne z pustaków ceramicznych o gr. 30 cm + ocieplenie styropianem + warstwa cienkowarstwowego tynku. Ściany wewnętrzne nośne z pustaków ceramicznych gr. 30 cm, działowe z cegły kratówki na zaprawie cementowo-wapiennej gr. 12 cm. Stropy żelbetowe wylewane na mokro. Schody żelbetowe płytowe monolityczne wylewane na mokro. Dach wielospadowy symetryczny na rzucie H o konstrukcji jętkowej z drewna C 27 kryty blachą dachówko podobną. Stolarka drewniana. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne kat. 3 + gładź gipsowa. Wykończenie ścian, farby lateksowe. Posadzki - płytki gressowe, wykładziny PVC, wykładziny dywanowe Budynek Szkoły posiada niżej określoną charakterystykę: - kubatura - 5.375 m3 - powierzchnia zabudowy - 524 m2 - powierzchnia użytkowa - 1.178,24 m2 - powierzchnia całkowita - 1.731,00 m2 1.2 Budynek wyposażony jest w instalacje: - wodno-kanalizacyjną + przyłącz wody i kanalizacji - gazową + przyłącz gazu - centralnego ogrzewania wraz z kotłownią gazową - elektryczną w tym: sygnalizacji alarmu pożaru, telewizji dozorowej, sygnalizacji włamania i napadu, lokalnej sieci komputerowej, wewnętrznej sieci telefonicznej, nagłośnienia, oświetlenia wewnętrznego, oświetlenia zewnętrznego, gniazd wtykowych, gniazd wtykowych dedykowanych, odgromowa - przyłącz kablowy + oświetlenie terenu - przyłącz telekomunikacyjny 1.3 W ramach realizacji zamówienia jak w tytule należy wykonać: - roboty ziemne związane z przygotowaniem i zagospodarowaniem terenu - przebudowę przyłącza kanalizacyjnego oraz likwidacja osadnika. - zagospodarowanie placu budowy wraz z dojazdem, doprowadzeniem mediów (woda, prąd) i wygrodzeniem szczelnym od czynnego budynku szkolnego. - roboty ziemne związane ze stanem zerowym - stan zerowy i surowy - roboty wykończeniowe - roboty instalacyjne wewnętrzne (wod-kan, gaz, c.o., elektr.) - wyposażenie budynku w meble i sprzęt - przyłącza wod-kan, gaz, elektr. telekom. - drogi parkingi, chodniki, amfiteatr - ogrodzenie - oświetlenie terenu - zagospodarowanie terenu w tym ukształtowanie, zieleń, mała architektura, boisko trawiaste 1.4 Dotychczasowe zainwestowanie działki szkolnej przedstawia się następująco: - budynek szkoły podstawowej wraz złącznikiem sanitarno dydaktycznym i salą gimnastyczną - budynek przedszkola - parking wraz z dojazdem o nawierzchni z kostki brukowej - wielofunkcyjne boisko sportowe o nawierzchni z trawy syntetycznej - ogrodzenie terenu działki wraz z bramą wjazdową - przez teren budowy przebiega przyłącz grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej przewidzianej do przebudowy oraz sieć kanalizacji ciśnieniowej wraz z kablem zasilającym pompownię strefową. Na działce występuje również żelbetowy osadnik (szambo) o wymiarach 8 m x 3 m x 4 m zapełniony do 100% objętości osadem i nie opróżniany od kilkudziesięciu lat z uwagi na brak dojazdu. Osadnik ten jest przewidziany do likwidacji w ramach niniejszej inwestycji szkolnej. 1.5 Szczegółowy zakres robót jaki pozostaje do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określony jest w projektach budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznej, które to dokumenty stanowią podstawę do opracowania przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego. UWAGA! W kosztorysach ofertowych należy, pod rygorem odrzucenia oferty, przyjąć materiały i technologie gwarantujące parametry i standard narzucony w dokumentacji projektowej wszystkich branż. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : 1) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, 2) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, 3) warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych , 4) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, przy czym w razie sprzeczności pomiędzy tymi źródłami, pierwszeństwo stosowania mają aktualne obowiązujące przepisy prawne. 