To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 27961 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Kraków: Sukcesywna dostawa przetworów mleczarskich i margaryny dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 22102
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów, krajowy numer identyfikacyjny
000293172, ul.
ul. Helclów
2,
31-148
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126330828, faks
126343151, e-mail
sekretariat@dpshelclow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.dpshelclow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa przetworów mleczarskich i margaryny dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 31 grudnia 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS.271.1.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów mleczarskich i margaryn dla Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helclów w Krakowie. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy. 3. Wszystkie dostarczone Zamawiającemu produkty, w ramach Umowy mają spełniać odpowiednie wymagania ilościowe i jakościowe, bezpośrednio po dostarczeniu przez Wykonawcę. 4. Produkty równoważne - mają to być produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, aniżeli uwzględnione w Załączniku Nr 1 do Umowy. 5. Dostarczony towar będący przedmiotem Umowy ma być: 1) świeży, pierwszej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, 2) posiadający aktualne terminy przydatności do spożycia podane na opakowaniu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w Wykazie Asortymentu, stanowiącym Załącznik Nr 1, 3) produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia mają posiadać co najmniej 1 miesięczną datę przydatności do spożycia - licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego, 4) prawidłowo opakowany, oznakowany i dostarczany (pojemniki, worki foliowe nieuszkodzone, czyste), 5) wolny od wad uniemożliwiających jego spożycie, 6) oznakowany etykietą zawierającą: a) nazwy środka spożywczego, b) wagę towaru, c) wykaz składników występujących w środku spożywczym, d) termin przydatności do spożycia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanych towarów, tj. zapewnienia specjalistycznego środka transportu odpowiedniego dla przewożonych produktów objętych niniejszą Umową zgodnie z obowiązującymi przepisami, pod rygorem nieprzyjęcia dostawy przez Zamawiającego oraz do zachowania tzw. ciągu chłodniczego ( transportu i przechowywania wyrobów mleczarskich w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie), 2) załączenia do każdorazowej dostawy towaru Handlowego Dokumentu Identyfikacyjnego, 3) przy każdorazowej dostawie do odpowiedniego zabezpieczenia towaru na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu, 4) w przypadku towarów dostarczanych w opakowaniach - dostarczyć zamówioną ilości towaru netto, tj. nie wliczana waga opakowania np. (kartonów, sznurków, foli, siatek),w wagę zamówionego towaru, 5) do odbioru opakowań zbiorczych (nie dotyczy opakowań indywidualnych produktu), tj. kartonów; pudeł; folii, po dostarczonym Zamawiającemu towarze, co najmniej 1 razy w tygodniu, 6) nieodpłatnego użyczenia pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego - na okres do następnej dostawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
15540000-5,
15551000-5,
15431100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT126470.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 132793.55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie przepisu art. 66 ust. 1 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2015, poz. 2164 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów mleczarskich i margaryny dla Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, w okresie od dnia zawarcia Umowy do dnia 31 grudnia 2017 roku. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, jedyna oferta Wykonawcy - Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej, 34-600 Limanowa, ul. Starodworska 7 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wobec powyższego zaistniała konieczność udzielenia zamówienia na ww. dostawę w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem zamówienia przeprowadzonego trzykrotnie w trybie przetargu nieograniczonego była dostawa artykułów spożywczych ( przetworów mleczarskich ) dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, o profilu dla przewlekle chorych. Zamawiający przeprowadził trzy postępowania w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z ustawą Pzp - na ww. dostawę. Pierwsze postępowanie przeprowadzone zostało w dniu 12 grudnia 2016 roku ( dzień otwarcia ofert ) - unieważniono w dniu 13 grudnia 2016 roku, na podstawie przepisu art. 93 ust 1. pkt 4) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Drugie postępowanie przeprowadzone w dniu 23 grudnia 2016 roku ( dzień otwarcia ofert ) - unieważniono w dniu 03 stycznia 2017 roku - w zakresie Części Nr II tj. dostawy przetworów mleczarskich - na podstawie przepisu art. 93 ust 1. pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Z uwagi na konieczność zapewnienia dostawy artykułów spożywczych ( przetworów mleczarskich ) dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, Zamawiający udzielił zamówienia w trybie z wolnej ręki - na podstawie Umowy obowiązującej do dnia 15 lutego 2017 roku. Okoliczność udzielenia ww. zamówienia w trybie z wolnej ręki wynikała z ciążącego na Zamawiającym obowiązku zaspokojenia potrzeb mieszkańców DPS, a okres na który została zawarta został ustalony w związku z koniecznością zachowania przez zamawiającego ustawowych terminów niezbędnych do przeprowadzenia procedury postępowania o udzielenia zamówienia, w trybie przetargu nieograniczonego, na dostawę przetworów mleczarskich na pozostałą część roku 2017, tj. od dnia 15 lutego 2017 r. Trzecie postępowanie przeprowadzone w dniu 26 stycznia 2017 roku ( dzień otwarcia ofert ) - unieważniono w dniu 03 lutego 2017 roku - w zakresie dostawy przetworów mleczarskich i margaryn - na podstawie przepisu art. 93 ust 1. pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Wobec powyższego jako podstawę dokonania zamówienia w trybie z wolnej ręki przyjmuje się przepis art. 67 ust. 1 pkt 4) Pzp, który stanowi, iż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.- W związku z pilną koniecznością zaspokojenia potrzeb żywieniowych mieszkańców DPS ( okres obowiązywania dotychczasowej Umowy na dostawę wyrobów mleczarskich, upływa w dniu 15 lutego 2017 roku ) oraz z uwagi na szczególną formę działalności statutowej jednostki, tj. zapewnianie całodobowej opieki nad ludźmi w podeszłym wieku, również przewlekle chorymi, mającymi szczególne zdrowotne zalecenia żywieniowe (diety, wskazania i przeciwwskazania lekarskie); niezbędne staje się natychmiastowe wykonanie niezrealizowanego dotąd zamówienia na dostawę produktów żywnościowych obejmujących produkty mleczarskie o ściśle określonej jakości. W wyniku zaistnienia okoliczności wskazanych w przepisie art. 67 ust 1 pkt 4) oraz wobec faktu, że wszystkie oferty złożone w przetargu nieograniczonym podlegały odrzuceniu, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a tym samym uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, na podstawie ww. przepisu art. 67 ust. 1 pkt 4) Pzp, który stanowi, że Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp tj. ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wobec braku faktycznych możliwości, skorzystania z procedury konkurencyjnej, z uwagi na natychmiastową potrzebę stałego zaspokojenia potrzeb żywieniowych mieszkańców DPS, biorąc pod uwagę, że warunki zamówienia nie zostały zmienione, dla udzielenia zamówienia na sukcesywną dostawę przetworów mleczarskich i margaryn, uzasadnione jest zastosowanie procedury - zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
- Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 119, przy ul. Czerwieńskiego 1 w Krakowie - wymiana istniejących nawierzchni na nowe wraz z elementami towarzyszącymi w trybie zaprojektuj i wykonaj.
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.