3. W cenie ryczałtowej należy uwzględnić wszelkie roboty i czynności nie objęte zakresem przedmiotowym zamówienia i nie ujęte w przedmiarach robót, a których konieczność wykonania wyniknęła z dokumentacji, a bez których pełne zrealizowanie zakresu przedmiotowego zamówienia stałoby się niemożliwe lub znacznie utrudnione. - Wykonawca zdając sobie sprawę z prac jakie należy wykonać, ich znaczenia oraz ich rodzaju zobowiązany jest przez wiedzę zawodową w swojej specjalności uzupełnić szczegóły, które mogły być pominięte w dokumentacji i uwzględnić je w kosztach. - Podstawą sporządzenia kosztorysu ofertowego są w równej mierze opis techniczny dokumentacji wszystkich branż, rysunki dokumentacji wszystkich branż, SIWZ, wiedza zawodowa wykonawcy oraz obowiązujące normy i przepisy. - Określenie przedmiotu zamówienia jak w niniejszej specyfikacji i załączonych przedmiarach robót nie zwalnia wykonawcy od dokładnego zapoznania się z dokumentacją techniczną, celem opracowania własnego przedmiaru robót, bowiem przedmiar ten ma stanowić podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. - Cena ofertowa jest ryczałtową ceną ostateczną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wadium w kwocie 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponad to Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1/ wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 3 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości ogólnej co najmniej 1,5 mln zł każda. Inwestycje powinny być zrealizowane kompleksowo przez Wykonawcę na zasadzie generalnego wykonawstwa .Udział procentowy poszczególnych branż w każdej ze zrealizowanej inwestycji winien kształtować się w granicach: - roboty ogólnobudowlane - ok. 70% ? 10 % - instalacje sanitarne - ok. 15%? 5% - instalacje elektryczne ok. 15%? 5 % Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę obiektów kubaturowych wykonanych w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1.500 m3 każda 2/ mieć w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót z uprawnieniami wod-kan oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót z uprawnieniami elektrycznymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 3/ mieć w dyspozycji sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-ładowarka - szt.1 - samochody samowyładowcze- szt. 1 - rusztowanie o wys. do 20 m - wyciąg przyścienny 4/dysponować własnymi środkami finansowymi lub kredytem obrotowym lub promesą kredytową lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln. złotych. 5/posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 2 mln zł 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 2mln zł 1.7 Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana od wykonawców zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż 1 ml złotych 1.8 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wymagane minimum potencjału kadrowego to: - kierownik budowy z uprawnieniami konstrukcyjno budowlanymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownik robót z uprawnieniami wod-kan oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownik robót z uprawnieniami elektrycznymi oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - pracownicy fizyczni w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia 1.9. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.10. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.11. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. Wymagane minimum:3 roboty budowlane , o wartości ogólnej co najmniej 1,5 mln zł każda. Inwestycje powinny być zrealizowane kompleksowo na zasadzie generalnego wykonawstwa . Udział procentowy poszczególnych branż w każdej ze zrealizowanej inwestycji winien kształtować się w granicach: - roboty ogólnobudowlane - ok. 70%? 10 % - instalacje sanitarne - ok. 15%? 5 % - instalacje elektryczne ok. 15 % ? 5 % Za roboty tego samego rodzaju Zamawiający uzna budowę obiektów kubaturowych wykonanych w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 1.500 m3 każda. 1.12 Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 1.13 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz .Wymagane minimum potencjału technicznego to: - koparko-ładowarka - szt.1 - samochody samowyładowcze- szt. 1 - rusztowanie o wys. do 20 m - wyciąg przyścienny 1.14 Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielka-wies.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Wielka Wieś, ul. Wesoła 48, 32-089 Wielka Wieś, Biuro Obsługi Interesantów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.